سفیران سروش سعادت

موسسه حقوقی مهاجرتی

سفیران سروش سعادت

موسسه حقوقی مهاجرتی

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یکی از مهمترین دلایل مهاجرت پزشکان به آمریکا امکان دستیابی به حقوق و دستمزدهای بالا در این کشور است. آمریکا یکی از بزرگترین کشورهای جهان بشمار می رود. این کشور از جمعیتی برابر با 325 میلیون نفر برخوردار می باشد. اگرچه این کشور زبانی را بعنوان زبان رسمی خود اعلام ننموده است، اما تمامی مردم این کشور به زبان انگلیسی صحبت می نمایند. این کشور از اقتصادی صنعتی و بزرگ برخوردار می باشد و یکی از کشورهای پیشرو در اکثر زمینه ها محسوب می شود. مهاجرت پزشکان به آمریکا برای آن دسته از پزشکانی که قبلاً در این کشور اقامت داشته اند، نسبتاً آسان است، اما دریافت ویزای کاری آمریکا برای پزشکانی که برای اولین بار قصد مهاجرت به این کشور را دارند دشوار می باشد.

پزشکانی که قصد انجام کار در آمریکا را دارند، جهت اخذ ویزای کاری آمریکا ملزم به معادل سازی مدرک تحصیلی خود هستند. معادل سازی مدرک تحصیلی متقاضیان طی سه مرحله آزمون انجام می گیرد. پزشکانی امکان شرکت در آزمون های دوم را دارند که نمره قبولی در آزمون نخست را کسب نموده باشند. به همین ترتیب افرادی مجاز به شرکت در آزمون سوم را خواهند داشت که نمره لازم در آزمون دوم را اخذ نموده باشند. با توجه به اینکه کار پزشکان از حساسیت بالایی برخوردار است، دولت آمریکا پس از اطمینان از توانائی پزشکان به آنان اجازه انجام کار در این کشور را خواهد داد. کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره سعی در یاری رساندن به متقاضیان مهاجرت را دارند.

شرایط مهاجرت پزشکان به آمریکا

یکی از مهمترین جذابیت مهاجرت پزشکان به آمریکا بالا بودن حقوق و دستمزد این قشر از جامعه در آمریکا می باشد. دانشجویان امکان تحصیل پزشکی در آمریکا را خواهند داشت بطوریکه ابتدا در یکی از رشته های علوم پایه به تحصیل بپردازند و با اخذ مدرک کارشناسی خود و با شرکت در آزمون MCAT نسبت به تحصیل در رشته پزشکی و یا دندانپزشکی در آمریکا اقدام نمایند. افرادی که از معدل بالا و تسلط کامل به زبان انگلیسی برخوردار هستندف شانس بیشتری برای اخذ نمره قبولی در آزمون MCAT را خواهند داشت.

افرادی که تحصیلات پزشکی خود را در کشور آمریکا به پایان رسانیده اند، براحتی می توانند نسبت به اخذ مجوز کار در آمریکا اقدام و به انجام کار در این کشور بپردازند. اما افرادی که مدرک پزشکی خود را در خارج از کشور آمریکا اخذ نموده اند پس از طی مراحلی ( معادل سازی مدرک تحصیلی) می توانند پس از اخذ مجوز کار بعنوان پزشک در آمریکا ایفای نقش نمایند.

بررسی مهاجرت پزشکان به آمریکا

یکی از مهمترین شرایط مهاجرت پزشکان به آمریکا معادل سازی مدرک تحصیلی آنان است. معادل سازی مدارک تحصیلی پزشکان با اخذ آزمون هایی انجام می پذیرد و پزشکان برای شرکت در این آزمون ها ابتدا باید دوره های آموزشی را بگذرانند. این آزمون ها موسوم به آزمون های USMLA هستند و افراد با کسب نمره قبولی در این آزمون امکان دریافت مجوز کار آمریکا را خواهند داشت. دوره های آموزشی برای شرکت در آزمون های USMLA با توجه به تخصص پزشکان تعیین می گردد و شهریه این دوره ها در حدود 20000$ (دلار) می باشد.

