سفیران سروش سعادت

موسسه حقوقی مهاجرتی

سفیران سروش سعادت

موسسه حقوقی مهاجرتی

  • ۰
  • ۰

کانادا همواره دارای برنامه ها و مجوزهای مختلف مهاجرتی با سیستمی قوی است. کسانی که فاقد مدرک تحصیلی (مدرک دانشگاهی) هستند می توانند حتی به مشاغل پردرآمد کانادا بدون نیاز به مدرک تحصیلی بیاندیشند. کانادا به عنوان کشوری مهاجرپذیر در آستانه استقبال از بیش از 400000 مهاجر در سال 2021 قرار دارد. کار در کانادا می تواند یک تجربه تغییر دهنده زندگی با مزایا و فرصت های زیاد برای رشد باشد. کانادا به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان رتبه بندی شده است. شاخص توسعه انسانی این کشور را در رتبه ششم قرار می دهد که معیاری برای استاندارد زندگی و رفاه مشترک است.

کانادا دارای یک سیستم آموزش عالی و امید به زندگی طولانی است که آن را به یکی از آزادترین کشورها تبدیل نموده است. آب و هوا و سبک زندگی منجر شده تا کانادا به کشور شماره یک انتخاب برای کار و زندگی تبدیل شود. از آن جا که کانادا یکی از بهترین کشورها با اقتصاد بالا و بازار کار پیچیده محسوب می شود، معتقدیم کانادا مکان مناسبی برای پیشرفت در زندگی شخصی و شغلی افراد است. تیم تحقیق و ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله حاضر را جهت راهنمایی ایرانیان متقاضی کار در کانادا در سال 2021 به شرح زیر تهیه نموده است.

مزایای کار در کانادا

کانادا با ده ها هزار شغل در هر ماه، در مقایسه با سایر کشورهای پیشرفته، نرخ بیکاری بسیار پایینی دارد. کانادا در فناوری های مدرن رتبه بالایی دارد و به سرعت در حال پیشرفت است و این امر این کشور را به بهترین مکان برای متخصصان فناوری اطلاعات و دانشمندان کامپیوتر تبدیل می کند. اگر فردی اجازه کار معتبری در کانادا داشته باشد، همسر او نیز می تواند در کانادا کار کند. آن ها باید مجوز کار دریافت کنند اما نیازی به پیشنهاد کار ندارند. فرزندان آن ها نیز می توانند در مدارس ابتدایی و متوسطه به صورت رایگان تحصیل کنند. 

برخلاف اکثر کشورها، کانادا خدمات درمانی با تامین مالی دولتی را برای ساکنین ارائه می دهد و شرکت ها نیز برنامه های درمانی مقرون به صرفه ای را برای کارمندان ارائه می دهند. همچنین برای زنانی که باردار هستند، یا به تازگی فرزندی به دنیا آورده اند و یا فرزندی را به فرزندخواندگی قبول کرده اند، مزایای کاری وجود دارد. به علاوه، هزینه زندگی در کانادا در مقایسه با سایر کشورهای پیشرفته بسیار مقرون به صرفه است. 

در کانادا میزان جرم و جنایت کم است و این امر آن را به یکی از امن ترین کشورها برای زندگی و کار در جهان تبدیل کرده است. در طول سال ها، بسیاری از مردم از سراسر جهان به این کشور مهاجرت کرده اند و از آن جا که تنوع افزایش یافته است، بسیاری از مشاغل و شرکت ها این موضوع را در نظر گرفته و تدابیری را اتخاذ کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که فرهنگ کار آن ها نمایانگر جمعیت متنوع کانادا است.

الزامات مشاغل پردرآمد کانادا بدون نیاز به مدرک تحصیلی

در حالی که مدرک تحصیلی می تواند برای دستیابی به شغلی ایده آل مفید باشد، اما این تنها مسیر موجود نیست. کانادا به قدری دارای فرصت های کاری فراوان است که حتی کسانی که فاقد مدرک دانشگاهی یا دیپلم هستند نیز نباید نا امید شوند؛ آن ها می توانند به دنبال مشاغل پردرآمد در این کشور پیشرفته باشند. در حالی که Express Entry تمرکز بیش تری بر کارگران ماهری دارد که به نوعی به تحصیلات فرا متوسطه نیاز دارند – اعم از دیپلم، مدرک دانشگاهی یا گواهینامه در برخی موارد – مشاغلی در کانادا وجود دارند که دارای درآمد نسبتا خوبی هستند و نیازی به تحصیلات عالی ندارند. این مشاغل به طور کلی توسط NOC (طبقه بندی شغلی ملی) به عنوان سطح مهارت C طبقه بندی می شوند.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سابقه ترین مجموعه مهاجرتی ایران با شخصیت حقوقی مستقل و متشکل از کادر مجربی از وکلا و کارشناسان حرفه ای همواره آماده راهنمایی علاقه مندان به مهاجرت به کانادا می باشد. چنان چه علاقه مند به مهاجرت به کانادا در سال 2021 هستید پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و به ویژه هزینه مهاجرت به کانادا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
02191003232
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
safiran_mohajerat
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان میرداماد - میدان مادر - خیابان سنجابی - پلاک بیست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#مشاغل_پردرآمد_کانادا_بدون_نیاز_به_مدرک_تحصیلی
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

 

  • ۰۰/۰۱/۱۱
  • سفیران سروش سعادت سفیران سروش سعادت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی