سفیران سروش سعادت

موسسه حقوقی مهاجرتی

سفیران سروش سعادت

موسسه حقوقی مهاجرتی

۸ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آگاهی از شرایط ویزای همراه فرانسه برای متقاضیانی که قصد دارند برای ملاقات بستگان یا خانواده خود اقدام به مهاجرت به کشور فرانسه کنند، بسیار ضروری می باشد. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این نوشتار را تهیه کرده اند تا به هموطنان محترم درباره شرایط ویزای همراه فرانسه، دسته بندی شرایط ویزای همراه فرانسه، مراحل، نحوه درخواست و شرایط ویزای همراه فرانسه و سایر امور مرتبط اطلاعات کافی ارائه دهند.

درباره شرایط ویزای همراه فرانسه

ویزای خانواده یا ویزای همراه فرانسه، ویزای اقامت طولانی فرانسه است که به منظور اجازه ورود مهاجران خارجی به فرانسه و بازدید از اعضای خانواده، همسر، فرزند یا والدین خود، برای مدت زمان بیش از 3 ماه تا 1 سال ارائه می شود. معیارهای اصلی صلاحیت برای کسانی که با کسب ویزای همراه یا ویزای خانواده فرانسه مایل به پیوستن و یا ملاقات یکی از اعضای خانواده خود (که به طور دائم یا موقت در فرانسه زندگی می کنند) هستند، علاوه بر ارائه مدارک مورد نیاز، شامل اثبات موارد زیر (برای عضو خانواده مقیم فرانسه) می باشد:

  • شهروند یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا باشد.
  • شهروند فرانسه باشد.
  • فرد مقیم دائمی کشور فرانسه باشد.

در صورتی که متقاضیان و مهاجران از طریق ویزای اقامت طولانی وارد فرانسه شوند، پس از ورود به فرانسه مجبور به ثبت نام و اخذ مجوز اقامت در مقامات فرانسه هستند.

چرا فرانسه؟

فرانسه یکی از بهترین کشورهای دنیا برای اقامت می باشد و هر ساله افراد زیادی برای زندگی در فرانسه اقدام به مهاجرت به این کشور می کنند. ساکنین کشور فرانسه از تعادل شغلی و زندگی بسیار خوبی بهره مند هستند و ثبات اقتصادی این کشور موجب جذب سرمایه گذاران خارجی زیادی به خصوص در زمینه املاک و مستغلات شده است. هزینه های زندگی در فرانسه نسبت به سایر کشورهای فرانسه مقرون به صرفه و مناسب برای تمامی مهاجران می باشند. تقریباً تمام شهرهای بزرگ فرانسه دارای یک شبکه اتوبوس عمومی با امکانات مناسب هستند. بیشتر شهرهای بزرگ مانند پاریس، لیون و مارسی نیز دارای سیستم مترو هستند و به طور کلی مردم این کشور از سیستم حمل و نقل بسیار خوب بهره مند هستند.

دسته بندی شرایط ویزای همراه فرانسه

اگر یکی از اعضای خانواده متقاضی در فرانسه یا به عنوان شهروند فرانسوی یا شهروند اتحادیه اروپا اقامت داشته باشد و متقاضی متوجه شده باشد که به برای ملاقات آنها به ویزا احتیاج دارد، حتما باید درباره نوع ویزای مورد نیاز اطلاعات کافی کسب کنند و سپس روند کسب ویزای خود را شروع کنند. به یاد داشته باشید که با توجه به شرایط و ملیت متقاضیان و مهاجران، ویزای آنها متفاوت است. به همین دلیل است که قبل از تصمیم گیری در مورد دسته ویزاهای خانوادگی، بهتر است متقاضیان تشخیص دهند که پرونده آنها در کدام دسته قرار می گیرد. در ادامه با موارد دسته بندی شرایط ویزای همراه فرانسه آشنا خواهید شد.

شرایط ویزای همراه فرانسه برای بستگان اتباع فرانسوی

اگر یک تبعه فرانسوی با یک تبعه خارجی ازدواج کرده یا فرزند یا والد غیر فرانسوی داشته باشد، می تواند از طریق ویزای خانوادگی طولانی مدت تا 1 سال به آنها بپیوندد. تبعه فرانسوی و همچنین متقاضی باید معیارهای واجد شرایط بودن را رعایت کنند. از اصلی ترین ملزوماتی که متقاضیان برای کسب این نوع ویزای همراه داشته باشند، ارائه سند یا گواهی ازدواج فرانسوی، شناسنامه کودکان و همچنین اطلاعات مربوط به داشتن تابعیت فرانسه است. در صورتی ازدواج دو متقاضی 3 سال قبل از تاریخ درخواست ویزا صورت گرفته باشد، همسر شهروند فرانسوی واجد شرایط دریافت کارت اقامت 10 ساله خواهد بود.

در مرحله اول، یکی از اعضای خانواده یک شهروند فرانسه باید دارای شرایط زیر باشد:

  • همسر وی باشد.
  • کودکان زیر 21 سال داشته باشد.
  • یکی از بستگان بزرگتر یا بستگان (سن بالا) همسر باشد.
  • والدین و یا پدربزرگ و مادربزرگ یک شهروند فرانسه یا همسر باشد.

شرایط ویزای همراه فرانسه برای بستگان اتباع اروپا و سوئیس

این مورد بیشتر به عنوان اجازه اقامت فرانسه شناخته می شود زیرا همسران و فرزندان زیر 21 سال شهروندان اتحادیه اروپا که می خواهند بیش از 90 روز در فرانسه اقامت داشته باشند و والدین یا همسر خود در فرانسه را ملاقات کنند، مجبورند طبق مقررات ویزای کوتاه مدت شنگن وارد فرانسه شوند. سپس پس از ورود به فرانسه، این افراد باید مستقیما اقدام به کسب مجوز اقامت فرانسه کنند. برای اثبات رابطه خانوادگی بین یک شهروند اتحادیه اروپا و اعضای خانواده آنها باید مدارکی ارائه شود. برای کسب این نوع ویز متقاضیان هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنند.

شرایط ویزای همراه فرانسه برای بستگان اتباع غیر اروپایی

در صورتی که یکی از بستگان یک فرد که متقاضی کسب ویزای همراه یا خانوادگی فرانسه است و تابعیی فرانسوی و یا تابعیت اتحادیه اروپا یا و منطقه اقتصادی اروپا را نداشته باشد، فرد متقاضی هنوز هم واجد شرایط درخواست ویزای اقامت طولانی مدت خانواده به فرانسه خواهد بود. در این مورد، اعضای خانواده ساکن فرانسه باید ثابت کنند که آنها برای حمایت از فامیل خود به فرانسه از توان مالی کافی برخوردار هستند یا متقاضی باید نشان دهد که برای حمایت از خود دارای توان مالی مورد نیاز می باشد.

ویزای خانوادگی فرانسه برای اعضای خانواده یک دارنده گذرنامه استعداد

اگر یک فرد خارجی که در فرانسه اقامت دارد، توسط گذرنامه ویژه استعداد یا کارت آبی فرانسه اتحادیه اروپا به این کشور مهاجرت کرده باشد، به اعضای خانواده اش به طور خودکار اجازه اقامت معروف به زندگی خصوصی و خانوادگی در فرانسه داده می شود. براساس این مجوز، اعضای خانواده متقاضی نه تنها اجازه دارند در فرانسه بمانند بلکه کار کنند. البته باید در نظر داشته باشید که در این مورد نیز داشتن توان مالی کافی جهت مهاجرت و پرداخت هزینه اقامت فرانسه را داشته باشند

درباره ویزای پذیرش فرانسه

این ویزا به والدین فرانسوی یا خارجی که در فرانسه اقامت دارند و قصد دارند یک کودک را از کشورهای خارجی به کشور فرانسه بیاورند او را به فرزندی قبول کنند ارائه می شود. IIAM (سازمان بین المللی پذیرش فرزندخواندگی) صلاحیت تصمیم گیری در مورد ویزا طولانی مدت برای فرزندخواندگی را دارد. در صورت پذیرش فرزند در حالی که ساکن فرانسه یا شهروند فرانسوی در خارج از کشور است، این پرونده به عنوان بخشی از تجمع خانوادگی یک فرد فرانسوی فرانسوی با پدر و مادر خود رفتار می شود

نیاز داشتن به ویزای همراه فرانسه به ملیت افراد و بخشی از فرانسه که متقاضیان مایل به بازدید از آن هستند بستگی دارد. با این حال، حتی افرادی که از ویزای اقامت طولانی فرانسه معاف هستند، مجبور هستند به محض ورود به فرانسه، در صورتی که قصد دارند بیش از 6 ماه در این کشور بمانند، مجوز اقامت بگیرند. همانطور که در جدول ذکر شده است، متقاضیان باید فرم های درخواست ویزای خود را پر کنند. این امر با مراجعه به سفارت فرانسه و یا درخواست آنلاین انجام می شود. هنگام درخواست ویزای همراه فرانسه، افراد باید برخی از اسناد خاص را که باید در روز مصاحبه خود با یک افسر کنسولی در سفارت فرانسه یا کنسولگری در کشور خود ارائه دهند، جمع آوری کنند.

مدارک لازم و شرایط ویزای همراه فرانسه

برای درخواست ویزای همراه فرانسه ارائه مدارک زیر الزامی می باشد:

  • ارائه فرم تکمیل شده درخواست ویزای ملی فرانسه است. (متقاضی باید فرم ویزای ملی فرانسه را برای ویزای همراه تکمیل کنند)
  • ارائه 2 عکس به اندازه و مشابه با عکس گذرنامه (متقاضی باید دو عکس را در کنار مدارک دیگر ارسال کند)
  • گذرنامه معتبر با دو صفحه خالی (قبل از درخواست، متقاضی باید گذرنامه خود را برای اعتبار و تاریخ صدور آن بررسی کند)
  • کپی ویزاهای قدیمی (متقاضی اگر ویزای هر کشور جهان را کسب کرده باشد، نسخه های آن ویزا را باید ارسال کند)
  • گواهی سابقه کیفری از کشور مبدت که نشان می دهد متقاضی دارای پرونده جرم و جنایت نمی باشد.
  • اثبات هزینه ویزای پرداخت شده

رزرو وقت ملاقات و شرکت در مصاحبه جهت کسب ویزای همراه فرانسه برای کلیه متقاضیان بالای 11 سال ضروری است. متقاضیان معمولاً می توانید از طریق وب سایت سفارت فرانسه در کشور خود به صورت آنلاین این کار را انجام دهند، یا اگر آن گزینه برای متقاضیان موجود نباشد، می توانند مستقیما به سفارت فرانسه مراجعه کنند. افراد باید اطمینان حاصل کنند که به موقع در سفارت فرانسه یا کنسولگری فرانسه (در روز تعیین شده) حضور داشته باشند. به موقع نرسیدن به سفارت ممکن است موجب لغو قرار ملاقات متقاضیان باشد و سپس افراد مجوز خواهند بود یک قرار ملاقات دیگر را تعیین کنند و منتظر نوبت خود باشند. هموطنان عزیزی که قصد دارند از شرایط و هزینه اقامت فرانسه، شرایط تبدیل اقامت به تابعیت در فرانسه و یا سایر امور اطلاعات کافی کسب کنند، می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
02191003232
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
safiran_mohajerat
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان میرداماد - میدان مادر - خیابان سنجابی - پلاک بیست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#شرایط_ویزای_همراه_فرانسه
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

  • سفیران سروش سعادت سفیران سروش سعادت
  • ۰
  • ۰

امروزه روش های گوناگونی برای مهاجرت به فرانسه وجود دارد و این فرآیند می تواند از راه های گوناگونی انجام شود. یکی از راه های ورود به اروپا، اخذ ویزای بازنشستگی فرانسه است که به متقاضیان اجازه می دهد همراه خانواده خود به این کشور مهاجرت کنند. مهاجرت به فرانسه از طریق روش های دیگری هم چون تحصیل در این کشور، کار و ازدواج نیز امکان پذیر است. ابن کشور همواره و از دیرباز از مقاصد محبوب ایرانیان برای مهاجرت بوده است. در این مقاله که توسط تیم ترجمه ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه گردیده است به بررسی مهاجرت به فرانسه در دوران بازنشستگی و شرایط اخذ ویزاهای مربوطه پرداخته ایم.

معرفی انواع روش های مهاجرت به فرانسه

فرانسه یکی از کشورهای واقع شده در اروپای غربی بوده که بزرگترین کشور این قاره و اتحادیه اروپا به شمار می رود. فرانسه هم چنین با داشتن سواحلی در دریای مدیترانه و اطلس، مرز آبی نیز دارد. شهر پاریس، پایتخت این کشور، بزرگترین شهر آن و مرکز تجارت و فرهنگ فرانسه به حساب می آید. کشور فرانسه به دلیل داشتن استانداردهای زندگی ایده آل در زمینه های مختلفی از جمله تحصیلات، سلامت، امید به زندگی، آزادی و غیره یکی از بهترین مقاصد جهان برای زندگی به شمار می رود. این کشور به عضویت نهادهای بین المللی گوناگونی از جمله اتحادیه اروپا، سازمان ملل متحد، گروه بیست، ناتو، سازمان همکاری اقتصادی و توسعه، سازمان تجارت جهانی و اتحادیه لاتین درآمده است.

دولت فرانسه همواره از دولت های پیشرو بوده و به دلیل وجود پیشرفت های بسیار روزمره در زمینه های گوناگون، مقصد مورد علاقه بسیاری از افراد دنیا برای مهاجرت می باشد. مهاجرت به فرانسه از روش های گوناگونی امکان پذیر است. به دلیل اعتبار بسیار بالای دانشگاه ها و مراکز آموزشی فرانسه، بسیاری از متقاضیان مهاجرت تحصیلی، این کشور را در لیست اولین انتخاب های خود قرار می دهند. متقاضیان تحصیل در فرانسه عموما باید مدرک زبان فرانسوی داشته باشند و در موارد معدود، امکان تحصیل به زبان انگلیسی نیز وجود دارد. هم چنین مهاجرت کاری نیز می تواند یکی دیگر از انتخاب های مهاجران باشد. همانند سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا، برای اخذ ویزای کاری فرانسه افراد باید یک پیشنهاد کاری از سوی یک کارفرمای تایید شده در این کشور داشته باشند. انواع ویزای مهاجرتی کشور فرانسه به شرح زیر است:

  • ویزای کاری
  • ویزای تحصیلی
  • ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت
  • ویزای همراه
  • ویزای ازدواج

معرفی ویزای بازنشستگی کشور فرانسه

علیرغم وجود روش های گوناگون مهاجرت به فرانسه، برخی افراد مهاجرت در دروان بازنشستگی را انتخاب می کنند. مهاجرت از طریق اخذ ویزای بازنشستگی نوعی از مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می باشد که تمکن مالی یا خود حمایتی نیز نامیده می شود. به طور معمول این نوع از ویزا به افراد امکان اشتغال در کشور مقصد را نمی دهد و به همین دلیل نیاز است تا فرد با اثبات تمکن مالی خود نشان دهد که توانایی تامین زندگی خود و همراهانش را خواهد داشت. کشور فرانسه ویزایی با عنوان ویزای بازنشستگی ارائه نمی دهد اما بازنشستگان می توانند از روش های دیگری به این کشور مهاجرت کنند. از مزایای مهاجرت به فرانسه در دروان بازنشستگی می توان به وجود مناظر گوناگون و خدمات بهداشتی با کیفیت اشاره کرد. شایان ذکر است که هزینه های زندگی در پاریس بالا بوده و افراد باید از تمکن مالی مناسبی برخوردار باشند.

شرایط اخذ ویزای بازنشستگی فرانسه

متقاضیان مهاجرت به فرانسه در دروان بازنشستگی می توانند از طریق سرمایه گذاری در این کشور اقدام به اخذ ویزای بلند مدت کنند. به این منظور می توان با سرمایه گذاری در حوزه های گوناگونی از جمله املاک و یا ثبت شرکت موفق به اخذ اقامت فرانسه شد. قابل ذکر است که افراد باید برای اثبات تمکن مالی خود 40000€ (یورو) برای فرد متقاضی، 20000€ (یورو) برای همسر وی و 10000€ (یورو) به ازای هر کدام از فرزندان در حساب بانکی خود داشته باشند. هم چنین ارائه ماهیانه مبلغی برابر با 3000€ (یورو) به ازای فرد متقاضی، 1500€ (یورو) به ازای همسر وی و 750€ (یورو) برای فرزند نیز الزامی است. برای اخذ ویزای بلند مدت فرانسه نیاز به داشتن مدرک زبان فرانسوی نیست اما در صورتی که افراد تمایل به اخذ اقامت دائم این کشور را داشته باشند باید تسلط خود را به این زبان اثبات کنند.

نحوه اخذ ویزای بازنشستگی فرانسه

برای اخذ ویزای سرمایه گذاری فرانسه افراد باید از طریق کنسولگری فرانسه در کشور خود اقدام به آغاز این پروسه نمایند. مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای سرمایه گذاری فرانسه شامل مواردی از جمله پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه، شناسنامه و سایر مدارک هویتی، عکس پاسپورتی و گواهی سلامت می باشد. هم چنین گواهی تمکن مالی و ارائه اطلاعات حساب بانکی به مبلغ مورد نظر دولت فرانسه نیز الزامی است. شایان ذکر است که به دلیل بالا بودن هزینه های حوزه بهداشت و درمان افراد باید نسبت به تهیه بیمه ای که مخارج آنان را در فرانسه نیز پوشش دهد مبادرت ورزند و مدارک مربوطه را به موارد ذکر شده ضمیمه کنند. قابل ذکر است که این نوع ویزا یک سال اعتبار داشته و قابلیت تمدید سالانه را خواهد داشت.

هم چنین ارائه گواهی عدم سو سابقه کیفری که در 6 ماه گذشته اخذ شده باشد نیز الزامی است. در صورت مهاجرت با همسر و فرزندان، اسناد ازدواج و گواهی تولد فرزند نیز باید ارائه شوند. پس از گذشت 5 سال از زندگی افراد در فرانسه می توانند جهت اخذ اقام دائم این کشور اقدام کنند. قابل ذکر است که مهاجرت به فرانسه در صورت زندگی در شهرهای کوچک، هزینه های کمتری را برای زندگی و مخارج روزمره به افراد تحمیل می کند. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به این کشور می توانید مقاله پاسپورت فرانسه را مطالعه نمایید. برای اخذ مشاوره و راهنمایی در مهاجرت خود، می توانید با تیم وکلای مجرب و حرفه ای ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
02191003232
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
safiran_mohajerat
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان میرداماد - میدان مادر - خیابان سنجابی - پلاک بیست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#ویزای_بازنشستگی_فرانسه
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

  • سفیران سروش سعادت سفیران سروش سعادت
  • ۰
  • ۰

متقاضیانی که تمایل به سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در ایسلند دارند بایستی در ابتدا نسبت به اخذ مجوز برای اقامت و خرید ملک اقدام نمایند. خرید ملک در ایسلند برای افرادی که دارای اقامت دائم ایسلند هستند و یا دارای تابعیت ایسلند هستند بدون نیاز به مجوز میسر است. ایسلند با توجه به افزایش صنعت گردشگری در سال های گذشته به مکان مناسبی برای خرید املاک جهت سرمایه گذاری تبدیل شده است. البته با توجه به این رونق میزان قیمت ها نیز به شدت در سال های اخیر افزایش داشته است. تیم ترجمه ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه این مطلب درباره سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در ایسلند نوشته اند.

قوانین سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در ایسلند

کلیه اتباع ایسلندی و اتباع خارجی که در این کشور اقامت دارند، ممکن است در ایسلند دارای املاک و مستغلات باشند. شرایط مالکیت املاک و مستغلات در ایسلند در قانون حق مالکیت و استفاده از املاک و مستغلات مشخص شده است. قوانین ویژه ای برای احزاب اعمال می شود که از حقوق خود تحت قرارداد EEA استفاده می کنند. احزابی که تابعیت منطقه اقتصادی اروپا EEA را ندارند برای داشتن املاک و مستغلات در ایسلند از وزیر دادگستری اجازه می گیرند.

طبق قوانین ایسلند افراد زیر می توانند برای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در ایسلند اقدام کنند:

  • افرادی که شهروند ایسلند شناخته می شوند.
  • افرادی خارجی که عضو اتحادیه اروپا و یا منطقه اقتصادی اروپا هستند.
  • افراد خارجی که از وزارت دادگستری ایسلند مجوز خرید ملک دریافت کرده اند.

شرایط سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در ایسلند

شرایط استحقاق مالکیت و استفاده از املاک و مستغلات در ایسلند در قانون حق مالکیت و استفاده از املاک و مستغلات تعیین شده است. این حقوق همچنین شامل حقوق ماهیگیری و شکار، حقوق آب و سایر حقوق املاک و مستغلات اعم از اینکه با واگذاری آزاد یا اقدامات اجرایی، ازدواج، ارث یا انتقال سند به دست آمده باشد. اصل کلی این قانون این است که اتباع ایسلندی و اتباع خارجی مقیم ایسلند می توانند در این کشور مالکیت داشته باشند یا حق استفاده از آن را کسب کنند. اشخاص حقوقی برای داشتن املاک و مستغلات در ایسلند باید شرایط خاصی را داشته باشند.

همچنین قوانین ویژه ای برای اتباع و اشخاص حقوقی خارجی اعمال می شود که از حقوق مندرج در توافق نامه منطقه اقتصادی اروپا، معاهده افتا و یا توافق نامه هوویک بین ایسلند و جزایر فارو برخوردار هستند. اگر شرایط خاصی را داشته باشند نیازی به اجازه از وزیر ندارند. اگر طرفی که قصد دستیابی به املاک و مستغلات را ندارد تحت قوانین عمومی قانون یا موافقت نامه های فوق نباشد وزیر دادگستری می تواند معافیت های ویژه ای را برای حقوق مالکیت یا استفاده از آن صادر کند. اگر مدت اجاره یا سایر حقوق 3 سال یا کمتر باشد، یا فسخ با اخطار بیش از 1 سال پیش بینی نشده باشد، در مورد اجاره املاک و مستغلات یا حقوق آن هیچ معافیتی لازم نیست.

دلایل سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در ایسلند

ایسلند یک کشور در شمال اروپا است که در درجه اول به دلیل مناظر طبیعی زیبا و گرمای مردمش شناخته می شود. ایسلند یک کشور عضو منطقه اقتصادی اروپا است و یک قطب بزرگ تولیدی و تجاری است. ایسلند در میان 10 کشور ثروتمند امروز اروپا قرار دارد. پیشرفت اقتصادی قوی آن ناشی از گردشگری، فناوری و دستاوردهای کشور در استفاده از انرژی سبز است. ایسلند در حال حاضر سرمایه ثابت سرمایه گذاران را از سراسر جهان جذب می کند.

بازار املاک در ایسلند

ایسلند، کشوری جزیره ای نزدیک به دایره قطب شمال با حدود 339.000 نفر ساکن، در سال های اخیر شاهد افزایش قیمت مسکن بوده است که بخشی از آن به دلیل اقتصاد قوی و کمبود مسکن است. کارگزاران گفتند که بازار در سال 2020 از تب و تاب افتاده است. پس از هشت سال طولانی افزایش قیمت املاک در ایسلند، اکنون بازار املاک ایسلند در حال ثابت شدن است. شاخص قیمت املاک مسکونی در سرتاسر کشور در ژوئن 2019 نسبت به سال گذشته 4.17% ​​افزایش داشته است. در ریکیاویک پایتخت ایسلند، قیمت املاک یک طبقه 2.37% افزایش یافته و قیمت خانه های چند طبقه 3.47% افزایش یافته است. در خارج از پایتخت، قیمت املاک مسکونی %4.88 افزایش یافته است که از رشد %14.18 سال قبل کاهش چشمگیری داشته است.

در حال حاضر، بر اساس گزارش سال 2019 منتشر شده توسط REAL Trends، متوسط ​​قیمت املاک مسکونی در ریکیاویک از $375.000 تا 475.000$ (دلار آمریکا) است. یک آپارتمان مجلل و زیبا در مرکز شهر می تواند هزینه ای معادل 7000 دلار آمریکا در هر متر مربع داشته باشد. ایسلند در سالهای اخیر افزایش چشمگیری در قیمت مسکن تجربه کرده است که عمدتا ناشی از رونق گردشگری و رشد اقتصادی قوی است. از 2010 تا 2018، قیمت املاک مسکونی 100% افزایش یافته است.

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در ایسلند برای شرکت

هیچ کس نمی تواند حق مالکیت یا استفاده از املاک و مستغلات در ایسلند، از جمله حقوق ماهیگیری و شکار، حقوق آب یا سایر حقوق املاک و مستغلات را بدست آورد، خواه با تعیین تکلیف رایگان یا اقدامات اجرایی، ازدواج، ارث یا سند انتقال مگر اینکه شرایط زیر باشد:

  • در مورد یک فرد، وی باید یک شهروند ایسلندی باشد یا در اقامت در ایسلند را بصورت دائم داشته باشد.
  • اگر چندین شخص در یک شرکت سهامدار باشند، و هر یک مسئولیت نامحدودی در قبال بدهی های شرکت داشته باشند و همه آنها شهروند ایسلندی هستند یا حداقل برای 5 سال مداوم در ایسلند اقامت دارند.

در مورد شرکتی که برخی از اعضای آن با مسئولیت نامحدود و برخی دیگر فقط با مسئولیت محدود در قبال بدهی های شرکت روبرو هستند، کلیه افرادی که مسئولیت نامحدود دارند شهروند ایسلند هستند یا حداقل برای مدت 5 سال در ایسلند مستقر هستند. همچنین در مورد شرکتی که هیچ یک از اعضا در قبال بدهی های شرکت مسئولیت نامحدود نداشته باشند ، یا موسسه ای، شرکت یا موسسه باید محل اقامت خود را در ایسلند داشته باشد و کلیه مدیران آن شهروند ایسلند باشند یا حداقل پنج سال به طور مداوم در ایسلند اقامت دارند. در مورد شرکتهای سهامی، 5/4 از سهام اصلی متعلق به شهروندان ایسلندی است و شهروندان ایسلندی باید اکثریت آرا را در جلسات سهامداران اعمال می کنند.

معافیت از مجوز خرید ملک در ایسلند

در صورتی وزیر دادگستری مجوز خرید ملک و معافیت فرد را صادر می کند که:

  • مطابق با تقاضای طرفی که حق انجام تجارت در ایسلند را دارد و می خواهد حق مالکیت یا استفاده از املاک و مستغلات را در ارتباط مستقیم با فعالیت های تجاری خود یا تأسیس ملک در این ملک بدست آورد.
  • در صورت در نظر گرفتن دلایل مستحکم.

موافقت نامه ها، اسناد انتقال و یا سایر اسناد اعطایی عنوان در رابطه با حق مالکیت یا استفاده از املاک و مستغلات مشروط به اجازه به وزیر تسلیم می شود و تا زمانی که وزیر آن را تأیید نکند، سند مربوط معتبر نخواهد بود. امضا مقررات دیگری در مورد فرم و محتوای چنین برنامه هایی ممکن است در قالب مقررات تنظیم شود. همچنین با وجود مقررات اجازه وزیر در موارد زیر لازم نیست:

  1. در مورد اجاره املاک و مستغلات یا حقوق مربوط به املاک و مستغلات، مشروط بر اینکه مدت اجاره یا مدت اعمال سایر حقوق 3 سال یا کمتر باشد.
  2. هنگامی که طرف درگیر در ایسلند طبق قوانین موافقت نامه منطقه اقتصادی اروپا که در مورد حرکت آزادانه اشخاص اعمال می شود، از حق تاسیس، خدمات یا جابجایی سرمایه یا بندهای مربوطه در کنوانسیون ایجاد تجارت آزاد اروپا برخوردار است. وزیر قوانین بیشتری را تعیین می کند که انواع املاک و مستغلات تحت پوشش این حقوق و سایر موارد مربوط به اجرای این حقوق را مشخص می کند.

مالیات ملک در ایسلند

مالیات بر درآمد اجاره در ایسلند متوسط ​​است. از غیر ساکنینی که درآمد اجاره به دست می آورند با نرخ ثابت 22% مالیات دریافت می شود. فقط 50% از اجاره ناخالص برای درآمد حاصل از اجاره املاک مسکونی مشمول مالیات است. سود سرمایه به عنوان درآمد کسب و کار مالیات دارد. وراثت و مالیات بر سهم ذینفع 10% اعمال می شود. ساکنان همچنین از درآمد جهانی خود مالیات می گیرند. همچنین 1.5% الی 2.4% هزینه کارمزد خرید ملک برای پرداخت به بنگاه معاملاتی است و 0.1% از ارز ملک برای هزینه ثبت نام پرداخت می شود.

شایان ذکر است از طریق خرید ملک در کشور ایسلند نمی توان اقامت ایسلند را بدست آورد. لذا استفاده از سایر راه های مهاجرت به ایسلند پیشنهاد می شود. برای سرمایه گذاری در کشورهای مختلف و اخذ اقامت می توانید از مشاوره با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
02191003232
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
safiran_mohajerat
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان میرداماد - میدان مادر - خیابان سنجابی - پلاک بیست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#سرمایه_گذاری_از_طریق_خرید_ملک_در_ایسلند
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

 

  • سفیران سروش سعادت سفیران سروش سعادت
  • ۰
  • ۰

برخلاف سایر کشورهای اروپایی، دانمارک مزایای زیادی برای دانشجویان بین المللی دارد که در نهایت زندگی بهتری را برای آن ها فراهم می کند. تحصیل در رشته حقوق در دانمارک می تواند ضامن و فرصت خوبی برای آینده شغلی متقاضیان و فارغ التحصیلان این رشته در اروپا باشد. دانمارک کشوری عالی برای تحصیل است. سال هاست که این کشور همچنان یکی از مقاصد تحصیل در اروپا می باشد. در حال حاضر، 31 موسسه آموزش عالی در دانمارک وجود دارد که تقریبا همه آن ها موسسات دولتی هستند.

این کشور یک معدن طلای آموزش باکیفیت بالاست که پنج دانشگاه آن در رتبه بندی دانشگاهی جهانی QS رتبه کسب کرده اند. مدارک تحصیلی دانشگاه ها و کالج های دانمارک در سطح بین المللی شناخته شده و ارزشمند هستند و سیستم آموزشی و امکانات ارائه شده توسط اکثر دانشگاه های این کشور در سراسر جهان بسیار مورد توجه است. تیم تحقیق و ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله حاضر را جهت راهنمایی ایرانیان علاقه مند به تحصیل در دانمارک در سال 2021 به شرح زیر تهیه نموده است.

درباره دانمارک و سیستم قضایی آن

پادشاهی دانمارک، در جنوب نروژ و جنوب غربی سوئد، یک کشور مستقل است که کشورهای خودمختار گرینلند و جزایر فارو را نیز در پادشاهی خود شامل می شود. بیش از پنج میلیون نفر در دانمارک زندگی می کنند. دانمارک یک کشور سوسیالیست دموکرات است که به دلیل بالا بودن متوسط ​​درآمد سرانه، برابری درآمد و عوامل تحرک اجتماعی، به طور مداوم به عنوان یکی از پیشرفته ترین و خوشبخت ترین کشورهای جهان رتبه بندی می شود. این کشور اروپایی که یکی از اعضای بنیانگذار سازمان ملل، ناتو، OECD و شورای شمال اروپاست، دارای گذشته ای منحصر به فرد است که غنی از تاریخ وایکینگ ها، درگیری های قرون وسطایی با کشورهای همسایه و موضع گیری بی طرفانه در طول جنگ جهانی دوم می باشد.

دانمارکی زبانی است که غالباً در دانمارک صحبت می شود. کرون دانمارک (DKK) واحد پول این کشور است. تقریباً 90% دانمارکی ها معتقد به آیین پروتستان هستند. دانمارک کشوری بسیار سرسبز است و نیروی باد 30% کل برق مورد استفاده ساکنان آن را تامین می کند. کپنهاگ پایتخت دانمارک و مقر دولت آن است.

قوای مقننه و مجریه جدا از قوه قضائیه این کشور هستند. در دانمارک هیچ سیستم قضایی واحدی وجود ندارد. در عوض، جزایر فارو، دانمارک و گرینلند سیستم قضایی خاص خود را دارند. با این حال، تصمیمات دادگاه عالی که توسط قضات ساکن جزایر فارو یا گرینلند گرفته می شود، می تواند در دادگاه های عالی دانمارک قابل اعتراض باشد. عالی ترین دادگاه کیفری و مدنی، دادگاه عالی دانمارک است که وظیفه اجرای عدالت را در سرتاسر پادشاهی دانمارک بر عهده دارد. قانون اساسی دانمارک پایه و اساس کلیه مراحل قضایی و مصوباتی است که توسط پادشاهی دانمارک اجرا می شود.

دانمارک کشوری ثروتمند با برابری اقتصادی و جنسیتی و یک سیستم رفاهی بسیار خوب توسعه یافته است. این کشور از نظر کیفیت هوا و ایمنی محیط زیست دارای مقام دوم در اروپاست. همچنین یکی از کشورهای دارای کم ترین میزان جرم و جنایت در جهان می باشد. تحصیل در دانمارک امکان زندگی در یکی از شادترین کشورهای جهان را به ارمغان می آورد. کار ضمن تحصیل در دانمارک نیز از مزایای تحصیل در این کشور است.

برنامه ها و مدارک تحصیلی رشته حقوق در دانمارک

دانمارک برنامه ها و مدارک کارشناسی حقوق، کارشناسی ارشد حقوق (LL.M) و دکترای حقوق را ارائه می دهد. مدرک LL.M در سطح بین المللی به عنوان یک مدرک تحصیلات تکمیلی که دریافت آن حدود یک سال طول می کشد شناخته می شود. بیش تر دانشجویان رشته حقوق در دانمارک پس از اتمام دوره کارشناسی برای کسب تخصص در زمینه های تخصصی حقوق، مانند مدنی، کیفری یا قضایی، به دنبال مدرک LL.M می روند. علاوه بر این، اکثر شرکت های حقوقی دانمارک (و همچنین شرکت های حقوقی در سراسر اتحادیه اروپا) وکلایی را ترجیح می دهند که دارای مدرک LL.M باشند، زیرا این درجه نشان می دهد دانشجو آموزش حقوقی پیشرفته را تجربه کرده و صلاحیت رسیدگی به پرونده ها را در یک محیط چند ملیتی دارد.

معرفی دانشگاه های حقوق در دانمارک

دانمارک دارای دو دانشگاه ارائه دهنده مدرک حقوق است: دانشگاه کپنهاگ (گروه حقوق) و دانشگاه آرهوس (دانشکده حقوق). دانشگاه کپنهاگ بزرگترین دانشگاه حقوق در دانمارک و اسکاندیناوی است و همواره دارای 4000 دانشجوی ثبت نام شده می باشد. دانشجویان می توانند یکی از چهار برنامه دانشگاه کپنهاگ را انتخاب کنند: LL.B (کارشناسی حقوق)، LL.M (فوق لیسانس حقوق)، Ph.D یا دکتری حقوق، و کارشناسی ارشد در حل اختلاف و میانجیگری. دانشگاه آرهوس در شهر آرهوس دانمارک نیز برنامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حقوق را ارائه می دهد اما دارای کارشناسی ارشد حل اختلاف و میانجیگری در برنامه درسی خود نیست. در دانشگاه آرهوس کلاس های تابستانی نیز برگزار می شود.

شهریه و طول برنامه های رشته حقوق در دانمارک

به طور معمول، دانشجویان حقوق در مدت سه تا چهار سال دوره کارشناسی و در یک سال دوره کارشناسی ارشد خود را به پایان می رسانند. دوره دکترا، بسته به رشته ای که دانشجو می خواهد در آن تخصص پیدا کند، ممکن است تا سه سال به طول بیانجامد. در مورد هزینه تحصیل در دانمارک باید گفت دانشجویان منطقه اقتصادی اروپا و اتحادیه اروپا هنگام ثبت نام در یک برنامه آموزش عالی در دانمارک مجبور به پرداخت شهریه نیستند اما شهروندان آمریکایی و غیر اتحادیه اروپا باید شهریه سالانه ای را از 6000€ تا 15000€ (یورو) معادل 8000$ تا 20000$ (دلار آمریکا) بپردازند.

در حال حاضر، در دانمارک متوسط حقوق خاص ماهانه (پس از کسر مالیات) 22712.87DKK (کرون دانمارک) معادل 3047.41€ (یورو) می باشد که مبلغ قابل توجهی است و حتی از آلمان با 2351.36€ (یورو) بالاتر است. چنان چه علاقه مند به تحصیل در رشته حقوق در دانمارک در سال 2021 هستید، از شما دعوت می کنیم جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز دریافت مشاوره و راهنمایی با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
02191003232
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
safiran_mohajerat
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان میرداماد - میدان مادر - خیابان سنجابی - پلاک بیست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#رشته_حقوق_در_دانمارک
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

  • سفیران سروش سعادت سفیران سروش سعادت
  • ۰
  • ۰

هر ساله به میزان بیش از 270000 دانشجو تمایل به تحصیل در انگلستان دارند که در این مقاله به بررسی شرایط 2021 برای دانشجویان ایرانی میپردازیم. بریتانیا از جمله کشورهایی است که حتی در دوران پایه و تحصیل در مدارس نیز مورد هدف دانش آموزان ایرانی می باشد. این کشور دارای 3 مدل مدل ویزای تحصیلی می باشد که در سنین مشخص و تحصیل در دوره های کوتاه و یا بلند مدت بایستی برای هر کدام از این ویزاها اقدام نمود. تحصیل در این کشور برای ایرانیان در دوره و مقاطع مختلفی امکان پذیر است و متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نوشتار شما را از این شرایط آگاه مینمایند.

  • شرایط پذیرش در مدارس انگلستان برای دانش آموزان ایرانی چیست؟
  • هزینه تحصیل در مدارس و دانشگاه ها چند £ (پوند) می باشد؟
  • آیا می توان با ویزای تحصیلی پس از انمام تحصیل در این کشور ماند و اقامت گرفت؟

انگلیس با توجه به برنامه های تحصیلی و کلاس های سطح بالا و تنوع بسیار بیشتری نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر، به یکی از مقصدهای برتر جهت ادامه تحصیل همچنان در سال 2021 شناخته می شود. بریتانیا با داشتن یک سیستم عالی آموزش عالی و صدها دانشگاه در سطح جهانی نوید یک تجربه غنی را برای دانشجویان بین المللی می دهد. صدها هزار دانشجو بین المللی هر سال با توجه به جمعیت متنوع و شهرت تحصیل در مدارس معتبر انگلستان، این کشور یک مکان عالی برای ادامه تحصیل به شمار می رود.

شرایط تحصیل در انگلستان در سال 2021

مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی انگلستان در سراسر جهان به عنوان مدارکی با کیفیت بالا شناخته شده اند. جمعیت دانشجویان بین المللی همیشه در انگلستان در حال افزایش است و طی سال ها تعداد آنها به طور پیوسته در حال رشد بوده است. انگلستان دومین مقصد محبوب برای دانشجویان بین المللی بعد از ایالات متحده است. تحصیل در مدارس و دبیرستان های انگلستان از 6 سالگی تا 18 سالگی برای دانش آموزان ایرانی ممکن است. انگلیس به طور سنتی دوره های کارشناسی 3 ساله و کارشناسی ارشد یکساله را در دانشگاه های خود ارائه می دهد.

اگر شما یک دانشجوی بین المللی یا شهروند اتحادیه اروپا هستید که باید زبان انگلیسی خود را بهبود ببخشید، دوره های زبان و مدارس زبان انگلیسی می توانند به شما در رسیدن به اهداف کمک کنند. در انگلستان موسسات آموزشی معتبر زیادی مانند دانشگاه آکسفورد، دانشگاه کمبریج، کالج دانشگاه لندن و کالج کینگ لندن وجود دارند. این مؤسسات آموزش عالی، آموزش های سطح بالا و محیط های تحصیلی را که رویای هر دانشجویی بین المللی است، ارائه می دهند. فارغ از این که متقاضیان خارجی چه رشته تحصیلی را می خواهند دنبال کنند، دانشگاه های انگلیس دوره ای برای آنها خواهند داشت. به همین ترتیب، امکانات تحصیلی در انگلستان بی نهایت است و دوره هایی برای دانشجویان بین المللی برای تحصیل در انگلستان در بالاترین سطح ارائه می شود.

تحصیل در انگلستان بدون مدرک زبان

تحصیل در انگلستان بدون مدرک زبان رویایی می باشد که سالانه ذهن زیادی از افراد را به سمت خود سوق می دهد. اما سوال اصلی افراد این است که آیا این امر امکان پذیر است؟

این امر بیشتر برای متقاضیانی صدق می کند که در رده سنی 17 سال هستند و این امکان را دارند که با اخذ پذیرش تحصیلی در کالج، روادید تحصیلی را اخذ نموده. برای مقاطع دانشگاهی با توجه به شرایط پذیرش و ویزای تحصیلی این امر تا حد زیادی امکان پذیر نیست. دانشجویان می توانند از دوره های کالج زبان در این کشور استفاده کنند ولی ناگفته نماند که مطابق با قوانین بایستی پس از اتمام دوره به کشور مبداء خود بازگشته و مجدد درخواست ویزای تحصیلی نمایند که همین روند با شانس موفقیت بیشتری همراه است. افراد متقاضی می توانند در خصوص تکمیل اطلاعات در باب تحصیل در انگلستان بدون مدرک زبان به لینک مذکور در متن مراجعه نمایند.

تحصیل در مدارس انگلستان در سال 2021

اشخاص متقاضی می توانند از سن 4 سالگی برای تحصیل در بریتانیا درخواست ویزا نمود. منتهی شهروندان ایرانی برای تحصیل فرزندان بایستی شرایط خاصی را دارا باشند. تحصیل در مدارس شبانه روزی در انگلستان اصلا ارزان نیست اولین موضوع داشتن تمکن مالی مناسب است. همچنین برای فرزندان زیر 18 سال چون نیاز به قیم می باشد بایستی اثبات شود که کسی به عنوان قیم در کنار او می تواند باشد. در چنین شرایطی فرزندان را در مدارس روزانه ثبت نام نموده و اگر پدر یا مادر موفق شوند ویزا دریافت نمایند به عنوان قیم کنار فرزند خود می توانند حضور داشته باشند. همچنین برای تحصیل در مدارس شبانه روزی نیز می توان بدون حضور پدر یا مادر اقدام نمود! چرا که این مدارس خود قیومیت فرزند شما را به عهده می گیرند.

تحصیل Foundation یا A-level در انگلستان

دانش آموزان بین المللی که دوره دبیرستان خود را به پایان می رسانند و کمتر از 13 سال تحصیلات را گذرانده اند و مایلند اولین مدرک خود را از دانشگاه های انگلستان کسب کنند، باید یک دوره پایه (Foundation یا A-level) را در دانشگاه یا کالج در انگلستان سپری کنند. دوره پایه (Foundation یا A-level) یک دوره آماده سازی 1 تا 2 ساله برای دانشجویان بین المللی است که برای ورود به دوره کارشناسی در یک دانشگاه در انگلستان به زبان انگلیسی و آمادگی دانشگاهی اضافی نیاز دارند. برنامه های دوره Foundation یا A-level برای افرادی است که یک برنامه درسی غیر بریتانیایی را مطالعه کرده اند اما می خواهند در یک دانشگاه در انگلستان مدرک دانشگاهی را طی کنند. این برنامه ها در کالج ها و یا دانشگاه ها قابل درخواست است. دوره پایه در راستای موارد زیر طراحی شده است:

  • ایجاد پلی برای برآورد سازی شرایط ورود به دانشگاه های انگلستان
  • بهبود زبان انگلیسی
  • آشنایی با قوانین انگلستان

الزامات دوره های Foundation یا A-level انگلستان

تحصیل در برنامه های آماده سازی دانشگاه ها با توجه به رشته ای که مایل به تحصیل در آن هستید متفاوت است و معمولا دروسی را بنا به ادامه تحصیل در رشته دانشگاهی مورد نظر برای آماده سازی پیشنهاد می شود. به خصوص برای این دوره های پایه در رشته های چهارگانه پزشکی شرکت در دوره های A-level پیشنهاد می شود.

متقاضیان می توانند برای موضوعات مختلفی از جمله موارد زیر آماده شوند:

  • تجارت
  • امور مالی و مدیریت
  • محاسبات
  • قانون
  • هنر و طراحی
  • مهندسی
  • علوم اجتماعی
  • پزشکی
  • علوم و داروسازی
  • رسانه ها
  • علوم انسانی

برخی از ارائه دهندگان دوره پایه با دانشگاه ها همکاری دارند و می توانند در صورت دستیابی دانشجویان به نمره های بسیار بالا، پیشرفت در آن موسسه را تضمین کنند. بسیاری از برنامه های دانشجویی دوره پایه بر اساس دانشگاه ارائه می شوند و از وضعیت کامل دانشگاه با دسترسی کامل به کتابخانه ها، تجهیزات و امکانات ورزشی بهره مند می شوند. داشتن سطح زبان خوب در حد آیلتس 5.5 یا بیشتر، گواهی مدرسه متوسطه، رونوشت، بیانیه شخصی و کپی اسکن شده گذرنامه و ویزا برای شرکت در یک دوره پایه در کالج ها و دانشگاه های انگلستان الزامی است. جهت آگاهی بیشتر از شرایط مهاجرت تحصیلی به انگلستان نیز می توانید به این لینک مراجعه نمائید.

هزینه تحصیل در مدارس انگلستان

معمولا تحصیل در مدارس بنا به نوع روزانه یا شبانه، دولتی یا خصوصی بودن و همچنین سایر امکانات هزینه های متفاوتی را داراست. منتهی از آنجاییکه شرایط اخذ ویزا برای مدارس روزانه چون باید پدر و مادر همراه فرزند باشند، بسیار سخت گردیده اکثر خانواده ها ترجیج بر این است که از سن 13 سالگی برای تحصیل در دبیرستان های انگلستان برای مدارس شبانه روزی اقدام نمایند. هزینه تحصیل در مدارس بین المللی در انگلستان به صورت سالانه حدود 30000£ تا 70000£ (پوند) می رسد. میزان هزینه ها بابت تمامی هزینه ها برای تحصیل و زندگی می باشد.

تحصیل کارشناسی در انگلستان در سال 2021

برنامه های بین المللی کارشناسی ارشد برای کلیه دانشگاه های انگلستان توسط UCAS که یک سرویس پذیرش دانشگاه ها و کالج ها می باشد اداره می شود. تحصیل در دوره کارشناسی در دانشگاه های کشور انگلستان معمولا 3 سال طول می کشد. متقاضیان می توانند برای تحصیل در این دوره در فعالیت های متنوعی شرکت کنند، مانند:

  • سمینارها
  • سخنرانی ها
  • فعالیت های مختلف دانشجویی

برخی از ماژول ها اختیاری هستند و به همین ترتیب دانشجویان می توانند با توجه به علایق خود در برنامه های تحصیلی مختلف شرکت کنند. برخی از رشته های این دوره مانند رشته علم و مهندسی می توانند 4 سال به طول انجامد، در حالی که برنامه های تحصیلی 2 ساله، دانشجویان را قادر می سازد دوره کارشناسی خود را با سرعت بیشتری گذرانده و سریع تر وارد بازار کار شوند.

تحصیل Pre-Master در انگلستان

دوره تحصیلی پیش کارشناسی ارشد (Pre-Master) برای دانشجویان بین المللی که نیاز به بهبود زبان انگلیسی و توسعه مهارت های تحقیق، نگارش و سمینارهای دانشگاهی پیش از مدرک کارشناسی ارشد (Pre-Master) هستند، مناسب است. برنامه های قبل از کارشناسی ارشد در انگلستان به گونه ای طراحی شده است که دانشجویان بین المللی را به طور کامل برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و تحویل دانشجویان با کیفیت بالا آماده می کند.

مزایای تحصیل در دوره های آماده سازی پیش کارشناسی ارشد (Pre-Master) عبارتند از:

  • اخذ پذیرش و ویزا با سطح آیلتس کمتر از 6.5
  • امکان تقویت رزومه تحصیلی برای اخذ پذیرش از دانشگاه های برتر انگلستان
  • فرصت بدست آوردن کار در حین تحصیل
  • امکان برقراری ارتباط مستقیم با اساتید بدون سخت بودن ارتباط از طریق ایمیل
  • امکان اخذ بورسیه های تحصیلی

طول دوره های پیش کارشناسی ارشد از 10 هفته تا 12 ماه است و یک پایه اساسی برای تحصیلات موفق تحصیلات تکمیلی است. تحصیل در این دوره قبل از کارشناسی ارشد باعث افزایش مهارت زبان انگلیسی و مهارت های مطالعه مورد نیاز برای تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی و همچنین آشنایی دانشجویان بین المللی با روش های تدریس در انگلستان خواهد شد.

تحصیل کارشناسی ارشد در انگلستان در سال 2021

تحصیل در دوره تحصیلات تکمیلی یا کارشناسی ارشد در انگلستان پس از اتمام موفقیت آمیز یک برنامه تحصیلی کارشناسی امکان پذیر است. دوره تحصیلی کارشناسی ارشد در انگلستان حداقل 1 سال طول می کشد. این بدان معناست که دانشجویان می توانند در زمان، هزینه و انرژی خود پس انداز کنند و کار خود را با مدرک دانشگاهی بسیار مورد توجه انگلیس سریعتر شروع کنند. برخی از دانشگاه های پیشرو جهان در بریتانیا واقع شده اند که به خاطر کیفیت تدریس و تحقیقات مشهور هستند. مزایای تحصیل کارشناسی ارشد در انگلستان بدین شرح می باشد:

  • اخذ مدرک معتبر و مورد تائید کارفرمایان
  • فرصتی خارق العاده برای بهبود زبان انگلیسی
  • شناخت چند فرهنگی و هیجان انگیز از دانشگاهیان و دانشجویان
  • بهبود چشم انداز شغلی

تحصیل در انگلستان در دوره دکترا

تحصیل در دوره تحصیلی دکترا در انگلستان دانشجویان را ملزم می کند که پایان نامه خود را در مورد بخش قابل توجهی از تحقیق انجام دهند که توسط داوران مشخص شده بررسی می شود. به عنوان یکی از بالاترین مدارک اعطا شده در دانشگاه های انگلستان، متقاضیان بین المللی برای شرکت و اتمام این دوره تحصیلی نیاز به داشتن شرایط مورد نیاز و دانش و علم کافی دارند.

تحصیل در دوره دکترا شرایط مختلفی دارد و این شرایط عبارتند از:

  • مشاوره در انتخاب دانشگاه های مناسب
  • بررسی اسناد مورد نیاز
  • ویرایش کلیه اسناد پشتیبان، از جمله اظهارنامه شخصی، رزومه و نامه های مرجع
  • ویرایش و مرور پیشنهاد تحقیق و ارائه بازخورد
  • پر کردن فرم های دانشگاه و پیگیری درخواست پس از ارسال آن
  • 60 دقیقه جلسه مصاحبه اختصاصی بدون موضوع برای آشنایی متقاضی با شرایط و در ادامه بازخورد

بهترین رشته های تحصیلی در انگلستان

بی شک مدارک دانشگاهی انگلیس جزو محبوب ترین برنامه های مطالعاتی جهان هستند و دلایل حمایت از این بیانیه بسیار است. در میان طیف وسیعی از رشته های تحصیلی می توان به چند مورد از آنها که هر ساله مورد استقبال دانشجویان بین المللی زیادی قرار می گیرد، اشاره کرد:

  • زیست شناسی دریایی
  • پزشکی
  • علوم کامپیوتر
  • علم آکواریوم
  • روانشناسی
  • طراحی و مد
  • قانون
  • روابط عمومی و ارتباطات
  • امور مالی

شهریه تحصیل کارشناسی ارشد در انگلستان

یک مطالعه انجام شده توسط آژانس آمار آموزش عالی نشان داد که 86% دانشجویانی که یک دوره کارشناسی ارشد را در انگلستان به اتمام رسانده اند، به راحتی وارد بازار کار در نقاط مختلف جهان شده اند. متوسط ​​هزینه تحصیل کارشناسی ارشد در انگلستان برای یک دانشجوی بین المللی بین 14620£ تا 35000£ (پوند) است. در برخی دانشگاه ها نیز می توان قسمتی از هرینه های شهریه را با دریافت بورسیه های تحصیلی کاهش داد. میزان هزینه ای که دانشجویان بومی برای تحصیل در انگلستان هزینه می نمایند خیلی کمتر از دانشجویان بین المللی است.

شهریه تحصیلات در مقطع تحصیلات تکمیلی بسته به نوع:

  • برنامه تحصیلی مورد نظر
  • دانشگاه (دولتی یا خصوصی)
  • محل سکونت متقاضیان

متفاوت است و دوره تحصیلی کارشناسی ارشد به 2 بخش تدریس و تحقیقات تقسیم می شود. اصلی ترین بخش های تدریس در این دوره مدیریت بازرگانی، مهندسی، هنر و علوم هستند. در کل دانشجویان می توانند به دو صورت پژوهش محور یا کورس محور ادامه تحصیل نمایند. بیشتر برنامه های پژوهش محور شامل دریافت بورسیه تحصیلی می شوند.

تحصیل پزشکی در انگلستان

سالانه تمایل به تحصیل پزشکی در انگلستان در حال افزایش است. همین موضوع به نوبه خود حاکی از شرایط ایده این رشته در بریتانیا می باشد. طول دوره تحصیل پزشکی در بریتانیا 5 سال است. متقاضیانی که تمایل به تحصیل در این مقطع در بریتانیا را دارند بایستی از 18 سالگی، اقدام نمایند. زیرا اخذ پذیرش تحصیلی راحت تری و شرایط ویزای بهتری هم دارد. هزینه تصحیل پزشکی در بریتانیا 18000£ الی 20000£ (پوند) در سال است. علاوه بر موارد ذکر شده دانشجویان می توانند در دانشگاه های مورد تائید تحصیل کنند. برترین دانشگاه های پزشکی در انگلستان عبارتند از:

معرفی بهترین دانشگاه های انگلستان

زمانی که سخن از بهترین دانشگاه های انگلستان به میان می آید، در حقیقت باید اعلام کرد که این دانشگاه ها بهترین دانشگاه های جهان هستند. در برخی از مواقع دانشگاه های درجه دو و سه در کشور انگلستان نیز در جمع برترین دانشگاه های جهان قرار دارند. در جدول زیر جایگاه برخی از دانشگاه های انگلستان در سال 2021 به گزارش QS ارائه شده است.

ویزای تحصیلی انگلیس در سال 2021

بنا به نوع برنامه تحصیلی و سن، شما می توانید برای 3 مدل ویزای تحصیلی در انگلستان درخواست نمائید. بستگی دارد که هدف شما از حضور در انگلستان بابت تحصیل اقامت کوتاه مدت و یا بلند مدت باشد. بطور کل این 3 دسته تقسیم بندی شامل ویزاهای ذیل می گردد:

  • Short-trem study visa
  • General student visa
  • Child student visa

در دسته بندی مشخص شده مدل اول برای افرادی که برای دوره های کوتاه مدت درخواست می نمایند. مدت این ویزا برای حداقل 1 ماه تا 11 ماه صادر می شود. دو نوع دیگر ویزا برای افرادی است که برای برنامه های بلند مدت به انگلستان قصد مهاجرت تحصیلی دارند که بنا به شرایط سنی برای افراد بین 4 تا 16 سال ویزای Child و برای افرادی بالای 17 سال ویزای General درخواست می گردد.

محتوا این مقاله مطابق با آخرین قوانین تحصیلی می باشد.

انتخاب تحصیل در بریتانیا می تواند برای دانشجویانی که تمکن مالی مناسب را دارا هستند، یکی از بهترین انتخاب ها باشد. همچنین در میان کشورهای انگلیسی زبان کشور انگلستان به مراتب در کنار آمریکا و استرالیا هزینه های بیشتری نسبت به کانادا و نیوزلند دارا هست. برای مطلع شدن از شرایط تحصیل در بهترین دانشگاه های انگلستان و کسب اطلاعات درباره شرایط مهاجرت به انگلستان از طریق تحصیل می توانید با کارشناسان و متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

سوالات پرتکرار در خصوص تحصیل در انگلستان

در انتها به پاسخگویی سوالات پرتکرار در خصوص تحصیل در انگلستان مطابق با قوانین سال 2021 می پردازیم:

  • تحصیل در انگلستان چه شرایطی را نیازمند است؟ برای تحصیل در مقاطع مختلف نیازمندیهای هر برنامه متفاوت است، اما آنچه که مهم است اولین شرط داشتن شرایط مالی مناسب برای تامین هزینه های این کشور است.
  • مدرک زبان مورد نیاز برای اخذ پذیرش از انگلستان چیست؟ برای تحصیل در مقاطع قبل از دانشگاه ارائه مدرک زبان اجباری نیست، اما برای تحصیل در مقاطع دانشگاهی ارائه آیلتس الزامی است.
  • آیا برای تحصیل در انگلستان می شود ویزای همراه درخواست نمود؟ بله، چنانچه شما متاهل باشید، می توانید برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خود نیز درخواست ویزای همراه نمائید، البته شرایط دریافت ویزای همراه برای ایرانیان کمی خاص است.
  • تحصیل در انگلستان چقدر هزینه دارد؟ بنا به مقطع تحصیلی، نوع دانشگاه و برنامه های تحصیلی هزینه ها متفاوت است، می توان گفت هزینه تحصیل در مقاطع دانشگاهی 9000£ تا 50000£ (پوند) سالیانه می باشد.

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
02191003232
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
safiran_mohajerat
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان میرداماد - میدان مادر - خیابان سنجابی - پلاک بیست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#تحصیل_در_انگلستان
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

 

  • سفیران سروش سعادت سفیران سروش سعادت
  • ۰
  • ۰

خرید ملک در ترکیه یکی از بهترین و سریعترین راه ها برای مهاجرت، اخذ اقامت و پاسپورت ترکیه است که در اختیار سرمایه گذاران ایرانی قرار دارد. علاوه بر این روش سرمایه گذاری در بخش املاک ترکیه یکی از ارزانترین برنامه های اقامتی در کل اروپا نیز محسوب می شود. اما سریع از آن لحاظ که درست بعد از 3 تا 6 ماه امکان اخذ تابعیت ترک برای متقاضیان فراهم است و ارزان از آن جهت که این نوع سرمایه گذاری به میزان حدود 231363€ (یورو) یا 250000$ (دلار) جزء ارزانترین برنامه های اخذ پاسپورت دوم در اروپا محسوب می شود. جهت دسترسی به راهنمائی ها و مشاوره های تخصصی برای سرمایه گذاری در ترکیه با وکلای زبده موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید. برخی از مهم ترین سوالاتی که در این خصوص برای متقاضیان پیش می آید عبارتند از:

  • شرایط خرید مستقلات در ترکیه چیست؟
  • قوانین خرید ملک در ترکیه برای شهروندان خارجی چیست؟
  • آیا با خرید ملک در ترکیه می توان اقامت این کشور را بدست آورد؟
  • هزینه های مربوط به خرید ملک در ترکیه چگونه است؟
  • مراحل خرید ملک در ترکیه کدامند؟
  • مهترین مزایای خرید خانه در ترکیه چیست؟
  • خرید خانه در ترکیه چه خطراتی را به همراه دارد؟
  • چگونه می توان به کمک یک وکیل در ترکیه مستقلات خریداری کرد؟
  • چگونه با خرید ملک در ترکیه اقامت این کشور را بدست آورم؟
  • آیا می توان با خرید مستقلات در ترکیه درآمد زایی کرد؟
  • آیا خرید مستقلات در ترکیه شرط اقامت در این کشور را به همراه دارد؟

شرایط سرمایه گذاری در ترکیه

اصولا یکی از قدرت های اقتصادی آسیا و جهان کشور ترکیه است که به دلیل در پیش گیری سیاست جهانی سازی، صادرات محوری، تسهیل انجام بیزینس، تشویق کارآفرینی و توسعه گردشگری به قطب اقتصادی مسلم منطقه خاورمیانه تبدیل شده است. اما از امتیازات سرمایه گذاری در کشور ترکیه می توان به اخذ سریع اقامت خانوادگی، امکان دریافت تابعیت ترک، بهره مندی از خدمات دولتی، تحصیل و کار آزادانه در ترکیه، امکان مسافرت آزادانه به اروپا و غیره را می توان نام برد.

قانون کشور ترکیه برای خرید ملک به چه صورت است؟ بر طبق قانون ترکیه اگر شما ملکی را در ترکیه خریداری کنید، شما می توانید ویزای اقامت ترکیه را اخذ نمائید. بر این اساس، شما می توانید ویزای اقامت دائمی 1 ساله ترکیه را دریافت کنید که امکان تمدید سالیانه آن برای متقاضیان وجود دارد. بنا بر قانون مذکور، صاحبان ملک می توانند در داخل کشور ترکیه تغییر مکان داده و خانه دومی در ترکیه داشته باشند، همچنین دولت ترکیه به شرط اقامت 90 روزه در این کشور زیبا، به شما اجازه کسب تابعیت ترکیه را می دهد.

مزایای خرید ملک در ترکیه چیست؟

از امتیازات خرید ملک در ترکیه این است که متقاضیان برای اخذ اقامت ترکیه (Ikamet Tezkeresi) هیچ محدودیتی بر قیمت ملک ندارند. بهتر است بدانید که مبنا و شرط اصلی صدور ویزای اقامت دائمی ترکیه برای متقاضیان نیز Tapu (سند مالکیت خانه) می باشد. از مزایای دیگر خرید ملک در کشور ترکیه برای متقاضیان این است که علاوه بر خود، اعضای خانواده آنها نیز از این امتیاز اقامتی برخوردار می شوند.

مطابق چارچوب قانونی ترکیه، متقاضیان برای انجام معاملات مربوط به ملک می توانند ویزای توریستی ترکیه را درخواست دهند که مدت اعتبار آن 3 ماهه می باشد. متقاضیان بایستی در طی همین 3 ماه ملک مورد نظر را خریداری و نسبت به تنظیم سند مالکیت خانه اقدام نمایند. کارشناسان ارشد ما بطور تخصصی به هموطنان عزیز ارزیابی ها و مشاوره های مربوط به اخذ ویزای اقامت ترکیه از طریق خرید ملک را ارائه می دهند.

مهم ترین مزایای خرید ملک در ترکیه عبارتند از:

  • امکان به اجاره سپردن ملک خریداری شده
  • امکان اخذ پاسپورت کشور ترکیه برای اعضای خانواده در مدتی کوتاه
  • آزادی عمل در خرید خانه یا مغازه در ترکیه
  • امکان تحصیل رایگان فرزندان در ترکیه
  • بی نیازی از تسلط به زبان ترکی
  • امکان سفر به بسیاری از کشورهای اروپایی بدون نیاز به اخذ ویزا
  • امکان سفر به 115 کشور بدون نیاز به ویزا

شرایط خرید ملک در ترکیه

سرمایه گذاری املاک در ترکیه رو به رشد است. تعداد آپارتمان های خریداری شده در ترکیه در طی سال های اخیر توسط شهروندان خارجی به 22234 دستگاه آپارتمان می رسد که عمده آپارتمان های خریداری شده متعلق به شهر استانبول می باشد و در رتبه دوم شهر آنتالیا قرار دارد که تعداد 4707 آپارتمان فروخته شده است. در مرتبه های بعدی، بورسا با 1474 آپارتمان و یالوا دبا 1079 آپارتمان فروخته شده قرار دارند. سرمایه گذاران خارجی در کشور ترکیه می توانند املاکی مثل املاک مسکونی، اداری، کشاورزی و تجاری را تحت نظارت ادارات ثبت اراضی ترکیه خریداری نمایند. در این صورت اداره ثبت املاک ترکیه برای متقاضیان سند مالکیت یا Tapu صادر می کند.

مطابق قانون کشور ترکیه، شهروندان خارجی در خرید املاک دارای محدودیت های قانونی زیر می باشند:

  • حداکثر ملک خریداری شده توسط شهروند خارجی در ترکیه تا 30 هکتار
  • ممنوعیت خرید ملک در مجاورت مناطق نظامی
  • خرید ملک تا 10% از کل مساحت ملک خصوصی توسط اشخاص حقیقی

بهترین مکان ها برای خرید ملک در ترکیه

از شرق تا غرب، ترکیه کشور بسیار بزرگی است که دارای 81 استان و 8 منطقه جغرافیایی است. خریداران خارجی مشتاق به اطلاع از بهترین مکان ها برای خرید ملک در ترکیه ممکن است در نگاه اول به وسعت و گستردگی جغرافیایی ترکیه، از شهرهای بزرگ تا روستاهای کوچک سردرگم شوند، اما خریداران ملک باید به این نکته توجه نمایند که از بین کلیه نواحی ترکیه، 3 ناحیه در فهرست برترین نواحی خرید ملک قرار دارند:

  • سواحل مدیترانه
  • سواحل اژه
  • استانبول
  • آنکارا
  • آنتالیا

دلایل برای این امر زیاد است. برای سالیان متمادی، سواحل جنوب و غرب ترکیه جزو مقاصد توریستی مطلوب محسوب میشدند. بنابراین جوامع ابن مناطق چند فرهنگی و روشنفکرتر بودند و البته زندگی کنار دریا هم رویای اکثر مردم می باشد. اما استانبول، طبیعتا به عنوان بزرگترین شهر ترکیه همه امتیازات را به خربداران ارائه می کند، اما کارگران خارجی، مخصوصا سرمایه گذاران املاک علاقه مند به برنامه های مدرنیزاسیون می باشند که در این متروپلیس روی می دهد.

فرآیند خرید خانه در ترکیه

خریداران ملک در ترکیه می بایست توجه نمایند که برای خرید ملک در کشور ترکیه به همراه داشتن پاسپورت معتبر و شماره مالیاتی اهمیت حیاتی دارد. همچنین جهت افتتاح حساب بانکی در کشور ترکیه، ارائه شماره مالیاتی الزامی است. معمولا به خریداران ملک، افتتاح حساب (Turkish Lira (TL و (Great British Pounds (GBP توصیه می شود. همچنین لازم است خریداران ملک به همراه خود 2 قطعه عکس4*6 به همراه داشته باشند. توجه نمائید که بهترین گزینه مهاجرتی جهت ورود به کشور ترکیه و نیز انجام معامله ملک در این کشور، درخواست ویزای توریستی ترکیه است که به خریداران امکان اقامت 3 ماهه در این کشور را فراهم می کند.

فرآیند خرید خانه در ترکیه چگونه است؟ فرآیند خرید خانه دارای یک روند ساده و آسانی می باشد. پس از پرداخت ثمن قطعی ملک تقریبا 3000€ (یورو)، اداره Tapu محلی، اقدام به ارزیابی اولیه ملک جهت واقع نشدن ملک در اراضی نظامی می کند. سپس قراردادی بین خریدار و فروشنده در اداره ثبت اراضی و املاک ترکیه منعقد می گردد. این قرارداد جزئیات مربوط به تاریخ، جدول زمانی پرداخت هزینه ها، مفاد و شرایط قرارداد فی مابین را نشان می دهد.

زمانی که این قرارداد توسط طرفین معامله امضاء شد، 30% قیمت قطعی ملک به عنوان رهن یا ضامن پرداخت می شود، سپس شما Tapu یا همان سند مالکیت خانه را از اداره ثبت اراضی و املاک ترکیه درخواست می کنید. در حقیقت با اخذ این سند خریدار، مالک قانونی ملک شناخته می شود و کل هزینه خرید ملک به خریدار پرداخت می شود. در این زمینه تعیین وکیل برای پیگیری امور اداری و نیز تهیه مدارک لازم توصیه می شود.

اقامت دائمی ترکیه از طریق خرید ملک

مطابق قانون ترکیه، اگر شهروند خارجی ملکی را در ترکیه خریداری نماید، امکان اخذ ویزای اقامت دائمی ترکیه برای او فراهم می شود. بر این اساس، متقاضیان می توانند اقامت 1 ساله خود را در کشور زیبای ترکیه اخذ نموده و با این روش از امتیازات اقامت ترکیه برخوردار شوند. از اختصاصات ویزای اقامت دائمی ترکیه از طریق خرید ملک می توان به امکان بهمراه آوردن اعضای خانواده و نیز تمدید سالانه آن در صورت احراز شرایط قانونی اشاره نمود. از دیگر امتیازات اقامت دائمی از طریق خرید ملک در ترکیه این است که دولت ترکیه به متقاضیان، پاسپورت ترکیه را پس از 90 روز اعطاء می کند.

نکته لازم در خصوص اخذ پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک این است که ویزای اقامت دائمی با خرید ملک در ترکیه امکان پذیر نمی باشد مگر اینکه قیمت خانه یا آپارتمان نیز حداقل 250000$ (دلار) باشد. اما متقاضیان خرید ملک در ترکیه می توانند با اخذ ویزای اقامت دائمی علاوه بر خود همچنین اقامت تک تک اعضای خانواده را نیز از اداره مهاجرت ترکیه (Gӧç idaresi) اخذ نمایند. بدین ترتیب مزایا و امتیازات فراوانی به روی متقاضیان خارجی باز می شود که از آن جمله می توان به مسافرت بدون ویزا به اکثر نقاط دنیا، امکان تحصیل رایگان فرزندان در مدارس کشور ترکیه، پروسه کاریابی آسان در ترکیه و نیز روند اخذ آسان ویزای کار ترکیه اشاره نمود.

مدارک لازم جهت اقامت ترکیه از طریق خرید ملک

همانطوریکه اشاره شد، یکی از راه های سریع و آسان مهاجرت به ترکیه و اخذ اقامت دائمی این کشور، استفاده از شیوه خرید ملک در ترکیه می باشد. اما شرایط و مدارک لازم برای اخذ ویزای اقامت ترکیه از طریق خرید ملک چیست؟ متقاضیان خرید ملک در ترکیه باید با تهیه مدارک زیر نسبت به اخذ ویزای اقامت کشور ترکیه اقدام نمایند:

  • اصل و کپی پاسپورت معتبر با اعتبار حداقل 6 ماهه
  • 4 قطعه عکس رنگی 4.5×3.5
  • فرم درخواست تکمیل شده
  • صورت حساب بانکی موید تمکن مالی متقاضی (درحدود $500 برای اقامت 1 ماهه در آنتالیا و $1000 برای مناطق دیگر ترکیه)
  • اصل و کپی سند مالکیت ملک در ترکیه (Tapu)
  • بیمه نامه ملک
  • بیمه سلامت برای متقاضی و هر عضو خانواده متقاضی
  • وضعیت خانوادگی همسر و فرزندان ترجمه شده و تایید شده توسط سفارت ترکیه در کشور مبدا

همانطوریکه در اوایل متن نیز ذکر شد اقامت ترکیه از طریق خرید ملک به صورت اقامت 1 ساله می باشد و امکان تمدید مجدد ویزا به شرط احراز شرایط اولیه امری امکان پذیر است. پس از تهیه مدارک فوق، متقاضیان برای دریافت پاسخ از اداره مهاجرت ترکیه، باید حدود 2 ماه انتظار بکشند. در پایان، نباید از این نکته هم غافل شد که ویزای اقامت دائمی ترکیه نه تنها برای مالک خانه بلکه برای تمامی اعضای خانواده وی نیز صادر می شود و اگر متقاضیان مبلغ 250000$ (دلار) را صرف خرید ملک نمایند، می توانند پاسپورت این کشور را اخذ نمایند.

تابعیت ترکیه از طریق خرید ملک

مطابق برنامه تابعیت از طریق خرید ملک، شهروندان خارجی مجاز به خرید ملک از هر نقطه از این کشور به جز مناطق نظامی می باشند، اما شرایط تابعیت برای متقاضیان خارجی چگونه است؟ شرایط تابعیت از طریق خرید ملک در ترکیه برای ایرانیان به قیمت حداقل 250000USD (دلار) یا 231363€ (یورو) می باشد. به عبارت دیگر، شهروندان خارجی با خرید ملک به ارزش 250000$ (دلار) در ترکیه می توانند ابتداء اقامت ترکیه و سپس تابعیت خود و خانواده خود را تضمین نمایند.

قوانین در کشور ترکیه در رابطه با خرید ملک با قیمت 250000$ (دلار) برای ایرانیان صرفا در اختیار شهروندان برخی از کشورها از جمله ایران است. بنابراین در صورتی که فردی شهروند کشور دیگری باشد، برای خرید ملک در ترکیه باید به قوانین این کشور مراجعه کند تا بتواند مطابق با این قوانین اقدام به خرید ملک کند. البته چنانچه گفته شد، این مبلغ صرفا برای دریافت تابعیت است و در صورتی که فرد تمایلی به دریافت تابعیت ترکیه نداشته باشد، محدودیتی برای او از نظر پرداخت هزینه وجود ندارد. باید به این نکته نیز اشاره داشت که این قانون قطعیت همیشگی ندارد به این منظور که ممکن است در طول سالیان آینده دچار تغییراتی شود. بنابراین متقاضیان خرید مستقلات در ترکیه باید در خصوص این مسئله دقت ویژه داشته باشند.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سابقه طولانی و کارنامه درخشان در امر اخذ انواع ویزاها و اقامت کشور ترکیه، آماده پاسخگوئی به سوالات هموطنان عزیز و مشاوره و راهنمائی آنها با آخرین متدها و قوانین روز مهاجرتی دنیا می باشد. برای بهره مندی از خدمات مشاوره رایگان با کارشناسان این موسسه در ارتباط باشید.

سوالات پر تکرار در خصوص خرید ملک در ترکیه

برای خرید ملک در این کشور اطلاع از موارد زیر ضروری است:

  • آیا می توان از طریق خرید ملک در ترکیه اقامت این کشور را بدست آورد؟ یکی از راه های اخذ اقامت در ترکیه خرید ملک در این کشور است.
  • حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید ملک به منظور اخذ اقامت چه مقدار است؟ برای خرید ملک و بدست آوردن اقامت این کشور به 250000$ (دلار) سرمایه نیاز است.
  • مهم ترین مزیت خرید ملک در ترکیه چیست؟ امکان اخذ پاسپورت ترکیه در یک بازه زمانی کوتاه مهم ترین مزیت خرید ملک در این کشور است.
  • آیا برای اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک، شرط حضور در این کشور وجود دارد؟ شرط حضور در ترکیه برای اخذ اقامت از طریق خرید ملک در این کشور وجود ندارد.
  • آیا می توان ملک خریداری شده در ترکیه را اجاره داد؟ ممانعتی برای اجاره دادن ملک در ترکیه وجود ندارد.

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
02191003232
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
safiran_mohajerat
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان میرداماد - میدان مادر - خیابان سنجابی - پلاک بیست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#خرید_ملک_در_ترکیه
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

 

  • سفیران سروش سعادت سفیران سروش سعادت
  • ۰
  • ۰

اخذ نمایندگی و سرمایه گذاری در Subway یکی از فرصت های ایجاد کسب و کار برای مهاجرین در کشور آمریکا محسوب می رود که با استقبال زیادی روبه رو شده است. معمولاً افراد با شنیدن کسب امتیاز گشودن رستوران با خدمات سریع فوراً رستوران های مک دونالد را به خاطر می آورند. اما Subway نیز از دیگر فروشگاه های زنجیره ای در آمریکا است که شرایط تبلیغات و اعطای نمایندگی را برای سرمایه گذاران فراهم می نماید. در سال 1965 فردی بنام دلوکا شرکتی موسوم به Subway را جهت ارائه غذاهای سالم و سریع تأسیس کرد که امروزه در اکثر کشورهای جهان این شرکت یکی از معروفترین نمایندگی های ساندویچ سرد بشمار می رود. ساب وی از ابتدای تأسیس خود بعنوان رقیب مک دونالد آغاز به فعالیت نمود. تا جائیکه برخی بر این تصورند که این شرکت دارای چندین فروشگاه زنجیره ای زیردریایی نیز می باشد.

در حال حاضر بیش از 25 هزار Sabway در آمریکا و بیش از 18 هزار نمایندگی آن در 98 کشور جهان مشغول به فعالیت هستند. لازم بذکر است در سال 1974 حق نمایندگی های این فروشگاه ها بصورت رایگان ثبت گردید. اگر چه میزان سرمایه گذاری از طریق تأسیس نمایندگی های ساب وی بستگی به ارزش ارز و ملک در کشورهای مختلف دارد، اما افراد با حداقل 15000€ (یورو) براحتی می توانند به اخذ نمایندگی و سرمایه گذاری در Subway بپردارند. متقاضیانی که قصد ایجاد کسب و کار از طریق ساب وی را دارند جهت آگاهی و کسب اطلاعت جامع تر می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایند.

شرایط نمایندگی و سرمایه گذاری در Subway

Subway رستورانی زنجیره ای با 53 سال قدمت با مالکیت خصوصی آمریکایی می باشد. این شرکت با اعطای نمایندگی به سرمایه گذاران و کارآفرینان در سراسر جهان به سرعت در حال رشد است. بطوریکه در سال 2017 بیش از 42000 نمایندگی در 100 کشور جهان از این شرکت تأسیس گردید. هزینه راه اندازی پایین و انعطاف پذیری در انتخاب مکان های تأسیس نمایندگی های Subway از مهمترین مزیت های سرمایه گذاری در این شرکت بشمار می رود. دفتر مرکزی این شرکت در شهر میلفورد آمریکا موقعیت دارد و چندین دفتر مرکزی این شرکت در کشورهای هلند، اتریش، استرالیا، مالزی و سنگاپور مشغول به فعالیت هستند. بسیاری افراد از این طریق مشغول به سرمایه گذاری در استرالیا هستند.

مزایای اخذ نمایندگی و سرمایه گذاری در Subway

همانطور که در بخش های قبل بیان شد، شرایط سرمایه گذاری در آمریکا و اخذ نمایندگی و سرمایه گذاری در Subway یکی از آسان ترین راه های سرمایه گذاری در این کشور است. مزایای سرمایه گذاری در Subway به شرح زیر می باشد:

  • قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات غذایی و تضمین سلامت آنها
  • پایین بودن میزان ریسک و ورشکستگی سرمایه گذاران
  • امکان سرمایه گذاری با کمترین سرمایه اولیه نسبت به فروشگاه های زنجیره ای مک دونالد
  • امکان بازگشت سرمایه در کمترین زمان
  • سود خالص ماهانه 5000 تا 10000€ (یورو) تخمین زده شده است.

