سفیران سروش سعادت

موسسه حقوقی مهاجرتی

سفیران سروش سعادت

موسسه حقوقی مهاجرتی

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دانشجویان بین المللی برای تحصیل رشته بیوتکنولوژی در سوئد می توانند از طریق اخذ پذیرش از یکی از دانشگاه های برتر این کشور اقدام کنند. در این مورد امکان تحصیل بیوتکنولوژی در سوئد در قالب سه سیکل کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برای دانشجویان فراهم است. دانشجویان بین المللی از این طریق ضمن کسب مهارت ها و تخصص های لازم آماده ورود به بازار کار سوئد می شوند. بازار کاری که تعداد شرکت های Biotech در آن کم نیست! با ما در این مقاله همراه شوید تا کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما را با شرایط پذیرش از دانشگاه های سوئدی و اخذ ویزای تحصیلی سوئد 2021 آشنا کنند.

کورس تحصیل رشته بیوتکنولوژی در سوئد

کلا بیوتکنولوژی یک نوع فناوری بسیار پیشرفته ای است که تقریبا با تمامی بخش های مختلف از جمله بخش بهداشت و سلامت، دارو، کشاورزی، تغذیه، محیط زیست و غیره سروکار دارد. در واقع بیوتکنولوژی فناوری ترکیب علوم طبیعی و ارگانیزم ها، سلول ها، مولکول ها برای تولید محصولات جدید می باشد. این رشته تحصیلی مبتنی بر علوم بیولوژیکی اصلی مثل بیولوژی مولکولی، بیوشیمی، بیولوژی سلولی، جنین شناسی، ژنتیک، میکروبیولوژی بوده و ضمنا روش هایی را هم برای پشتیبانی و انجام تحقیقات اصلی در بیولوژی فراهم می کند. 

معمولا 3 سال نخست سیکل اول یا همان مقطع لیسانس شامل کورس های اجباری در زمینه علوم طبیعی است تا دانشجو با مبانی رشته بیوتکنولوژی بیشتر آشنا شود. برنامه آموزشی در این سیکل شامل دوره هایی درباره بیوتکنولوژی، شیمی، ریاضیات و مهارت های مهندسی می باشد. همچنین سیکل اول بیوتکنولوژی در سوئد شامل 2 پروژه مستقل و نیز دوره های اختیاری می باشد. اما در سیکل دوم یا دوره کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی، دانشجویان غالبا در موضوعات زیر تخصص لازم را کسب می کنند:

  • بیوتکنولوژی صنعتی و محیطی
  • بیوتکنولوژی پزشکی
  • بیوتکنولوژی مولکولی
  • بیوتکنولوژی سلولی
  • مواد ماکرومولکولی
  • مهندسی و علوم مولکولی

شرایط تحصیل رشته بیوتکنولوژی در سوئد

همان طوری که در مطالب فوق نیز بیان شد، دانشجویان متقاضی تحصیل رشته بیوتکنولوژی در سوئد قادرند تا این کورس آموزشی را در طی 3 سیکل لیسانس، فوق لیسانس و دکتری ادامه تحصیل دهند. 

اما اخذ پذیرش از دانشگاه های مذکور که اولین مرحله از مراحل تحصیل رشته بیوتکنولوژی در کشور سوئد نیز می باشد منوط به رعایت شرایطی است. شرایط مذکور از این قرار می باشد.

  • فرم درخواست تکمیلی
  • آخرین مدارک تحصیلی
  • ریزنمرات تحصیلی
  • مدرک زبان سوئدی یا انگلیسی
  • توصیه نامه
  • انگیزه نامه

هزینه تحصیل رشته بیوتکنولوژی در سوئد

برای تحصیل بیوتکنولوژی در کشور سوئد حتما بایستی با میزان هزینه تحصیلی در این کشور اروپایی نیز آشنا شد. در این مورد آنچه که بیشتر بر روی هزینه تحصیلی در سوئد تاثیر گذار است شامل برنامه و سطح تحصیلی و نیز دانشگاه محل تحصیل شماست. بنابراین هزینه تحصیل دانشجویان اروپایی به مراتب کمتر از دانشجویان غیراروپایی است. اما متوسط هزینه تحصیلی دانشجویان غیراروپایی سالیانه بین 7500€ تا 25500€ (یورو) متغییر است. مثلا متوسط هزینه تحصیل رشته های جامعه شناسی و علوم انسانی در سوئد حدود 7500€ تا 10300€ (یورو)، برای رشته های فنی و مهندسی و علوم طبیعی سالانه بین 11250€ تا 13600€ (یورو) و نیز برای رشته های معماری و هنر حدود 17800€ تا 25300€ (یورو) می باشد. 

چگونگی اخذ ویزای دانشجویی سوئد در سال 2021

ویزای دانشجوئی در سوئد با عنوان مجوز اقامت تحصیلی نامیده می شود. بر اساس قوانین کشور سوئد اگر چنانچه مدت تحصیل دانشجویی در این کشور کمتر از 6 ماه باشد او نیازمند اخذ ویزای کوتاه مدت یا تایپ C بوده اما اگر چنانچه مدت تحصیل دانشجو بیش از 6 ماه باشد او نیازمند اخذ ویزای بلند مدت یا تایپ D سوئد می باشد. طریقه درخواست این ویزا نیز به این صورت است که متقاضیان پس از دریافت نامه پذیرش (تاییدیه دانشگاهی از سوئد) می توانند با تهیه یکسری مدارک به صورت زیر به سفارت سوئد در تهران مراجعه نموده و نسبت به درخواست ویزای تحصیلی سوئد 2021 برای خود اقدام نمایند:

  • فرم درخواست تکمیلی
  • نامه پذیرش از دانشگاه های سوئدی
  • گواهی اثبات تمکن مالی
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • بیمه مسافرتی
  • پاسپورت معتبر
  • مدارک شناسائی معتبر

امکان مهاجرت به سوئد از طرق دیگری غیر از تحصیل نیز وجود دارد که از مهمترین این روش ها می توان به سرمایه گذاری یا کار در سوئد اشاره نمود. متقاضیان از این طریق ابتداء به ویزای اقامت موقت سوئد دست یافته و پس از 5 سال اقامت در این کشور می توانند با مراجعه به اداره مهاجرت سوئد یا Migrationsverket درخواست کارت اقامت دائم سوئد را ارائه دهند. برای اطلاع از شرایط و مدارک کار و یا سرمایه گذاری در سوئد با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
02191003232
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
safiran_mohajerat
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان میرداماد - میدان مادر - خیابان سنجابی - پلاک بیست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#تحصیل_رشته_بیوتکنولوژی_در_سوئد
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

  • سفیران سروش سعادت سفیران سروش سعادت
  • ۰
  • ۰

استارت آپ آلمان

راه اندازی استارت آپ آلمان با توجه به قدرت اقتصادی و توسعه آن یکی از گزینه های برتر در جهان است. دولت آلمان از استارت آپ ها حمایت می کند. آلمان امروز به عنوان قطب صنعت در اروپا میزبان شرکت های مختلف نوپا شده است. دولت همچنین از استارت آپ های آلمان حمایت می کند و قوانین این کشور در راستای تشویق سرمایه گذاران و کارآفرینان است. امروز آلمان میزبان هزاران استارت آپ است که برخی از آنها در طی چند سال به درآمد میلیون $ (دلاری) می رسند.

استارت آپ در واقع یک شرکت جوان با ایده تجاری نوآورانه و مقیاس پذیر است که کمتر از 10 سال در بازار وجود دارد. شرکت های نوپا دیجیتالی در آلمان، دارای رشد سریع و پایدار هستند. در مقایسه با شرکت های تاسیس شده، آنها به دلیل فرآیندهای کوتاه تصمیم گیری قادر به انعطاف پذیری و سرعت در تغییر بازار هستند. در ادامه این مطلب بررسی استارت آپ آلمان را از زبان مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بشنوید.

بررسی استارت آپ آلمان

مدتی است که آلمان دارای یک اکوسیستم استارت آپی در حال رشد دارد. این مورد تعدادی از داستان های موفقیت جهانی از جمله SoundCloud ، Zalando ، Flixbus و HelloFresh را تولید کرده است. در سال گذشته، این کشور توسط NimbleFins در رتبه 1 استارت آپ های اروپا قرار گرفت. همچنین 100 استارت آپ برتر آلمان در سال گذشته در مجموع 11.1 میلیارد $ (دلار) بودجه دریافت کرده اند. طبق بانک توسعه دولتی KfW، تعداد مشاغل تازه تاسیس در آلمان در سال 2019 به 605،000 رسیده است. در مقایسه با 2015، این تقریباً 15٪ افزایش نشان می دهد. فقط کمتر از یک سوم کل شرکت های نوپا به حوزه دیجیتال تعلق دارند. حتی اگر بسیاری از شرکت های جوان به شدت تحت تأثیر Covid-19 قرار گرفتند، بسیاری از کارآفرینان جوان امیدوارند که در طولانی مدت از فشار دیجیتالی شدن ناشی از همه گیری سود ببرند.

با توجه به محصولات شرکت های نوپا، راه حل های تجارت به کسب و کار بیشترین سهم از فروش را به خود اختصاص داده اند و به دنبال آن محصولات برای مشتریان خصوصی هستند. روابط تجاری با مقامات دولتی تقریباً کمتر از 4% از کل فروش شرکت های نوپای آلمان را تشکیل می دهد.

امتیازات ایجاد استارت آپ آلمان

همواره دولت آلمان از کارآفرینان و شرکت های نوپا حمایت کرده است و در آینده نیز این کار را می کند. دولت آلمان با حمایت اقتصادی قابل توجهی که در طول بحران نشان داده است، قصد خود را برای ادامه رشد اکوسیستم راه اندازی خود در آینده نشان داده است. در حین قرنطینه، دولت یک بسته کمک دولتی 2 میلیارد € (یورویی) برای زنده نگه داشتن استارت آپ های دشوار معرفی کرد. همچنین 100٪ تضمین وام برای همه تا سقف حداکثر $540،000 (دلار) برای مشاغل کوچک با کمتر از 50 کارمند و $868،000 (دلار) برای مشاغل بزرگتر ارائه شده است.

ویزای استارت آپ آلمان برای ایرانیان

در آلمان افرادی که ایده های تجاری خوبی دارند مورد تقاضا هستند. برای راه اندازی استارت آپ آلمان، شما نیاز به اجازه اقامت به منظور اشتغال شخصی (Aufenthaltserlaubnis zur Ausübung einer selbständigen Tätigkeit) دارید. اگر قبلاً در آلمان بوده اید و اجازه اقامت برای مقصود دیگری یا ویزایی را دارید که صریحاً به منظور خود اشتغالی اعطا شده است و اگر قبلاً کار خود را برنامه ریزی کرده اید و طرح تجاری خود را نوشته اید، شما می توانید برای اجازه کار در آلمان برای ایرانیان به منظور ایجاد استارت آپ درخواست کنید. قبل از اقدام، باید از نمایندگی مربوطه آلمان در مورد اسناد مورد نیاز خود سوال کنید. همچنین می توانید در اتاق های بازرگانی آلمان و انجمن های بازرگانی آلمان در خارج از کشور مشاوره بگیرید.

در هر صورت هموطنان ایرانی برای دریافت این ویزا نیاز به موارد زیر دارند:

  • ارائه طرح تجاری
  • داشتن منبع مالی حداقل 25000€ (یورو)
  • گواهی نداشتن سابقه کیفری
  • آشنایی به زبان آلمانی در حد ابتدایی
  • ایجاد فرصت شغلی برای حداقل 5 نفر
  • سایر مدارک مانند تراز نامه مالی، گذرنامه و غیره

فناوری در استارت آپ آلمان

آلمان با داشتن بیشترین جمعیت در اروپا و اقتصاد متنوع، قطب اصلی شرکت های نوپا و فناوری در اروپا است. آلمان از نظر فناوری بسیار توسعه یافته است و یک پایگاه عالی برای حمایت از استارت آپ ها برای توسعه ملی و بین المللی خود فراهم می کنند. در بسیاری از صنایع و مشاغل شرکت کرده، بسیاری از این شرکت های نوپا از طریق نرم افزار یا پلتفرم مبتنی بر ابر فعالیت می کنند. اگرچه اکثریت این شرکت های نوپا از طریق فناوری فعالیت می کنند، بسیاری از این شرکتها در بخش مالی نیز شرکت دارند. با این حال، از تجارت الکترونیکی گرفته تا برنامه های کاربردی صنعتی، از حمل و نقل تا هوش مصنوعی، بسیاری از استارت آپ های آلمانی همچنین درگیر استفاده از فناوری در گستره وسیعی از صنایع هستند.

بسیاری از این شرکت ها در آلمان و خارج از کشور شناخته شده اند و با محصولات و خدمات خود به سود زیادی می رسند. برخی دیگر به همان اندازه در بین عموم مردم مشهور نیستند، زیرا این شرکت های نوپا بر روی تجارت خاصی تمرکز کرده و مشکلات مربوط به مشاغل خاص را بر عهده دارند. علاوه بر این، شرکت های نوپا غالباً در برابر یکدیگر خصوصاً در زمینه خدمات مالی و فناوری بسیار رقابت می کنند. با این وجود، تعدادی از استارت آپ های مطرح آلمانی قبلاً این مانع را رد کرده و به وضعیت ثابتی رسیده اند، ارزش بیش از یک میلیارد $ (دلار) دارند.

استارت آپ فناوری در برلین و شهرهای آلمان

برلین و مونیخ 2 قطب اصلی فناوری در آلمان هستند و فرصت های فراوانی را برای ایجاد استارت آپ فناوری در آلمان فراهم می کنند. پایتخت برلین همچنان مرکز اکوسیستم استارت آپ آلمان است. بین %60 تا %75 از سرمایه های خطر پذیر سرمایه گذاری شده در آلمان در شرکت های نوپایی واقع در برلین سرمایه گذاری می شود. از زمان هزاره، بخش دیجیتال به طور خاص، با شرکت های تجارت الکترونیکی و راه حل های نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) به طور قابل توجهی به اقتصاد برلین کمک کرده است. پایتخت آلمان بیش از هر چیز با ارتباط خوب خود با بخش دولتی و ایجاد همکاری و رویدادهای شبکه امتیازاتی کسب می کند. بسیاری از شرکت های بزرگ مانند دویچه تلکام مزایای موقعیت مکانی را تشخیص داده و آزمایشگاه ها و مراکز شرکتی را تأسیس می کنند.

  • البته علاوه بر این 2 شهر که از بهترین شهرهای آلمان هستند، 12 هاب دیجیتال کوچکتر اما شکوفا در سراسر کشور ظاهر شده اند.
  • از اشتوتگارت متمرکز بر صنایع آینده گرفته تا هامبورگ با مرکز لجستیک
  • هر مرکز با توجه به منابع محلی و استعدادهای تخصصی خود، در یک بخش خاص از فناوری تخصص دارد.
  • مهمترین مزیت اینجا این است که برای تهیه آن نیازی به حضور در برلین یا مونیخ نیستید.
  • بسته به صنعت شما، شهرهای کوچکتر مانند لایپزیگ یا دورتموند با اجاره کمتر، دسترسی به استعدادهای ویژه و موسسات تحقیقاتی می توانند گزینه بهتری باشند.

مشارکت بین المللی در شرکت های نوپای آلمان

در مجموع می توان گفت که تقریباً %85 فروش شرکت های نوپای آلمانی در بازار داخلی انجام می شود. شرکت های جوانی که علاوه بر این در مقیاس جهانی فعالیت می کنند، تمرکز خود را عمدتا بر تجارت اروپایی دارند. اگر به شرکت های نوپای بزرگتر نگاه کنید، می بینید که سهم فروش در خارج از کشور در مقایسه با شرکت های نوپای کوچکتر بیشتر است. با این حال، در مورد کارمندان آنها، 96% از کل شرکت های نوپای آلمانی با بیش از 20 کارمند دارای یک کارمند بین المللی هستند. علاوه بر این، 39% از این شرکت ها افرادی خارج از اروپا را استخدام می کنند.

شرکت های نوپا ترکیب بین المللی و مبادلات بین مرزی هستند. بنابراین، زبان انگلیسی، زبان مشترک در بسیاری از استارتاپ ها است. به خصوص استارت آپ های مبتنی بر فناوری قادر به پیشرفت در زمینه هوش مصنوعی یا بلاکچین نیستند، به عنوان مثال، بدون متخصصان خارج از کشور، زیرا آلمان سالهاست که متخصص فناوری اطلاعات ندارد. در نتیجه، شرکت های نوپای آلمانی برای جذب توسعه دهندگان خارجی حقوق بالایی و مزایای مختلفی را ارائه می دهند. امروزه، تقریباً 50% از کل توسعه دهندگانی که در صحنه استارت آپ فعالیت می کنند، غیر آلمانی هستند. لذا این بخش در لیست مشاغل مورد نیاز آلمان می باشد.

جهت ثبت شرکت در آلمان و سرمایه گذاری در این کشور می توانید از مشاورین و وکلای ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت بگیرید.

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
02191003232
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
safiran_mohajerat
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان میرداماد - میدان مادر - خیابان سنجابی - پلاک بیست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#استارت_آپ_آلمان
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

 

  • سفیران سروش سعادت سفیران سروش سعادت
  • ۰
  • ۰

استرالیا یکی از کشورهای پیشرفته دنیاست و میزان حقوق ماهیانه کار در استرالیا در مقایسه با سایر کشورها در رده مناسبی قرار دارد. استرالیا همچنین یکی از کشورهای مهاجر پذیر است و مهاجرین زیادی در آن در حال کار و زندگی هستند. میزان دستمزد و حقوق ماهیانه کار در استرالیا بستگی به موارد مختلف از جمله میزان تجربه، حساسیت کار، میزان ساعات کاری و غیره دارد. همانطور که می دانید استرالیا کشوری انگلیسی زبان است و مهاجرینی که زبان انگلیسی را مسلط نیستند در این کشور با مشکل بیکاری مواجه هستند. در هر صورت برای کار در این کشور باید دارای مدارک معتبر و اثبات تجربه کاری خود باشید تا در قرارداد کاری حقوق مناسبی را دریافت کنید. جهت بررسی میزان حقوق ماهیانه کار در استرالیا و مشاغل کاری مختلف مقاله منتشر شده در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را بخوانید و جواب سوالات زیر را پیدا کنید

