سفیران سروش سعادت

موسسه حقوقی مهاجرتی

سفیران سروش سعادت

موسسه حقوقی مهاجرتی

  • ۰
  • ۰

آیا درباره شرایط کار ضمن تحصیل در انگلستان اطلاعات کافی دارید؟ در این نگارش به بررسی این مبحث برای متقاضیان کار در حین تحصیل می پردازیم. کار ضمن تحصیل در انگلستان می تواند به دانشجو های رشته ها و دانشگاه های مختلف کمک کند تا برخی از مخارج زندگی و سکونت دانشگاهی خود در انگلستان را پرداخت کنند. شرایط کار ضمن تحصیل در انگلستان برای دانشجوها متفاوت است. تایم و نوع کاری که دانشجویان در هنگام تحصیل انجام می دهند بستگی به رشته و مهارت های فردی آن ها دارد.

  • از شرایط کار ضمن تحصیل در کشور انگلیس چقدر آگاهی دارید؟
  • شرایط کار ضمن تحصیل در بریتانیا چگونه است؟
  • شرایط کار ضمن تحصیل در کشور انگلیس برای چه افرادی مناسب است؟

کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل و کار در این کشور آگاهی های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

کار در انگلستان

بریتانیا کشوری اروپایی می باشد که همسایه های آن در قسمت غربی ولز و در بخش شمالی این کشور اسکاتلند می باشند. کشور انگلیس یکی از اعضای اتحادیه پادشاهی می باشد که پایتخت آن لندن نام دارد. جمعیت این کشور تقریبا به 65 میلیون نفر می رسد. واحد پول انگلیس £ (پوند) می باشد.

اگر به فکر کار پس از تحصیل در انگلستان هستید، لازم به ذکر است که شما باید گواهی سکونت در این کشور و روادید کاری مورد نظر خود را دریافت کنید. روادید شما بستگی به کاری که انجام می دهید دارد. همچنین رشته تحصیلی دانشگاهی شما و توانایی ها و مهارت شما تاثیر زیادی در پیدا کردن شغل مناسب و مورد نظر شما دارد. شما باید بر اساس علاقه و رشته دانشگاهی انتخاب کنید و پس از فارق التحصیل شدن، کار مربوط به این رشته را پیدا کنید.

بررسی شرایط کار ضمن تحصیل در انگلستان

افرادی که از سراسر دنیا برای تحصیل به انگلستان سفر می کنند، به فکر کار نیز می باشند. دانشجویان بین المللی که کمتر از 16 سال سن دارند مجوز و شرایط کار ضمن تحصیل در انگلستان را نخواهند داشت. افرادی که در کنار تحصیل می خواهند مشغول به کار شوند باید دانشجوهای دانشگاهی باشند و افراد محصل در مدارس قادر به انجام این کار نیستند.

دانشجویان بین المللی که به انگلستان سفر می کنند می توانند به صورت هفتگی 20 ساعت مشغول به کار شوند و مجوز کار به صورتی به آن ها داده می شود که مشغول به تحصیل در دانشگاه های مورد تایید باشند. لازم به ذکر است که دانشجویان انگلیسی هیچ محدودیتی برای کار ندارند. در کشور انگلستان و پایتخت این کشور لندن، موسسه هایی هستند که به دانشجویان کمک می کنند که شغل مورد نظر بر اساس رشته و توانایی خود پیدا کنند. بعضی از دانشگاه ها نیز به دانشجویان کمک می کنند تا شغل پاره وقت پیدا کنند تا بتوانند ضمن تحصیل مشغول به کار در انگلستان شوند.