مدارک لازم جهت نمایندگی و سرمایه گذاری در Subway

بدون شک سرمایه گذاری در هر کسب و کاری با ارائه مدارک و ثبت آن انجام می پذیرد. متقاضیانی که قصد اخذ نمایندگی و سرمایه گذاری در Subway را دارند نیز ملزم به ارائه مدارکی جهت سرمایه گذاری در ساب وی می باشند که به شرح زیر است:

  • برخورداری از اقامت کشور مورد نظر برای تأسیس شعبه
  • اسکن از تمامی صفحات پاسپورت متقاضی
  • اسناد ازدواج متقاضی
  • ارائه مدارک هویتی متقاضی
  • ارائه عکس از سرمایه گذار و همسر و فرزندان کمتر از 21 سال
  • اسکن مدرکی همچون بیمه نامه، سابقه کار، جوز کسب و گواهی اشتغال به کار
  • ارائه پرینت گردش حساب متقاضی
  • اصل و کپی مدارک تحصیلی
  • تکمیل فرم درخواست تأسیس نمایندگی
  • پرداخت هزینه های لازم

چگونگی اخذ نمایندگی و سرمایه گذاری در Subway

فرآیند سرمایه گذاری درSubway براساس مقررات خاصی انجام می پذیرد. بطوریکه این شرکت نوع محصولات و خدمات را برای سرمایه گذاران مشخص می نمایند و در تمامی طول مسیر حمایت های خود را از سرمایه گذاران خواهند نمود. در این مسیر امتیاز دهنده و یا شرکت ساب وی تمامی مسیر اجرایی و چگونگی اداره نمودن رستوران را به سرمایه گذار آموزش می دهد و وی را در انتخاب محل و چگونگی انجام فعالیت های تجاری از طریق دوره های آموزشی، دفترچه راهنما، کیفیت و کنترل و استراتژی های بازاریابی راهنمایی می نماید. سرمایه گذاران با عقد قرارداد و با شرط رعایت مفاد آن امکان حق استفاده از نام شرکت (Subway) را خواهند داشت. سرمایه گذاران در ابتدا و تنها یکبار مبلغی را بعنوان حق اولیه به شرکت پرداخت می نماید و پس از آغاز کسب و کار خود بصورت مستمر وجهی را به حساب شرکت برای استفاده از نام شرکت پرداخت می نماید. پس از ایجاد کسب و کار فرد بصورت مستقل عمل نموده و همچنین سود و زیان وی در کسب و کار تنها متوجه فرد سرمایه گذار می باشد و شرکت صاحب امتیاز یا Subway هیچگونه مسئولیتی در قبال سود و زیان نمایندگی ها ندارد.

نحوه کار و اخذ نمایندگی و سرمایه گذاری در Subway

نحوه کار نمایندگی های ساب وی بدین گونه است که طراحی و دکوراسیون نمایندگی ها توسط دفتر مرکزی انجام می گیرد. دفتر مرکزی انگلستان غذاها را بصورت هفتگی به نمایندگی ها ارسال می نماید و نمایندگی ها در طول یک هفته فرصت دارند تا آنها را به مشتریان عرضه نماید. در صورتیکه غذاها در طول یک هفته به فروش نرسد، نمایندگی امکان برگرداندن غذاهای مانده را به دفتر مرکزی خواهند داشت. تمامی ها غذاها بصورت شکیلی بسته بندی می گردند و از تنوع زیادی برخوردار می باشند و مخلفات آنها بصورت سلف سرویس در اختیار مشتریان قرار می گیرد. نمایندگی های Subway می بایست 5 الی 10% درآمد ماهانه خود را صرف تبلیغات نمایند و سایر درآمد وی مربوط به سرمایه گذار می باشد.

افرادی که قصد مهاجرت و ایجاد کسب و کار در کشورهای مختلفی را دارند می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره نموده و در مسیری صحیح گام بردارند. علاقمندان به موضوع مهاجرت می توانند قوانین مهاجرت به آمریکا را مطالعه نمایند.

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
02191003232
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
safiran_mohajerat
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان میرداماد - میدان مادر - خیابان سنجابی - پلاک بیست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#اخذ_نمایندگی_و_سرمایه_گذاری_در_SUBWAY
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

  • سفیران سروش سعادت سفیران سروش سعادت
  • ۰
  • ۰

کسب ویزای B-1 آمریکا مزایای مختلفی را به همراه دارد اما متقاضیان دریافت این ویزا باید در نظر داشته باشند که این ویزا یک ویزای غیر مهاجرتی است. این ویزا به متقاضیان و تجار خارجی این اجازه را می دهد تا فقط در دوره موقت در کشور آمریکا ساکن باشند و در فعالیت های مخلتف تجاری در این کشور شرکت کنند. کارشناسان و متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند به هموطنان عزیز درباره ویزای B1 ایالات متحده آمریکا، شرایط کسب این ویزای غیر مهاجرتی، الزامات و صلاحیت ها و همچنین هزینه کسب آن اطلاعات کاملی ارائه دهند.

درباره ویزای B-1 آمریکا

ویزای B یکی از ویزاهای غیر مهاجرتی است که توسط ایالات متحده دولت به شهروندان خارجی که قصد ورود برای یک دوره موقت به خاک کشور آمریکا را دارند صادر می شود. ویزای B-1 آمریکا به متقاضیان و افراد خارجی این امکان را می دهد تا به طور موقت وارد خاک کشور آمریکا شوند و در فعالیت های مختلف تجاری و کسب و کار شرکت کنند. انواع فعالیت های تحت پوشش ویزای B-1 آمریکا شامل مشاوره با مشتری یا همکاران تجاری، شرکت در کنفرانس ها، سمینارها یا همایش ها، انجام تحقیقات، حضور در مذاکرات یا مراحل قانونی مرتبط با امور شرکت می شود. به یاد داشته باشید که ویزای B1 تا شش ماه اعتبار دارد و متقاضیان در صورت داشتن شرایط مورد نیاز می توانند این ویزا تنها یک بار برای شش ماه تمدید کنند و شش ماه بیشتر در ایالات متحده اقامت داشته باشند.

ایالات متحده علاوه بر اینکه یک مکان گردشگری پرطرفدار و مکانی است که مردم می خواهند در آن شغل مناسبی پیدا کنند، همچنین مکانی عالی برای اشتغال در زمینه های مختلف است. مزیت ویزای B1 این است که متقاضی می تواند روابط تجاری را توسعه داده و هر بار که لازم باشد برای تجارت به ایالات متحده سفر کند. بعد از انقضای ویزای متقاضی، وی همیشه می تواند برای ویزای دیگری اقدام کند. ویزاهای بازرگانی ایالات متحده دارای محدودیت نیستند، بنابراین هیچ قانونی درمورد میزان صدور ویزا در یک سال وجود ندارد. ایالات متحده ویزاهای بازدید کننده ایالات متحده را برای پوشش اهداف تجاری و توریستی ایجاد کرده است. شرایط کسب ویزای B1 به صورت زیر است:

  • اینکه قصد شما برای ورود به خاک آمریکا مربوط به تجارت است
  • داشتن توان مالی کافی
  • شما قصد دارید به محض انقضای ویزای خود به کشور خود برگردید و قصد اقامت در آمریکا را ندارید

سایر شرایط کسب ویزاهای کاری در آمریکا

در صورتی که متقاضیان ویزای B1 مدارک و اسناد کافی ارائه ندهند ممکن است درخواست ویزای آنها رد شود. عامل اصلی درخواست ویزای B1 ارائه مدارک کافی به کنسولگری ایالات متحده مبنی بر اینکه متقاضی کاملاً قصد بازگشت به کشور خود را دارد. متقاضیان حتما باید بتوانند ثابت کنند که با کشور خود از طرق مختلف رابطه محکمی دارند و بعد از اتمام اعتبار ویزا به کشور خود باز میگردند. به عنوان مثال، متقاضیان باید با ارائه مدارک و اسناد مورد نیاز داشتن املاک و مستغلات در کشور خود، اشتغال در این کشور و یا حضور خانواده خود در کشور مبدا را اثبات کنند.

برای متقاضیان ویزای تجاری هیچ نوع ویزای وابسته ای وجود ندارد. به طور کلی ایده خوبی نیست که متقاضیان با ویزای B1 به همراه همسر یا فرزندان خود اقدام به مسافرت به آمریکا کنند؛ زیرا این مرسوم نیست که آنها را در جلسات کاری و سایر فعالیتهای مرتبط با ویزای تجاری حضور داشته باشند. اما متقاضیانی که قصد دارند علاوه بر اهداف تجاری با اهداف توریستی نیز وارد خاک ایالات متحده آمریکا شوند می توانند اقدام به کسب ویزای B2 آمریکا کنند. به طور کلی ویزای B1 برای فعالیت های زیر جهت ورود به خاک کشور آمریکا استفاده می شود:

  • برگزاری جلسات تجاری
  • انجام وظایف تجاری خاص به عنوان عضو هیئت مدیره یک شرکت آمریکایی
  • خرید لوازم و یا مواد
  • مصاحبه و استخدام کارمندان
  • مذاکرات و عقد قراردادها
  • شرکت در یک کنفرانس، جلسه، نمایشگاه تجاری یا یک رویداد تجاری برای اهداف علمی، آموزشی و غیره

مراحل کسب ویزای B-1 آمریکا

پس از داشتن شرایط مورد نیاز، متقاضیان می توانند برای درخواست ویزای B1 آمریکا مراحل زیر را طی کنند:

  • کامل کردن فرم مربوطه (فرمDS-160)
  • پرداخت هزینه درخواست و کسب ویزای B1
  • برنامه ریزی برای مصاحبه ویزا
  • آمادی سازی مدارک و پرونده اسناد ویزای B1
  • شرکت در مصاحبه

فرم DS-160، به صورت آنلاین برای کسب اکثر ویزاهای غیر مهاجرتی ایالات متحده آمریکا قابل تکمیل توسط متقاضیان و افراد مختلف می باشد. برای تکمیل این فرم، متقاضیان به اطلاعات و جزئیات پیش زمینه خود و همچنین هدف بازدید خود از آمریکا نیاز دارند. متقاضیان باید در این فرم بخش مورد نظر برای ویزای B1 را پیدا کرده و آن را پر کنند. پس از ارسال فرم به صورت آنلاین، متقاضیان یک صفحه تأیید و شماره دریافت خواهند کرد که بعداً در مراحل درخواست نیاز خواهند داشت. کسب این ویزا 160$ (دلار) هزینه دارد. متقاضیان برای ادامه برنامه خود باید این هزینه را پرداخت کنند. در صورت نیاز متقاضیان باید هزینه های بیشتری پرداخت کنند. میزان هزینه صدور ویزا بستگی به ارتباط کشور مربوطه با آمریکا دارد. پس از پرداخت کلیه هزینه ها، متقاضیان باید اطمینان حاصل کنند که رسیدها را برای ضمیمه کردن اسناد خود ذخیره کردند.

کلیه متقاضیان ویزا بین 14 تا 79 سال باید در مصاحبه ویزا شرکت کنند. این مصاحبه ها در سفارت ایالات متحده برگزار می شود، جایی که متقاضی درخواست ویزا را ارائه می دهد. سفارتخانه های ایالات متحده معمولاً بار کاری بالایی دارند، بنابراین متقاضیان باید حتماً مصاحبه خود را در اسرع وقت برنامه ریزی کنند. با این کار از زمان انتظار طولانی جلوگیری می شود و تکمیل درخواست و کسب ویزا سریعتر انجام می شود. مهاجرت به آمریکا با کسب این ویزا تنها برای انجام فعالیت و کار در آمریکا به صورت موقت امکان پذیر است.

به طور کلی برای انجام فعالیت های تجاری و شرکت در رویدادهای مختلف کاری متقاضیان و افراد خارجی می توانند اقدام به کسب ویزای B1 آمریکا کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه روش های مهاجرت به کشورهای مطرح می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
02191003232
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
safiran_mohajerat
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان میرداماد - میدان مادر - خیابان سنجابی - پلاک بیست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#ویزای_B1_آمریکا
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

  • سفیران سروش سعادت سفیران سروش سعادت