  • متوسط حقوق ماهیانه کار در استرالیا چقدر است؟
  • حداقل و حداکثر حقوق ماهیانه کار در کشور استرالیا چه میزان است؟
  • قوانین و شرایط کار در کشور استرالیا چگونه است؟

میانگین حقوق ماهیانه کار در استرالیا 2021

حقوق کارمندان در استرالیا باید حداقل ماهیانه پرداخت شود و می تواند توسط یکی از گزینه های زیر یا ترکیبی از موارد زیر پرداخت شود:

  • پول نقد
  • چک، حواله یا سفارش پستی، قابل پرداخت به کارمند
  • انتقال وجوه الکترونیکی (به عنوان مثال EFT یا انتقال بانکی)

بیشتر پاداش ها موافقت نامه های سازمانی یا توافق نامه های ثبت شده زمانی تعیین می شوند که کارمندان باید هفتگی، دو هفته ای یا ماهانه حقوق بگیرند اگر اینگونه نباشد، دستمزد حداقل ماهیانه به کارمندان باید پرداخت شود. به کارمندان باید نقدی حقوق پرداخت شود و نمی توان به آنها غیرنقدی به عنوان مثال ارائه کالا یا غیره پرداخت کرد. شرایط محدودی وجود دارد که کارفرما می تواند:

  • .از حقوق کارمند کسر کند
  • کارمند را ملزم به پرداخت پول (خسارت) کند.

میزان دستمزد و حقوق ماهیانه کار در استرالیا به صورت متوسط در سال 2021 به میزان 7570 AUD (دلار استرالیا) اعلام شده است که سالانه در حدود 90.800 AUD (دلار استرالیا) می باشد. همچنین طبق بررسی های صورت گرفته بیشترین میزان حقوق کار در کویت به صورت سالیانه در حدود 405.000 AUD (دلار استرالیا) و کم ترین آن در حدود 23.000 AUD (دلار استرالیا) اعلام شده است. در زمان نگارش این مقاله یک دلار استرالیا معادل 0.76$ (دلار آمریکا) است.

حداقل میزان حقوق ماهیانه کار در استرالیا

حداقل دستمزد ملی برای کارکنانی اعمال می شود که شامل پاداش یا قرارداد ثبت شده نمی شوند. این حداقل نرخ دستمزد هر ساله مورد بازبینی قرار می گیرد. از اول ژوئن 2020 حداقل دستمزد ملی و حقوق ماهیانه کار در استرالیا $19.84 (دلار) در ساعت یا $753.80 (دلار) در هفته است. کارکنان تحت پوشش پاداش یا قرارداد ثبت شده از حداقل نرخ حقوق، از جمله نرخ مجازات و کمک هزینه در پاداش یا قرارداد خود برخوردار هستند. این نرخ های پرداخت ممکن است بالاتر از حداقل دستمزد ملی باشد. کمیسیون کار هر ساله حداقل دستمزد ملی و حداقل نرخ دستمزد تحت جوایز را بررسی می کند. بیشترین تغییرات در اولین دوره پرداخت کامل در 1 ژوئن یا بعد از آن آغاز می شوند. از اول فوریه 2021، حداقل دستمزد جدید در خرده فروشی، اقامت، خدمات غذایی و طیف وسیعی از صنایع 1.75% افزایش می یابد.

حقوق ماهیانه کار در استرالیا و قرارداد کار

مشاغل پیمانی یا آزاد از طریق آژانس های کاریابی متخصص در استرالیا در دسترس هستند. قراردادها معمولا تمام وقت و برای مدت معینی هستند، اگرچه ممکن است به پایان برسد. در سال های اخیر، بسیاری از شرکت ها از کارمندان تمام وقت به کارگران قراردادی تغییر یافته و مشاغل دیگری را از قبیل تعمیر و نگهداری ساختمان، غذا، نظافت، نصب رایانه، ساخت و ساز و حتی بخش هایی از مراحل تولید منعقد کرده اند. بسیاری از موقعیت های قرارداد برای متخصصان، در زمینه هایی مانند:

  • حسابداری
  • محاسبات
  • الکترونیک
  • .مهندسی و معدن است

اگرچه بازار مهمی در ارائه خدمات پذیرایی، نظافت و نگهداری نیز وجود دارد. نرخ ها بطور قابل توجهی متفاوت است، به عنوان مثال از حدود $14 (دلار) در ساعت برای یک کارمند تا 100$ (دلار) یا بیشتر برای یک متخصص کامپیوتر وجود دارد.

در گذشته در استرالیا ، به ویژه برای متخصصان فن آوری اطلاعات، یک بازار سودآور در مشاغل پیمانکاری وجود داشت، اگرچه رکود اقتصادی در دهه 90، مشاغل بسیاری را با درآمد کم مواجه کرد. شرکت های مشاور (که موسسات کاریابی استرالیا نامیده می شوند) در تهیه کارمندان قراردادی به شرکت های بزرگ تخصص دارند.

حقوق ماهیانه کار در استرالیا و ساعات کاری

ساعات کار در استرالیا بسته به کارفرمای شما، موقعیت شما و نوع صنعتی که در آن مشغول به کار هستید متفاوت است. هفته کار 38 ساعته در سال 1981 معرفی شد، و به 37 ساعت کاهش یافت. با این حال، بسیاری از افراد ساعات بیشتری کار می کنند، به ویژه کارمندان در کارخانه ها، که اغلب 10 ساعت یا بیشتر در هفته اضافه کار می کنند. یک نظرسنجی اخیر نشان داده است که تقریباً یک سوم کارمندان تمام وقت بیش از 48 ساعت در هفته کار می کنند. یک روز کاری استاندارد (بدون اضافه کاری) برای یقه آبی ها از 7 یا 8 صبح تا 4 بعد از ظهر است، در حالی که ساعات کار در اکثر دفاتر و مغازه ها از 8.30 یا 9.30 صبح تا 4.30 یا 5.30 بعد از ظهر با یک ساعت استراحت برای ناهار است.

مالیات در استرالیا

شماره پرونده مالیاتی شما TFN ، متشکل از 9 رقم، احتمالاً مهمترین رقمی است که در استرالیا دریافت می کنید. بدون آن، حداکثر نرخ (%47) از کل دستمزد شما مالیات کسر می شود. شما برای مطالبه مزایای بیکاری و بیماری، سرمایه گذاری و ثبت نام در دوره آموزش عالی بدون هزینه به TFN نیز نیاز دارید. هنگام تکمیل اظهارنامه مالیات بر درآمد سالانه و هنگام شروع کار یا تغییر شغل (شماره پرونده مالیات شخصی و تجاری وجود دارد) و این مورد ضروری است. می توانید فرم TFN را از اداره مالیات استرالیا (ATO) محلی خود دریافت کنید. شما باید مدارک شناسایی، مانند شناسنامه، گواهینامه رانندگی یا گذرنامه خود را با ویزای معتبر ارائه دهید و باید TFN خود را حدود 2 هفته پس از درخواست دریافت کنید. ATO بروشوری با عنوان درخواست شماره پرونده مالیاتی شما را منتشر می کند که روش درخواست را توضیح می دهد.

حقوق ماهیانه کار در استرالیا و مرخصی

کارمندان به دلایل زیادی می توانند از مرخصی استفاده کنند، از جمله برای:

  • تعطیلات
  • بیماری
  • یا مراقبت از اعضای خانواده خود.

حداقل حق مرخصی برای کارمندان از استانداردهای ملی استخدام (NES) است. پاداش، قرارداد ثبت شده یا قرارداد کار می تواند سایر حق مرخصی را فراهم کند اما نمی تواند کمتر از آنچه در NES است باشد. مرخصی سالانه (همچنین به عنوان حقوق تعطیلات نیز شناخته می شود) به کارمند اجازه می دهد با حقوق مرخصی دریافت کند. حق مرخصی سالانه از استانداردهای ملی استخدام ناشی می شود. مرخصی در موافقت نامه های سازمانی و سایر توافق نامه های ثبت شده نمی توانند کمتر از استانداردهای ملی استخدام باشد اما می توانند بیشتر باشند. همه کارمندان مرخصی سالانه با حقوق دریافت می کنند. کارمندان تمام وقت و نیمه وقت، براساس ساعت معمولی کار خود، 4 هفته مرخصی سالانه می گیرند. کارگران شیفتی ممکن است سالانه تا 5 هفته مرخصی بگیرند.

مرخصی سالانه از اولین روز استخدام محاسبه می شود، حتی اگر کارمندی در یک دوره آزمایشی باشد. مرخصی سالانه هنگامی که کارمند در کار است محاسبه می شود:

  • مرخصی استحقاقی مانند مرخصی استحقاقی سالانه و مرخصی استحقاقی بیمار و مراقب
  • مرخصی خدمات عمومی از جمله وظیفه هیئت منصفه
  • مرخصی طولانی مدت

مرخصی سالانه هنگامی که کارمند در کار است محاسبه نمی شود:

  • مرخصی بدون حقوق سالانه
  • مرخصی بیماری یا مراقب بدون حقوق
  • مرخصی والدین بدون حقوق

توافقات کاری در استرالیا

توافق نامه های شرکتی و سایر توافق نامه های ثبت شده حداقل شرایط استخدام را تعیین می کنند و می توانند در موارد زیر اعمال شوند:

  • یک تجارت
  • گروهی از مشاغل
  • یک کارمند منفرد

وقتی یک کارمند توافقنامه ثبت شده ای دارد سایر موارد اعمال نمی شود. با این حال:

  • نرخ پایه پرداخت در قرارداد ثبت شده نمی تواند کمتر از نرخ پایه پرداخت رسمی باشد
  • استانداردهای ملی استخدام هنوز اعمال می شود
  • سایر شرایط مربوط به کارگران هنوز اعمال می شوند.
  • توافق نامه های ثبت شده تا زمان خاتمه یا جایگزینی آنها اعمال می شوند.

کمیسیون کار استرالیا همچنین اطلاعاتی در مورد چگونه می توان یک توافق نامه سازمانی ایجاد کرد، چه کسی می تواند یک توافق نامه سازمانی ایجاد کند و آنچه توافق نامه سازمانی می تواند شامل شود را ارائه کرده است.

درباره حقوق ماهیانه کار در استرالیا

به صورت میانگین و کلی میزان دستمزد و حقوق ماهیانه کار در استرالیا بالا است. فارغ التحصیلان پس از تحصیل در استرالیا می توانند انتظار سالانه حقوق حدود $63000 (دلار) را داشته باشند، در حالی که کارگران خرده فروشی سالانه حدود $45000 (دلار) درآمد کسب کنند. در انتهای دیگر مقیاس، مدیران عامل بین $150000 تا $350000 (دلار) درآمد دارند. حقوق مدیران در استرالیا به سرعت در حال افزایش است و روسای آمریکایی خارج از کشور از شرکت های برتر استرالیایی سالانه میلیون ها $ (دلار) درآمد کسب می کنند. برای مهاجرت کاری به استرالیا و شرایط ویزای کار استرالیا می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید و یا به وبسایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
02191003232
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
safiran_mohajerat
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان میرداماد - میدان مادر - خیابان سنجابی - پلاک بیست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#حقوق_ماهیانه_کار_در_استرالیا
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

  • سفیران سروش سعادت سفیران سروش سعادت
  • ۰
  • ۰

استارت آپ بلژیک

متقاضیان می توانند از طریق استارت آپ بلژیک در برنامه کارآفرین مهاجر بلژیک یا Ebtrepreneur program ثبت نام کرده و اقامت دائم به دست آورند. در این رابطه اشاره به 2 نکته مهم بسیار حیاتی است. اولا برنامه مذکور امکان اقامت خانوادگی و بهره مندی تمام اعضا از خدمات عمومی بلژیک مثل بهداشت و آموزش رایگان را فراهم می کند. ثانیا متقاضیان پس از گذشت 5 سال اقامت پیوسته در بلژیک می توانند برای دریافت تابعیت بلژیکی خود اقدام نمایند. شما عزیزان می توانید سوالات خود درباره امتیازات اخذ اقامت و تابعیت بلژیک 2021 را با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطرح کنید.

چرایی شروع استارت آپ در بلژیک؟

بلژیک پایتخت اروپاست و اغلب سازمان های مهم اروپایی مثل اتحادیه اروپا (EU) و NATO و نیز دیگر نهادها و سازمان های چند ملیتی در این کشور قرار دارد. مکان جغرافیایی خاص، شرایط سرمایه گذاری مناسب و نیز محیط تجاری مناسب دلایلی هستند بر اینکه چرا شما باید بلژیک را برای سرمایه گذاری و ثبت استارت آپ خود انتخاب کنید. صنعتی بودن، رشد اقتصادی مداوم، نرخ بالای برگشت سرمایه، سطح بالا استاندارد زندگی و غیره از دیگر نکات بارز اقتصاد بلژیک می باشد. 

شرایط استارت آپ بلژیک 2021

با توجه به نقشه استارت آپ بلژیک که در سال جاری توسط موسسه رتبه بندی استارت آپ ها StatupBlink منتشر شده، کشور بلژیک کلا دارای 309 استارت آپ می باشد که بیشترین تعداد یعنی حدود 197 استارت آپ متعلق به بروکسل پایتخت این کشور اروپایی است. از طرف دیگر این کشور در بین 202 کشور جهان از لحاظ موقعیت توسعه استارت آپی در رده 24 جهانی قرار دارد. از مهمترین و معروفترین این استارت آپ ها در بلژیک می توان به Mailfence، Survey و Prezly اشاره کرد.

مراحل راه اندازی استارت آپ در بلژیک

فرآیند سرمایه گذاری و ثبت شرکت استارت آپ در بلژیک ساده بوده و پیچیدگی آنچنانی ندارد منتها بشرطی که متقاضیان با قوانین و قواعد این کار آشنا باشند. مرحله اول از این پروسه انتخاب نوع شرکت مناسب برای هدفتان می باشد. کلا در کشور بلژیک 6 نوع شرکت تجاری وجود دارد که هر یک مشخصات خاص خود را داشته و ممکن است برای استارت آپ های کوچک و متوسط مناسب باشد.

تمامی شرکت ها از جمله استارت آپ ها در بلژیک بایستی در اداره ثبت شرکت های تجاری بلژیک ثبت نام کنند. برای این منظور متقاضیان نیازمند ارائه مدارک به اداره مذکور می باشند:

  • پاسپورت و دیگر مدارک شناسایی
  • بیزینس پلن
  • اساسنامه
  • شماره مالیات بر ارزش افزوده (VAT)
  • مجوزهای صادره از سوی سازمان های ذیربط

مراحل راه اندازی و ثبت استارت آپ بلژیک

در حقیقت فرآیند ثبت شرکت در کشور بلژیک شامل طی مراحلی است که انجام همگی نهایتا به اداره ثبت شرکت های تجاری بلژیک ختم می شود. در مرحله اول متقاضیان باید نوع شرکت تجاری خود را انتخاب کنند. در مرحله دوم فرد متقاضی بایستی حساب جاری در یکی از بانک های بلژیک افتتاح کند. سپس در مرحله سوم او باید برای اجاره دفتر شرکت اقدام نماید تا آدرس شرکت نیز مشخص شود. در گام بعدی او باید برای اخذ شماره ثبت شرکت اقدام نموده و سپس شماره VAT خود را فعال نماید. مرحله آخر یا ششم از این فرآیند نیز مربوط به ثبت نام در صندوق تامین اجتماعی و بیمه سلامت می باشد.

برنامه کارآفرین مهاجر بلژیک برای اخذ اقامت اروپا

بلژیک جزء کشورهای مرفه و پیشرفته اروپایی است که بهترین شرایط را برای سرمایه گذاری و اخذ اقامت اروپا دارد. با اینکه این کشور اروپایی برنامه ای به نام برنامه اقامت از طریق سرمایه گذاری ندارد اما برنامه کارآفرین یا Ebtrepreneur program در حقیقت برنامه ای تحت شاخه ویزای خود اشتغالی است و مستلزم آن است که متقاضیان گواهی ثبت شرکت خود برای منطقه ای که مایل به مهاجرت به آن هستند را دریافت کرده و درصدد اخذ کارت حرفه ای باشند. لذا مدارک لازم برای اخذ ویزای اقامت بلژیک از این طریق عبارت است از:

  • فرم های درخواست تکمیلی
  • پاسپورت و کارت هویتی
  • عکس پاسپورتی 3 در 4
  • شناسنامه
  • سند ازدواج
  • اجاره نامه در بلژیک
  • بیمه سلامت معتبر
  • واهی تمکن مناسب
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • بیزینس پلن
  • مدارک ثبت شرکت در بلژیکمدارک موید فعالیت کاری یا تجاری
  • رسید هزینه ویزای اقات موقتی حدود 180€ (یورو) و مجوز اقامتی حدود 20€ (یورو)

ناگفته نماند که متقاضیان پس از 5 سال اقامت مستمر در این کشور می توانند برای اخذ تابعیت و پاسپورت بلژیک نیز اقدام نمایند. به همین منظور نیز عزیزان می توانند سوالات مهاجرتی خود درباب بلژیک و نحوه شروع پرونده مهاجرتی خود با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درارتباط باشند.

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
02191003232
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
safiran_mohajerat
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان میرداماد - میدان مادر - خیابان سنجابی - پلاک بیست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#استارت_آپ_بلژیک
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

  • سفیران سروش سعادت سفیران سروش سعادت