شرایط یافتن کار ضمن تحصیل در انگلستان از طریق سایت

از میان سایت هایی که امکان کاریابی دارند، می توان به این موارد اشاره کرد:

  • Careers Group London
  • StudentJob
  • Employment 4 students

دانشجویان با داشتن شغل مناسب در کنار تحصیل خود می توانند توانایی ها و استعداد های خود را گسترش دهند و در زمینه های مختلف کاری و درسی تجربه های مفیدی کسب کنند و باعث پیشرفت خود شوند. دانشجو های رشته های مختلف می توانند دوره کار آموزی که از درس های دانشگاهی محسوب می شود را در زمان تحصیل سپری کنند. افرادی که روادید عمومی نوع 4 و روادید کودک نوع 4 دارند، می توانند با داشتن این شرایط مشغول به کار پارت تایم در انگلستان شوند :

  • سپری کردن دوره تحصیلی در دانشگاه های تایید شده و معتبر
  • سپری کردن دوره ی تحصیلی کوتاه مدت (Tier 4)
  • داشتن سن بالای 16 سال
  • دانشجویان می توانند با داشتن شرایط مورد نظر به کار تمام وقت نیز مشغول شوند.

شرایط کار تمام وقت ضمن تحصیل در انگلستان

داشتن قرارداد کاری با کارفرما یا کمپانی مورد نظر کار در شغل مورد نظر به صورت هفتگی باید جمعا 20 ساعت باشد. دانشجو هایی که تبعیت انگلستان و اروپا را دارند، پس از اتمام دوره های تحصیلی خود در دانشگاه ها و مراکز معتبر، می توانند با تایید و استخدام کمپانی های مختلف برای اقامت در این کشور اقدام کنند. در حالی که دانشجویان بین المللی که تبعیت انگلیس و اروپا را ندارند باید بر اساس مقررات انگلیس برای تبدیل روادید خود به سفارت کشور مبدا بروند و مجوز و گواهی لازم را از سفارت به زبان انگلیسی دریافت کنند.

شرایط کار ضمن تحصیل در انگلستان برای ایرانی ها

دانشجویانی که در حال تحصیل در دانشگاه های انگلستان می باشند، برای تبدیل روادید تایر 4 کودک به تایر 4 عمومی باید به سفارت انگلستان در کشور مبدا بروند و اگر دانشگاه این موضوع را پذیرفت، اقدام به تبدیل روادید خود کنند. مخارج تحصیلی در انگلستان از دیگر کشور های اروپایی بالاتر می باشد. اما با در نظر گرفتن تایم کوتاه دوره تحصیلی، این مخارج در برابر مخارج دوره های تحصیلی در کشور هایی مانند کانادا کم تر می باشد. با گرفتن مدرک تحصیلی از دانشگاه های بریتانیا می توانید در بهترین کمپانی ها و سازمان های این کشور مشغول به کار شوید.

کار سیاه در انگلستان

برای افرادی که به طور غیر قانونی یا سیاه کار می کنند، جریمه هایی در نظر گرفته شده است. بیشتر افراد ممکن است به صورت فریلنسر مشغول به کار شوند اما این کار، با توجه به این که کار سیاه محسوب می شوند، می تواند تبعات بدی به همراه داشته باشند. از تبعات منفی کار بیش از مدت مقرر برای دانشجویان به این شرح است:

  • جریمه نقدی تا 5000£ (پوند)
  • شش ماه حبس
  • دیپورت از انگلیس
  • اخراج از انگلستان و عدم اخذ ویزا به مدت 10سال

متقاضیان باید با روش های گرفتن اقامت انگلستان آشنا کافی باشندو بر شرایط مهاجرت به انگلستان تسلط پیدا کنند. به صورت کلی دانشجویانی که از دانشگاه های انگلستان فارغ التحصیل می شوند، قادر به کار در این کشور و حتی سایر کشور های جهان می باشند. با داشتن برنامه خوب می توانند در آینده به موفقیت برسند. مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما را در امر مهاجرت یاری خواهند رساند. شما می توانید از طریق تلفنی، از مشاوره های رایگان موسسه ما بهره مند شوید.

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
02191003232
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
safiran_mohajerat
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان میرداماد - میدان مادر - خیابان سنجابی - پلاک بیست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#شرایط_کار_ضمن_تحصیل_در_انگلستان
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

  • ۰۰/۰۱/۱۷
  • سفیران سروش سعادت سفیران سروش سعادت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی