سفیران سروش سعادت

موسسه حقوقی مهاجرتی

سفیران سروش سعادت

موسسه حقوقی مهاجرتی

۴ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آیا درباره شرایط کار ضمن تحصیل در انگلستان اطلاعات کافی دارید؟ در این نگارش به بررسی این مبحث برای متقاضیان کار در حین تحصیل می پردازیم. کار ضمن تحصیل در انگلستان می تواند به دانشجو های رشته ها و دانشگاه های مختلف کمک کند تا برخی از مخارج زندگی و سکونت دانشگاهی خود در انگلستان را پرداخت کنند. شرایط کار ضمن تحصیل در انگلستان برای دانشجوها متفاوت است. تایم و نوع کاری که دانشجویان در هنگام تحصیل انجام می دهند بستگی به رشته و مهارت های فردی آن ها دارد.

  • از شرایط کار ضمن تحصیل در کشور انگلیس چقدر آگاهی دارید؟
  • شرایط کار ضمن تحصیل در بریتانیا چگونه است؟
  • شرایط کار ضمن تحصیل در کشور انگلیس برای چه افرادی مناسب است؟

کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل و کار در این کشور آگاهی های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

کار در انگلستان

بریتانیا کشوری اروپایی می باشد که همسایه های آن در قسمت غربی ولز و در بخش شمالی این کشور اسکاتلند می باشند. کشور انگلیس یکی از اعضای اتحادیه پادشاهی می باشد که پایتخت آن لندن نام دارد. جمعیت این کشور تقریبا به 65 میلیون نفر می رسد. واحد پول انگلیس £ (پوند) می باشد.

اگر به فکر کار پس از تحصیل در انگلستان هستید، لازم به ذکر است که شما باید گواهی سکونت در این کشور و روادید کاری مورد نظر خود را دریافت کنید. روادید شما بستگی به کاری که انجام می دهید دارد. همچنین رشته تحصیلی دانشگاهی شما و توانایی ها و مهارت شما تاثیر زیادی در پیدا کردن شغل مناسب و مورد نظر شما دارد. شما باید بر اساس علاقه و رشته دانشگاهی انتخاب کنید و پس از فارق التحصیل شدن، کار مربوط به این رشته را پیدا کنید.

بررسی شرایط کار ضمن تحصیل در انگلستان

افرادی که از سراسر دنیا برای تحصیل به انگلستان سفر می کنند، به فکر کار نیز می باشند. دانشجویان بین المللی که کمتر از 16 سال سن دارند مجوز و شرایط کار ضمن تحصیل در انگلستان را نخواهند داشت. افرادی که در کنار تحصیل می خواهند مشغول به کار شوند باید دانشجوهای دانشگاهی باشند و افراد محصل در مدارس قادر به انجام این کار نیستند.

دانشجویان بین المللی که به انگلستان سفر می کنند می توانند به صورت هفتگی 20 ساعت مشغول به کار شوند و مجوز کار به صورتی به آن ها داده می شود که مشغول به تحصیل در دانشگاه های مورد تایید باشند. لازم به ذکر است که دانشجویان انگلیسی هیچ محدودیتی برای کار ندارند. در کشور انگلستان و پایتخت این کشور لندن، موسسه هایی هستند که به دانشجویان کمک می کنند که شغل مورد نظر بر اساس رشته و توانایی خود پیدا کنند. بعضی از دانشگاه ها نیز به دانشجویان کمک می کنند تا شغل پاره وقت پیدا کنند تا بتوانند ضمن تحصیل مشغول به کار در انگلستان شوند.

شرایط یافتن کار ضمن تحصیل در انگلستان از طریق سایت

از میان سایت هایی که امکان کاریابی دارند، می توان به این موارد اشاره کرد:

  • Careers Group London
  • StudentJob
  • Employment 4 students

دانشجویان با داشتن شغل مناسب در کنار تحصیل خود می توانند توانایی ها و استعداد های خود را گسترش دهند و در زمینه های مختلف کاری و درسی تجربه های مفیدی کسب کنند و باعث پیشرفت خود شوند. دانشجو های رشته های مختلف می توانند دوره کار آموزی که از درس های دانشگاهی محسوب می شود را در زمان تحصیل سپری کنند. افرادی که روادید عمومی نوع 4 و روادید کودک نوع 4 دارند، می توانند با داشتن این شرایط مشغول به کار پارت تایم در انگلستان شوند :

  • سپری کردن دوره تحصیلی در دانشگاه های تایید شده و معتبر
  • سپری کردن دوره ی تحصیلی کوتاه مدت (Tier 4)
  • داشتن سن بالای 16 سال
  • دانشجویان می توانند با داشتن شرایط مورد نظر به کار تمام وقت نیز مشغول شوند.

شرایط کار تمام وقت ضمن تحصیل در انگلستان

داشتن قرارداد کاری با کارفرما یا کمپانی مورد نظر کار در شغل مورد نظر به صورت هفتگی باید جمعا 20 ساعت باشد. دانشجو هایی که تبعیت انگلستان و اروپا را دارند، پس از اتمام دوره های تحصیلی خود در دانشگاه ها و مراکز معتبر، می توانند با تایید و استخدام کمپانی های مختلف برای اقامت در این کشور اقدام کنند. در حالی که دانشجویان بین المللی که تبعیت انگلیس و اروپا را ندارند باید بر اساس مقررات انگلیس برای تبدیل روادید خود به سفارت کشور مبدا بروند و مجوز و گواهی لازم را از سفارت به زبان انگلیسی دریافت کنند.

شرایط کار ضمن تحصیل در انگلستان برای ایرانی ها

دانشجویانی که در حال تحصیل در دانشگاه های انگلستان می باشند، برای تبدیل روادید تایر 4 کودک به تایر 4 عمومی باید به سفارت انگلستان در کشور مبدا بروند و اگر دانشگاه این موضوع را پذیرفت، اقدام به تبدیل روادید خود کنند. مخارج تحصیلی در انگلستان از دیگر کشور های اروپایی بالاتر می باشد. اما با در نظر گرفتن تایم کوتاه دوره تحصیلی، این مخارج در برابر مخارج دوره های تحصیلی در کشور هایی مانند کانادا کم تر می باشد. با گرفتن مدرک تحصیلی از دانشگاه های بریتانیا می توانید در بهترین کمپانی ها و سازمان های این کشور مشغول به کار شوید.

کار سیاه در انگلستان

برای افرادی که به طور غیر قانونی یا سیاه کار می کنند، جریمه هایی در نظر گرفته شده است. بیشتر افراد ممکن است به صورت فریلنسر مشغول به کار شوند اما این کار، با توجه به این که کار سیاه محسوب می شوند، می تواند تبعات بدی به همراه داشته باشند. از تبعات منفی کار بیش از مدت مقرر برای دانشجویان به این شرح است:

  • جریمه نقدی تا 5000£ (پوند)
  • شش ماه حبس
  • دیپورت از انگلیس
  • اخراج از انگلستان و عدم اخذ ویزا به مدت 10سال

متقاضیان باید با روش های گرفتن اقامت انگلستان آشنا کافی باشندو بر شرایط مهاجرت به انگلستان تسلط پیدا کنند. به صورت کلی دانشجویانی که از دانشگاه های انگلستان فارغ التحصیل می شوند، قادر به کار در این کشور و حتی سایر کشور های جهان می باشند. با داشتن برنامه خوب می توانند در آینده به موفقیت برسند. مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما را در امر مهاجرت یاری خواهند رساند. شما می توانید از طریق تلفنی، از مشاوره های رایگان موسسه ما بهره مند شوید.

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
02191003232
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
safiran_mohajerat
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان میرداماد - میدان مادر - خیابان سنجابی - پلاک بیست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#شرایط_کار_ضمن_تحصیل_در_انگلستان
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

  • سفیران سروش سعادت سفیران سروش سعادت
  • ۰
  • ۰

تحصیل در هلند

تحصیل در هلند در سال 2021 با توجه به کیفیت بالای آموزشی و شرایط مطلوب زندگی می تواند یکی از گزینه های بسیار مناسب برای متقاضیان باشد. بر اساس گزارشات منتشر شده در رابطه با شرایط تحصیل در هلند، بیش از 2000 دوره آموزشی به زبان انگلیسی در کشور هلند وجود دارد که انگلیسی زبان ها قادر به استفاده از آن خواهند بود. بر خلاف بسیاری از کشورهای جهان، دانشجویان انگلیسی زبان به راحتی می توانند در محیط شهری نیز با مردم ارتباط برقرار کنند. در این مقاله به پاسخگویی به سوالات ذیل پرداخته شده:

  • آیا تحصیل در هلند رایگان است؟
  • شرایط تحصیل در کشور هلند به چه صورت می باشد؟
  • هزینه های تحصیل در این کشور به چه صورت است؟
  • آیا تحصیل بدون مدرک زبان در هلند امکان پذیر می باشد؟

هلند یکی از کشورهای تاریخی قاره اروپاست و ابنیه تاریخی فراوانی در این کشور وجود دارد. دانشجویان بین المللی در هلند به نسبت دانشجویان خارجی در کشورهای دیگر با استقبال بیشتری روبرو خواهند شد و همین مسئله برای حضور دانشجویان بین المللی از 160 کشور جهان در هلند کافی بوده است. از نظر امنیتی، کشور هلند یکی از امن ترین کشورهای جهان است و به عنوان دهمین کشور شاد جهان شناخته شده است. تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله پیش رو اطلاعاتی در خصوص تحصیل در هلند فراهم کرده اند و امید است مطالعه آن مفید باشد.

درباره کشور هلند

هلند کشوری است که 95% از مردم آن می توانند به زبان انگلیسی صحبت کنند به طوری که در طول اقامت تحصیلی، افراد به راحتی با مردم این کشور سازگار می شوند. احترام به نظرات و اعتقادات هر فرد در این کشور یک فضیلت ملی است که به ساخت یک جامعه متنوع قدرت می بخشد. این مسئله خود پایه و اساس روش تدریس در موسسات آموزش هلندی است.

هلند هجدهمین اقتصاد برتر جهان را در اختیار دارد و همین مسئله کافی است که علاقمندان به تحصیل در این کشور، اطمینان داشته باشند که پس از گذشت مدتی پس از پایان دوره تحصیل خود، قادر خواهند بود تا شغل مورد نظر خود را یافته و اقامت بلند مدت کشور هلند را بدست آورند. این در حالی است که هلند با حدود 17 میلیون نفر جمعیت در جایگاه 66 پرجمعیت ترین کشورهای جهان قرار دارد اما از نظر مساحت در جایگاه 131 جهانی قرار دارد.

ساختار آموزشی کشور هلند

ساختار آموزشی کشور هلند بر روی کار گروهی در محیطی ایده آل برای ایجاد دوستی تمرکز دارد. تحصیل در این ساختار آموزشی باعث دوچندانی آزادی برای ابراز نظرات و دانش می گردد. سابقه تحصیل در دانشگاه های این کشور برای خارجی ها طولانی مدت بوده و توانسته یک ذهنیت باز و توسعه ایجاد نمایند. شایان ذکر است که در سال 1950 این کشور تنها کشور غیر انگلیسی زبان بوده که طیف گسترده ای از دوره ها را به انگلیسی زبان ها ارائه داده است.

کسب مدرک دیپلم هلند، کلید موفقیت حرفه ای در سراسر جهان است. سیستم آموزش عالی و دانشگاهی هلند دارای یک شهرت جهانی در کیفیت بالا است و تجربه نشان می دهد که افرادی که در یکی از موسسات آموزش عالی هلند تحصیل کرده اند در سایر نقاط جهان عملکرد بسیار چشم گیری داشته اند. این سطح از کیفیت از طریق سیستم تضمین و تنظیم کیفیت ملی این کشور به دست آمده است. موسسات آموزش عالی هلند فرصت های تحصیلی بیشماری را برای دانشجویان بین المللی ایجاد کرده است که از این بین تعداد بیش از 2100 برنامه به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شود و همین امر باعث می شود هلند پیشگام در زمینه برنامه های مطالعاتی انگلیسی زبان در خصوص تحصیل در اروپا باشد.

شرایط ورود برای تحصیل در هلند

شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا بدون نیاز به ویزای تحصیلی می توانند در هلند به اقامت و تحصیل بپردازند؛ اما دانشجویان غیر اروپایی باید بعد از ورود به خاک این کشور در یک موسسه آموزشی برای دریافت MVV اقدام کنند. مجوز اقامت دانشجویی به طور معمول در مدت های یک ساله صادر می شود که در شرایط مشخص برای دانشجویان واجد شرایط تمدید خواهد شد. دریافت یک شماره شهروندی (BSN) و یک شماره حساب مالی از مهم ترین مراحل اخذ ویزای تحصیلی و اقامت کشور هلند می باشد.

برای دریافت ویزای تحصیلی کشور هلند ارائه مجموعه ای از اسناد و مدارک لازم است که به شرح زیر می باشد:

  • اصل و کپی مدارک شناسایی همراه با پاسپورت
  • اصل و کپی مدارک دوره متوسطه همراه با ترجمه
  • پرداخت هزینه ویزا و تکمیل فرم درخواست ویزا
  • گواهی سلامت پزشکی و عدم ابتلا به بیماری ایدز
  • اثبات تمکن مالی از طریق گردش حساب بانکی 6 ماهه
  • ارائه سند ملک برای اثبات توانایی پرداخت هزینه تحصیلی
  • ارائه مدرک زبان انگلیسی آیلتس با نمره 7 و بالاتر
  • در برخی موارد گذراندن دوره یکساله تحصیلی

به طور کلی بعد از پذیرش در دانشگاه های کشور هلند برای دریافت ویزا باید درخواست صادر کنید و منتظر نتیجه تا حداکثر 3 ماه بمانید. هزینه مورد نیاز برای دریافت ویزا و مجوز اقامت هلند به ازای هر نفر 80€ (یورو) در سال گذشته بوده است که هنگام رد شدن درخواست شما قابل استرداد نخواهد بود.

تحصیل در هلند به زبان انگلیسی

هلند اولین کشور غیر انگلیسی زبان بود که دوره های آموزش انگلیسی را به دانشجویان خارجی ارائه داده است. دانشجویان بین المللی می توانند برنامه ها را به زبان هلندی یا انگلیسی مطالعه کنند، که این امر می تواند گزینه ای عالی برای تحصیل در خارج از کشور باشد. تحصیل در تمامی مقاطع دانشگاهی در هلند به زبان انگلیسی کاملا امکان پذیر است. قبل از اینکه فرد بتواند در سطح دبیرستان در هلند مانند سایر مقاصد، تحصیل کند باید از طریق نتایج رسمی آزمون زبان انگلیسی اثبات کند که می تواند به این زبان تحصیل نماید. فرد حداقل نیاز به نمره حداقل 6.0 IELTS یا TOEFL 550 دارد.

تحصیل در هلند در مقطع کارشناسی

در دانشگاه های علوم کاربردی فرد می تواند در برنامه های کارشناسی در طیف وسیعی از رشته ها نظیر اقتصاد، مراقبت های بهداشتی، هنرهای زیبا، کشاورزی و غیره ثبت نام کند. در هر رشته، انواع زیادی از برنامه ها وجود دارد که می تواند در محتوا از با موسسات دیگر در کشور هلند متفاوت باشد. دانشگاه های علوم کاربردی آزادی زیادی در تعیین محتوا و ساختار برنامه هایشان دارند. در بیشتر دوره های آموزشی در کشور هلند و در مقطع کارشناسی، دانشجویان به ناچار باید در یک دوره یک ساله آمادگی شرکت کرده و پس از آن وارد دوره اصلی تحصیل خواهند شد.

مزایای تحصیل در مقطع کارشناسی کشور هلند عبارتند از:

  • آمادگی کلی برای شروع تحصیل
  • آمادگی حضور در بازار کار کشور هلند
  • شرکت در دوره های کارآموزی
  • افزایش توانایی پیوستن به بازار کار

الزامات تحصیل کارشناسی در هلند

متقاضی مانند هر مقطع دیگری برای تحصیل در کشور هلند باید مدرک زبان انگلیسی برای نشان دادن سطح تسلط خود به زبان انگلیسی در اختیار داشته باشد. این سطح برای دوره کارشناسی در کشور هلند، معادل آیلتس 6 می باشد. نکته قابل توجه اینکه در صورت داشتن آیلتس با نمره کمتر فرد می تواند در دوره های پیش نیاز دانشگاه ها شرکت کند، البته تمامی دانشگاه ها این دوره را ارائه نمی دهند.

تحصیل در هلند در مقطع کارشناسی ارشد

سیستم پایه و مبنا تحصیل در دانشگاه های علوم کاربردی کشور هلند بر مبنا افزایش دانش و مهارت های حرفه ای در خصوص تحصیلات تکمیلی و بازار کار نیز طراحی شده است. در این دوره ها تمرکز دانشگاه ها بر مهارت های حرفه ای و بالینی و مدیریت و رهبری می باشد. برنامه های کارشناسی ارشد حداقل یک سال معادل 60 واحد است. اما بسیاری از آنها طولانی تر از 1.5 تا 4 سال (90 واحد تا 240 واحد) هستند. برنامه های حرفه ای پیشرفته در علوم پزشکی مانند پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی و داروسازی در کل 3 سال معدل 180 واحد به طول خواهد انجامید. اخذ پذیرش تحصیلی در هلند شرایط ویژه ای دارد و افراد برای صرف جویی در وقت و هزینه خود تنها در صورت دارا بودن شرایط کافی باید برای تحصیل در هلند اقدامات لازم را انجام دهند.

انواع برنامه های کارشناسی ارشد عبارتست از:

  • دوره های آموزشی که افراد را مستقیما برای ورود به بازار کار آماده می کنند.
  • دوره های آموزشی تحقیق محور که بر روی شاخص های پژوهشی تمرکز دارد.
  • برنامه های آموزش محوری که افراد را برای اشتغال به کار معلمی در مقاطع مختلف تحصیلی آماده می کند.

الزامات تحصیل کارشناسی ارشد در هلند

فرد مانند هر مقطع دیگری برای تحصیل در کشور هلند باید دارای مدرک زبان انگلیسی برای نشان دادن سطح زبان خود باشد. این سطح برای دوره کارشناسی ارشد در کشور هلند، معادل آیلتس 6.5 می باشد. نکته قابل توجه اینکه در صورت داشتن آیلتس با نمره کمتر فرد می تواند در دوره های پیش نیاز دانشگاه ها شرکت کند، البته تمامی دانشگاه ها این دوره را ارائه نمی دهند.

تحصیل دکترا در هلند

طول دوره های دکتری در هلند به میزان 4 سال است. سیستم پایه و مبنا این کشور تحت نظر استاد راهنما می باشد و دوره های کامل پژوهش محور است. علاوه بر این به دانشجویان مقطع دکتری در کشور هلند حقوق یک کارمند پرداخت می شود.

چرا تحصیل در هلند؟

  • مدارس عالی
  • فرصت تحقیق در رشته های مختلف تحصیلی از طریق تعامل
  • حضور 12 دانشگاه کشور هلند در جمع 200 دانشگاه برتر جهان
  • پرداخت حقوق به دانشجویان مقطع دکترا در کشور هلند

همه متقاضیان دوره دکترا در کشور هلند ممکن است به دو روش موفق به اخذ پذیرش از کشور هلند شوند. تحصیل دکترا در کشور هلند در مدارس تحقیقاتی و یا مدارس عادی امکان پذیر است. مدارس تحقیقاتی در حقیقت مراکزی هستند که بر اساس توافقات انجام شده میان چند دانشگاه یا موسسه افتتاح شده اند. مدارس عادی اما همان کلاس های درس عادی است که در محیط دانشگاه واقع شده اند.

روند تحصیل دکترا در هلند

با این حال باید به این نکته اشاره داشت که روند اخذ مدرک دکترا از این دو روش یکسان است و شامل کنفرانس ها، سمینارها و کلاس های آموزشی می شود. هنگامی که پایان نامه برای انتشار مورد تایید قرار می گیرد، فرد در دفاع عمومی از تحقیقات خود شرکت خواهد کرد و در مراسم سنتی، مدرک دکترا به وی اهدا خواهد شد. تحصیل دکترا در هلند به دلیل رعایت استانداردهای آموزشی مورد توجه بسیاری از کشورهای جهان است.

تحصیل در هلند در رشته پزشکی

تحصیل پزشکی در هلند به طور کلی متفاوت از سیستم آموزش پزشکی در کشور انگلستان است. این در حالی است که ارزش یک مدرک پزشکی در کشور هلند معادل یک مدرک پزشکی در کشور انگلستان است. همین تفاوت ها میان آموزش پزشکی در کشور انگلستان و هلند سبب شده است تا انتقال دانشجوی پزشکی در 2 کشور به طور کامل متفاوت باشد.

دوره 3 ساله اول تحصیل پزشکی در هلند به زبان انگلیسی تدریس می شود اما باید صادقانه گفت که دسترسی به این روش تحصیلی دشوار است. دو دوره سلامت جهانی و پزشکی مولکولی در دانشگاه خرونیخن برای مثال دو دوره ای هستند که به این شکل برگزار می شود. دانشگاه ماستریخ نیز دوره های مشابهی به زبان انگلیسی ارائه می دهند. اگرچه دوره های آموزشی انگلیسی در دسترس است اما برای پزشکان در کشور هلند، تسلط کامل به زبان هلندی یک امر الزامی است. فراگیری زبان هلندی به آن دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است که فرد امکان به پایان رساندن دوره کارشناسی ارشد خود نخواهند داشت.

تجربه نشان داده است که دانشجویان تحصیل کرده در هلند برای یک ماه زندگی خود، حدودا به 1100€ تا 1300€ (یورو) در ماه نیاز خواهند داشت. به عنوان یک دانش آموز، می توانید در بسیاری از رستوران ها، موزه ها و سینماها تخفیف بگیرید. همچنین منابع زیادی برای کمک به پرداخت هزینه های شما وجود دارد. به طور کلی هزینه زندگی در هلند به کمک بورسیه های تحصیلی کاملا قابل پوشش است البته ذکر این نکته نیز الزامی است که دریافت بورسیه های تحصیلی در کشور هلند چندان ساده نخواهد بود.

تحصیل در دانشگاه های تحقیقاتی در هلند

دانشگاه های تحقیقاتی هلند، در حقیقت همان دانشگاه های عادی هستند که در سراسر جهان دایر می باشند. دانشجویان این دانشگاه ها فرصت خواهند داشت تا پس از پایان دوره تحصیل خود در کشور هلند، در امور تحقیقاتی مشغول به کار شوند. البته حوزه فعالیت آن ها تنها به امور تحقیقاتی ختم نمی شود اما کاریابی در این زمینه ساده تر است. در حال حاضر 240000 دانشجو در این دانشگاه های کشور هلند مشغول به تحصیل هستند و فراوانی دانشجویان در هر دانشگاه از 6000 تا 30000 نفر متغیر است.

دانشگاه های علوم کاربردی در هلند

یکی از روش های آموزشی که در کشور هلند به شدت مورد توجه قرار می گیرد، دانشگاه های علمی و کاربردی هستند. در حال حاضر در حدود 446000 دانشجو در دانشگاه های علمی و کاربردی کشور هلند مشغول به تحصیل هستند. این در حالی است که هیچ یک از دانشگاه های علمی و کاربردی هلند بیش از 40000 دانشجو را پذیرش نمی کنند. دانشجویان پس از 2 سال قادر به دریافت مدرک فنی در این دانشگاه هستند و دوره کارشناسی در این دانشگاه 4 ساله است. برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد از این چنین دانشگاه هایی باید بین 1 تا 4 سال به تحصیل پرداخت اما در رشته های هنری نهایتا 2 ساله خواهد بود.

تحصیل در دانشگاه دلفت هلند

تحصیل در دانشگاه دلفت سالانه با استقبال زیادی مواجه شده است. این دانشگاه در سال 1842 پایه گذاری شده است. مبنا اصلی این دانشگاه آموزش کارکنان شهری می باشد. همین موضوع در سال های متوالی باعث دوچندانی جذابیت تحصیل در دانشگاه دلفت شده است. تحصیل در دانشگاه دلفت در 3 مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری در طیف گسترده ای از رشته ها صورت می پذیرد. تحصیل در این دانشگاه برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا با مجوز ورود یا ویزای تحصیلی هلند صورت می گیرد. از جمله دانشکده های این دانشگاه عبارتنداز:

  • دانشکده معماری
  • دانشکده طراحی صنعتی
  • دانشکده مهندسی مکانیک
  • دانشکده سیاست و مدیریت
  • دانشکده هوا و فضا
  • دانشکده برق
  • دانشکده ریاضی و کامپیوتر
  • دانشکده عمران
  • دانشکده زمین شناسی
  • دانشکده علوم پایه

موسسات آموزش بین المللی هلند

ویژگی های حائز اهمیت در باب موسسات آموزش بین المللی هلند عبارتند از:

  • 6 موسسه آموزش بین المللی در کل کشور
  • مقیاس کوچک در کشور هلند
  • ارائه رشته های مختلف تحصیلی به دانشجویان
  • پذیرش دانشجو در دوره های کارشناسی و دکترا
  • تحصیل در محل دانشگاه های تحقیق محور
  • تبادل دانش با کشورهای توسعه یافته

اخذ پذیرش از دانشگاه های هلند در سال 2021

قدم اول برای متقاضیان تحصیل در کشور هلند در سال 2021 آن است که پذیرش تحصیلی خود را از دانشگاه های این کشور دریافت کنند. همه متقاضیان وظیقه دارند تا مدارک تحصیلی خود که شامل مدرک تحصیلی و ریز نمرات می شود را به زبان انگلیسی یا هلندی ترجمه کنند. در مرحله بعد افراد باید در یک سامانه مشخص شده از طرف دولت هلند که برای دانشجویان بین المللی طراحی شده است نام نویسی کنند. سپس می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه مورد نظر خود از مدارک اصلی که به آن نیاز خواهند داشت آگاهی بدست آورند. این مدارک باید به صورت دقیق و مطابق انتظار دانشگاه در سامانه بارگذاری شود:

  • اخذ پذیرش تحصیلی هلند زیر نظر اداره مهاجرت (ind)
  • اخذ پذیرش از دانشگاه های هلندی به صورت مستقل

پس از گذشت مدتی و مطابق با برنامه رسمی اعلام شده از طرف دانشگاه، متقاضیان نامه ای دریافت خواهند کرد که در آن مشخص می شود فرد قادر به دریافت پذیرش خواهد شد یا خیر؟ پس از دریافت پذیرش فرد می تواند برای دریافت ویزای تحصیلی هلند اقدام کند.

سیستم یادگیری در هلند

تحصیل در هلند در مدارس تحصیلات تکمیلی نیز امکان پذیر است، این مدارس سازماندهی شده توسط دانشگاه ها هستند و مطالعات چالش برانگیز و پژوهشی را مانند موسسات تحقیقاتی و پژوهشی ارائه می دهند. برخی از این مدارس میان رشته ای هستند در صورتی که برخی دیگر تنها بر روی یک یا چند رشته خاص تمرکز دارند. هلند برنده جایزه سیستم آموزش مبتنی بر حل مسئله است و این جایزه را برای تمرین دانش آموزان در تجزیه و تحلیل و حل مشکلات علمی بدست آورده است.

مزایای سیستم یادگیری کشور هلند شامل موارد زیر می شود:

  • خود آموزی و انضباط فردی
  • نوشتن مقالات بین المللی
  • کسب تجربه علمی از طریق کارآموزی
  • انجام آزمایش در آزمایشگاه ها

در این مقاله بخشی از سیستم آموزشی و تحصیل در کشور هلند توضیح داده شد، علاقمندان به مهاجرت به هلند، تحصیل در هلند و اخذ ویزای تحصیلی این کشور می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل کنند.

سوالات متداول در خصوص تحصیل در هلند

متقاضیان تحصیل در هلند در سال 2021 سوالات زیر را جویا می شوند:

  • امکان تحصیل در هلند به زبان انگلیسی فراهم است؟ هلند اولین کشور غیر انگلیسی زبان بوده که دوره های آموزش انگلیسی را به دانشجویان خارجی ارائه داده است. دانشجویان بین المللی می توانند برنامه ها را به زبان هلندی یا انگلیسی مطالعه کنند که این امر می تواند گزینه ای عالی برای تحصیل در خارج از کشور باشد.
  • چه رشته هایی در دانشگاه های علوم کاربردی هلند ارائه می شود؟ در دانشگاه های علوم کاربردی می توانید در برنامه های کارشناسی در طیف وسیعی از رشته ها نظیر اقتصاد، مراقبت های بهداشتی، هنرهای زیبا، کشاورزی و غیره ثبت نام کنید.
  • تحصیل در هلند چه مزایایی دارد؟ آمادگی کلی برای شروع تحصیل، آمادگی حضور در بازار کار کشور هلند، شرکت در دوره های کارآموزی، افزایش توانایی پیوستن به بازار کار.
  • پیش نیاز تحصیل در مقطع کارشناسی هلند چیست؟ این سطح برای دوره کارشناسی در کشور هلند، معادل آیلتس 6 می باشد.
  • هزینه تحصیل در کشور هلند چقدر است؟ در دوره کارشناسی 6000€ الی 15000€ (یورو) و در دوره کارشناسی ارشد 8000€ الی 20000€ (یورو) برای تحصیل در هلند باید هزینه کرد.

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
02191003232
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
safiran_mohajerat
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان میرداماد - میدان مادر - خیابان سنجابی - پلاک بیست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#تحصیل_در_هلند
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

  • سفیران سروش سعادت سفیران سروش سعادت
  • ۰
  • ۰

ویزای کاری فنلاند

یکی از روش های مهاجرت به فنلاند در سال 2021 دریافت ویزای کاری فنلاند است. یافتن شغل در این کشور قطعا پیچیدگی هایی به همراه دارد. اقتصاد با ثبات، بالا بودن سطح رفاه اجتماعی و البته سطح درآمدها از جمله عواملی هستند که افراد بسیاری را به دریافت ویزای کاری فنلاند و کار کردن در آن کشور علاقه مند می ­سازد. دریافت ویزای کاری فنلاند، همچنین می ­تواند مقدمه ای برای کسب اقامت دائم در این کشور باشد.

در این مقاله، شرایط و نحوه دریافت ویزای کاری فنلاند، در سال 2021 تشریح شده است. سعی شده است مطالب عنوان شده جامعیت داشته و پاسخگوی سوالات علاقه مندان باشد. اما با این وجود با توجه به گستردگی موضوع مورد بحث و وجود نکات و جزئیات بسیار، چنان چه متقاضیان اخذ ویزای کاری فنلاند، نیاز به اطلاعات تکمیلی داشته باشند، می ­توانند از خدمات مشاوره­ای کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، بهره مند شوند.

نرخ بیکاری در فنلاند

یکی از اصلی ترین موضوعاتی که در باب کار در یک کشور خارجی بایستی در نظر داشت، میزان نرخ بیکاری، مالیات و درآمد می باشد. در این قیمت از مقاله به بررسی میزان نرخ بیکاری در سال های متوالی و مالیات نیز خواهیم پرداخت. خوشبختانه می توان گفت که میزان نرخ بیکاری در این کشور در سال های متوالی کاهش یافته و همین موضوع توانسته به نوبه خود ذهن متقاضیان کار در این کشور را به سمت خود سوق دهد.

اخذ ویزای کاری فنلاند در سال 2021

دریافت ویزای کاری فنلاند، یک فرصت ویژه برای حضور در یکی از زیباترین و شادترین کشورهای دنیا محسوب می­ شود. این کشور در سال 2018 به عنوان شادترین کشور دنیا شناخته شده است. کلیات روند اخذ ویزای کاری فنلاند مشابه سایر کشورهای اتحادیه اروپا است. اولین و مهم ترین نکته این است که ابتدا باید یک پیشنهاد شغلی از طرف یک کارفرما در داخل فنلاند داشت. برای افرادی که به هر شکل در داخل فنلاند حضور دارند، به عنوان مثال برای دانشجویان مشغول به تحصیل در این کشور، یافتن شغل مناسب راحت تر است.

در سال 2021 کارفرمایان در فنلاند خیلی علاقه مند به آگهی کردن فرصت های شغلی نیستند. به همین دلیل افراد حاضر در فنلاند یا کسانی که حداقل دوست یا آشنایی در این کشور دارند، شانس به مراتب بالاتری برای یافتن شغل مدنظر خود دارند. شهروندان اتحادیه اروپا یا کشورهای عضو حوزه اقتصادی اروپا این فرصت را دارند تا با حضور در فنلاند به دنبال شغل مناسب بگردند. (البته تا مدت حداکثر 3 ماه)، اما سایرین و به ویژه هموطنان ایرانی باید حتماً از قبل، شغل مورد نظر خود را یافته باشند. رویکرد مطالب این مقاله غالباً در مورد این دسته است.

جستجوی کار در فنلاند

اولین گام برای پیدا کردن کار در فنلاند، می ­تواند استفاده از خدمات آنلاین ادارات توسعۀ اقتصادی و اشتغال (Employment and Economic Development Offices)، یا سایر مراکز مشابه، باشد. فهرست موقعیت های شغلی موجود را می ­توان از این طریق جستجو کرد. البته امروزه شبکه های اجتماعی نیز می ­توانند در این مسیر مفید باشند. در هر صورت چنان چه کارفرمایی در فنلاند قصد آگهی فرصت شغلی خود را داشته باشد، روند کلی آن، مشابه با سایر کشورهای اتحادیه اروپا است. به این صورت که:

  • ابتدا موقعیت شغلی موجود برای مدت 3 ماه داخل فنلاند، آگهی می ­شود.
  • در صورت نبود متقاضی واجد شرایط، این آگهی به مدت 3 ماه نیز در اتحادیه اروپا تکرار خواهد شد.
  • در صورت عدم متقاضی، نوبت به شهروندان دیگر کشورها می ­رسد تا شانس خود را برای کسب این شغل، امتحان کنند.

جست و جو و یافتن کار در فنلاند به عنوان یکی از اولین مراحل مهاجرت کاری به فنلاند شناخته می شود. برای سهولت در یافتن شغل و دسترسی به منابع معتبر با کمترین هزینه ممکن بهتر است از کاریابی ها استفاده شود. توصیه می شود برای کاهش هزینه ها برای کاریابی در این کشور از کاریابی های آنلاین استفاده شود. برخی از سایت های کاریابی آنلاین کاملا رایگان می باشند.

کار در فنلاند

توجه شود علیرغم این که موقعیت های شغلی برای کار در فنلاند به زبان انگلیسی وجود دارد، اما یادگیری زبان فنلاندی یا حداقل سوئدی، تقریباً یک الزام برای یافتن شغل مناسب در فنلاند است. یکی از روش های یافتن شغل در فنلاند روی آوردن به مشاغلی است که متکی به خلاقیت شخص متقاضی است. به عنوان مثال راه اندازی یک استارت آپ یا هر گونه خود اشتغالی دیگر. یک نکته حائز اهمیت اینست که جمعیت فنلاند به مرور به سمت مسن شدن پیش می ­رود. این شرایط از یک سو با بازنشسته شدن این افراد موقعیت های استخدامی ایجاد می ­کند و از سوی دیگر باعث شکل گیری مشاغلی همچون نگه داری و پرستاری از سالمندان می ­شود.

وب سایت های کاریابی در فنلاند عبارتند از:

  • Te Employment Siste
  • Solut
  • Staffcom
  • Polarpro
  • Adeco
  • Valtti
  • Eures
  • Enrole
  • Polarpro
  • Afrik

 شرایط آگهی استخدام و ویزای کاری فنلاند

در فنلاند می ­توان حتی در شرایطی که آگهی استخدام وجود ندارد، مستقیم درخواست کاری برای کارفرما ارسال کرد. با برشمردن توانمندی ها، او را به استخدام خود علاقه مند ساخت. از دیگر روش های کار کردن در فنلاند، کار کردن در شرکت هایی است که نیروی کار اجاره می­ دهند. به عبارتی، شخص با این شرکت ها قرارداد امضاء می ­کند و آن ها او را به کارفرماهایی که نیروی کار نیاز دارند اجاره می ­دهند. اشتغال در کارهای پاره وقت یا راه اندازی یک فروشگاه یا شرکت نیز از دیگر روش های شاغل شدن در فنلاند است. پس از یافتن شغل دلخواه و داشتن قراردادکاری نوبت به حضور در فنلاند می­ رسد. همان طور که پیش از این ذکر شد، برای شهروندان خارج از اتحادیه یا حوزه اقتصادی اروپا، این امر نیازمند اخذ ویزای کاری فنلاند و اجازه اقامت در این کشور است.

انواع ویزای کاری فنلاند در سال 2021

درخواست ویزای کاری فنلاند و اجازه اقامت فنلاند از این طریق، به نوع کار شخص و شرایط او بستگی دارد. کسانی که مدرک تحصیلی خود را در فنلاند اخذ کرده باشند، می ­توانند برای اقامت جهت جستجوی کار نیز درخواست بدهند. برخی نیز از پیش، اجازه اقامت در فنلاند را به دلیل دیگری دریافت کرده اند، که گاهی بعضی از این مجوزها، اجازه کار کردن در فنلاند را به شخص می­ دهند. اما لزوماً همه مجوزهای اقامت، این گونه نیستند.

هنگام درخواست مجوز اقامت فنلاند برای کار، باید توجه داشت که گاهی برای انواع خاصی از کار، درخواست های خاص اقامت وجود دارد. مانند موارد زیر:

  • کار یک مدیر شرکت
  • کار کارشناسان ویژه
  • کار پژوهشگران
  • کارهای علمی
  • امور فرهنگی و هنری
  • کارآموزی
  • مجوز اقامت فنلاند از طریق کار

حال اگر نه مجوز اقامتی که اجازه کار را نیز بدهد، موجود باشد و نه نیاز به گرفتن مجور اقامت خاص برای مشاغل خاص باشد، باید برای اجازه اقامت کارمندان و کارکنان درخواست داد. در ضمن کارمندان یا کارکنان فصلی نیز می ­توانند با مجوز اقامت فصلی در این کشور، مشغول به کار شوند. حداکثر مدت اقامت برای این حالت، 9 ماه است.

مجوز اقامت فنلاند

افرادی که اجازه اقامت آن ها برای مشاغل خاصی است، با تغییر شغل، اجازه اقامت باطل می ­شود. مگر در مواردی که شغل جدید دقیقاً در همان حوزه کاری شغل قبلی باشد و مدت اعتبار مجوز اقامت آن ها نیز تمام نشده باشد. اما اگر مجوز اقامت برای انجام یک کار (وظیفه) خاص باشد، می ­توان همان کار را برای یک کارفرمای دیگر انجام داد. در نهایت چنان چه اجازه اقامت، صرفاً برای کار کردن با یک کارفرمای خاص باشد، در صورت تمایل به کار کردن برای کارفرمای جدید، نیاز به اخذ مجوز جدید است.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کاری فنلاند

دقت شود مجوز اقامت فنلاند برای کار، به خودی خود مجوز اقامت دائم در این کشور را نمی ­دهد. در پایان دوره آن، شخص ملزم به ترک خاک فنلاند است. مگر در صورت تمدید یا اخذ مجوزهای دیگر. خانواده فردی که مجوز اقامت فنلاند برای کار را دارد، می­توانند برای مجوز اقامت در این کشور، درخواست دهند.

مدارکی که برای اخذ ویزای کاری فنلاند برای ارائه به سفارت الزامی است، به شرح زیر می باشد:

  • تکمیل دقیق فرم درخواست ویزا
  • پاسپورت معتبر (با حداقل 3 ماه اعتبار) و کپی آن
  • یک قطعه عکس رنگی جدید، سایز 6*4 و زمینه روشن
  • شناسنامه و یک نسخه کپی آن
  • فرم دعوت به کار از طرف کارفرمای داخل فنلاند
  • مدارکی که بیانگر تمکن مالی فرد باشد.
  • سندی که نشان دهد فرد در کشوری که از آنجا درخواست خود را ارسال می ­کند، به صورت قانونی حضور دارد.
  • مجوز محضری والدین برای افرادی که سن آن ها کمتر از 18 سال است.

البته برخی مدارک خاص نیز برای شرایط ویژه یا نوع مجوز درخواستی ممکن است به لیست فوق افزوده شود.

آسان ترین روش اخذ ویزای کاری فنلاند

ممکن است دشواری های متعددی برای اخذ ویزای کاری فنلاند بروز پیدا کنند. از این رو متقاضیانی که اطلاعات کافی ندارند در این مشکلات ناکام خواهند شد. متقاضیان اخذ ویزای کاری فنلاند می توانند از روش آسان تری نیز استفاده نمایند. همکاری با موسسات حقوقی معتبر می تواند به عنوان یک روش آسان تلقی شود. طی روند همکاری با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت متقاضیان می توانند از سهولت و تسریع روند اطمینان خاطر حاصل کنند. همچنین در این صورت وکلای مجرب برای همکاری اقدام می نمایند.

اخذ ویزای کاری فنلاند

در این مقاله به اشتغال در فنلاند، اخذ ویزای کاری فنلاند و مجوزهای اقامت در فنلاند، برای کار در این کشور پرداخته شد. سعی شد با اشاراتی هرچند کلی، موضوعات مورد بحث تا حد امکان تشریح و به سوالات احتمالی مخاطبان پاسخ داده شود. بدیهی است بیان تمامی جزئیات در این مجال، امکانپذیر نیست. بنابراین علاقه مندان و متقاضیان اخذ وبزای کاری فنلاند، می توانند ضمن مطالعه سایر مقالات مرتبط، در این سایت، به کارشناسان و متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، مراجعه فرمایند.

کارشناسان این موسسه، با اطلاع یافتن از رزومه افراد متقاضی و بهره مندی از تجارب ارزنده خود، می ­توانند کمک شایانی به افزایش آگاهی های ایشان نمایند و در دریافت ویزای فنلاند و سایر مسائل مربوط به شرایط مهاجرت به فنلاند، همراه این عزیزان باشند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، یکی از بهترین موسسات حقوقی کشور در امور مربوط به پذیرش، اخذ ویزا، همراهی در تمامی مراحل اخذ ویزا، اقامت همراه با گارانتی و تضمین کامل و البته مشاوره در هر یک از حوزه های مرتبط است، این موسسه آماده پاسخگویی و مشاوره تلفنی (رایگان) و حضوری به متقاضیان مهاجرت و هموطنان عزیز را دارد.

سوالات متداول در باب ویزای کاری فنلاند

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات پرتکرار در باب ویزای کاری فنلاند مطابق با قوانین 2021 می باشیم:

  • ارائه چه مدارکی برای اخذ ویزای کاری فنلاند الزامی است؟ ارائه دعوت نامه کاری که از سوی کارفرمای فنلاندی/ تکمیل فرم درخواست ویزا/ مدارک هویتی معتبر/ عکس/ مبلغی هم به عنوان تمکن مالی برای زندگی در فنلاند نیز در حساب شخصی فرد باید اثبات گردد.
  • ویزای کار فنلاند در چه مواردی به فرد تعلق می گیرد؟ در وهله اول به افرادی که به صورت اقامت تحصیلی در این کشور حضور دارند و در اقامت پس از تحصیل خود به کار رسیده اند ویزای کاری نلاند تعلق می گیرد و دارای کم ترین ریسک می باشد. در غیر این صورت افرادی که برای موقعیت های شغلی نظیر مدیر شرکت، کارشناس ویژه، پژوهشگر علمی، امور فرهنگی هنری و سایر پیشنهاد شغلی دریافت کنند.
  • چگونه می توان به جست و جوی مشاغل مورد نیاز در فنلاند پرداخت؟ در این زمینه می توان از موسسات و سایت های کاریابی موجود در فنلاند کمک گرفت که از بهترین آن ها می توان به Te Employment Siste، Solut، Staffcom، Polarpro، Adeco و سایر اشاره کرد.
  • شرایط کار در فنلاند چگونه است؟ برای کار در فنلاند باید در نظر گرفت که برای مشاغلی که کمبود نیروی کار دارند و طبق لیست ارائه شده مشاغل مورد نیاز اقدام برای کاریابی کنند. از طرفی کار در فنلاند نیازمند تسلط به زبان فنلاندی یا سوئدی است، البته مشاغلی به زبان انگلیسی نیز در فنلاند وجود دارد اما محدودتر هستند.

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
02191003232
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
safiran_mohajerat
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان میرداماد - میدان مادر - خیابان سنجابی - پلاک بیست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#ویزای_کاری_فنلاند
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

 

  • سفیران سروش سعادت سفیران سروش سعادت
  • ۰
  • ۰

کانادا همواره دارای برنامه ها و مجوزهای مختلف مهاجرتی با سیستمی قوی است. کسانی که فاقد مدرک تحصیلی (مدرک دانشگاهی) هستند می توانند حتی به مشاغل پردرآمد کانادا بدون نیاز به مدرک تحصیلی بیاندیشند. کانادا به عنوان کشوری مهاجرپذیر در آستانه استقبال از بیش از 400000 مهاجر در سال 2021 قرار دارد. کار در کانادا می تواند یک تجربه تغییر دهنده زندگی با مزایا و فرصت های زیاد برای رشد باشد. کانادا به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان رتبه بندی شده است. شاخص توسعه انسانی این کشور را در رتبه ششم قرار می دهد که معیاری برای استاندارد زندگی و رفاه مشترک است.

کانادا دارای یک سیستم آموزش عالی و امید به زندگی طولانی است که آن را به یکی از آزادترین کشورها تبدیل نموده است. آب و هوا و سبک زندگی منجر شده تا کانادا به کشور شماره یک انتخاب برای کار و زندگی تبدیل شود. از آن جا که کانادا یکی از بهترین کشورها با اقتصاد بالا و بازار کار پیچیده محسوب می شود، معتقدیم کانادا مکان مناسبی برای پیشرفت در زندگی شخصی و شغلی افراد است. تیم تحقیق و ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله حاضر را جهت راهنمایی ایرانیان متقاضی کار در کانادا در سال 2021 به شرح زیر تهیه نموده است.

مزایای کار در کانادا

کانادا با ده ها هزار شغل در هر ماه، در مقایسه با سایر کشورهای پیشرفته، نرخ بیکاری بسیار پایینی دارد. کانادا در فناوری های مدرن رتبه بالایی دارد و به سرعت در حال پیشرفت است و این امر این کشور را به بهترین مکان برای متخصصان فناوری اطلاعات و دانشمندان کامپیوتر تبدیل می کند. اگر فردی اجازه کار معتبری در کانادا داشته باشد، همسر او نیز می تواند در کانادا کار کند. آن ها باید مجوز کار دریافت کنند اما نیازی به پیشنهاد کار ندارند. فرزندان آن ها نیز می توانند در مدارس ابتدایی و متوسطه به صورت رایگان تحصیل کنند. 

برخلاف اکثر کشورها، کانادا خدمات درمانی با تامین مالی دولتی را برای ساکنین ارائه می دهد و شرکت ها نیز برنامه های درمانی مقرون به صرفه ای را برای کارمندان ارائه می دهند. همچنین برای زنانی که باردار هستند، یا به تازگی فرزندی به دنیا آورده اند و یا فرزندی را به فرزندخواندگی قبول کرده اند، مزایای کاری وجود دارد. به علاوه، هزینه زندگی در کانادا در مقایسه با سایر کشورهای پیشرفته بسیار مقرون به صرفه است. 

در کانادا میزان جرم و جنایت کم است و این امر آن را به یکی از امن ترین کشورها برای زندگی و کار در جهان تبدیل کرده است. در طول سال ها، بسیاری از مردم از سراسر جهان به این کشور مهاجرت کرده اند و از آن جا که تنوع افزایش یافته است، بسیاری از مشاغل و شرکت ها این موضوع را در نظر گرفته و تدابیری را اتخاذ کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که فرهنگ کار آن ها نمایانگر جمعیت متنوع کانادا است.

الزامات مشاغل پردرآمد کانادا بدون نیاز به مدرک تحصیلی

در حالی که مدرک تحصیلی می تواند برای دستیابی به شغلی ایده آل مفید باشد، اما این تنها مسیر موجود نیست. کانادا به قدری دارای فرصت های کاری فراوان است که حتی کسانی که فاقد مدرک دانشگاهی یا دیپلم هستند نیز نباید نا امید شوند؛ آن ها می توانند به دنبال مشاغل پردرآمد در این کشور پیشرفته باشند. در حالی که Express Entry تمرکز بیش تری بر کارگران ماهری دارد که به نوعی به تحصیلات فرا متوسطه نیاز دارند – اعم از دیپلم، مدرک دانشگاهی یا گواهینامه در برخی موارد – مشاغلی در کانادا وجود دارند که دارای درآمد نسبتا خوبی هستند و نیازی به تحصیلات عالی ندارند. این مشاغل به طور کلی توسط NOC (طبقه بندی شغلی ملی) به عنوان سطح مهارت C طبقه بندی می شوند.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سابقه ترین مجموعه مهاجرتی ایران با شخصیت حقوقی مستقل و متشکل از کادر مجربی از وکلا و کارشناسان حرفه ای همواره آماده راهنمایی علاقه مندان به مهاجرت به کانادا می باشد. چنان چه علاقه مند به مهاجرت به کانادا در سال 2021 هستید پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و به ویژه هزینه مهاجرت به کانادا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
02191003232
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
safiran_mohajerat
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان میرداماد - میدان مادر - خیابان سنجابی - پلاک بیست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#مشاغل_پردرآمد_کانادا_بدون_نیاز_به_مدرک_تحصیلی
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

 

  • سفیران سروش سعادت سفیران سروش سعادت