پزشکان نیز همانند سایر مشاغل برای مهاجرت کاری به آمریکا می باید ابتدا پیشنهاد کاری از سوی کارفرمایی در آمریکا دریافت نموده وپس از اخذ اقامت آمریکا امکان مهاجرت به این کشور را خواهند داشت. در طول دوره اقامت خود وی می بایست دوره ها و آزمون های فوق الذکر را سپری نماید و تمامی فعالیت های وی تحت نظارت اداره بهداشت آمریکا انجام پذیرد. پزشکانی که دوره ها و آزمون های ذکر شده را با موفقیت گذرانده اند مدرک پزشکی آمریکا را دریافت خواهند نمود و به عنوان پزشک امکان انجام کار در آمریکا را خواهد داشت.

شرایط معادل سازی مدرک پزشکی در آمریکا

پزشکانی که موفق به اخذ نمره قبولی در آزمون های USMLE شده اند، می بایست از مهارت و تسلط کامل زبن انگلیسی نیز برخوردار باشند. افرادی که با موفقیت در آزمون های USMLE ویزای کاری این کشور را اخذ نموده اند، تحت شرایط خاصی امکان درخواست اقامت دائم آمریکا را خواهند داشت.

چگونگی اخذ ویزای H1 آمریکا

این ویزا به پزشکان، پرستاران و یا افرادی که دارای توانایی و مهارت در رشته ای خاص هستند تعلق می گیرد. جهت اخذ این ویزا متقاضیان می بایست اولاً دارای حداقل مدرک کارشناسی در رشته مرتبط با مهارت خویش باشد و ثانیاً دعوتنامه ای از سوی کارفرمایان در آمریکا دریافت نموده باشد.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای H1 آمریکا عبارتند از:

  • پاسپورت معتبر
  • عکس پاسپورتی
  • تکمیل فرم درخواست ویزا
  • پرداخت هزینه صدور ویزا کاری آمریکا

توجه داشته باشید، متقاضیان امکان مهاجرت به همراه همسر و فرزندان کمتر از 21 سال خود به آمریکا را خواهند داشت. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تمامی مسیر مهاجرتی دوستان و متقاضیان عزیز را همراهی می نمایند. همچنین دوستان عزیز می توانید در دیگر زمینه همچون شرایط کار آفرینی در آمریکا و یا خرید ملک در آمریکا با این مجموعه مشاوره نمائید.

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
02191003232
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
safiran_mohajerat
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان میرداماد - میدان مادر - خیابان سنجابی - پلاک بیست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#مهاجرت_پزشکان_به_آمریکا
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

  • سفیران سروش سعادت سفیران سروش سعادت
  • ۰
  • ۰

مهاجرت به آمریکا در 2020 با توجه به اقتصاد قوی و بیشترین تولید ناخالص، یکی از آرزوهای دیرینه افرادی است که قصد مهاجرت به این کشور را دارند. این کشور یعنی جایی که امروزه به “سرزمین فرصت ها” معروف می باشد، کشوری است که بر مبنای ایده های ترقی خواهانه و توسعه طلبانه اروپاییان تاسیس گردید و به سرعت رشد کرد؛ تا آنجا که می توان گفت در عصر حاضر، پیشرفته ترین و قدرتمند ترین کشور دنیا محسوب میگردد.

  • شرایط مهاجرت به آمریکا برای ایرانیان در حال حاضر چگونه است؟
  • در حال حاضر آمریکا به هیچ ایرانی ویزا نمیدهد یا اینکه برای برخی ویزاها شرایط صدرو ویزا فراهم است؟
  • بهترین روش مهاجرت به امریکا در سال 2020 کدام روش است؟

ایالات متحده آمریکا مقصد شماره یک مهاجران از چهار گوشه عالَم می باشد. در مقاله پیش رو که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده٬ اطلاعاتی در خصوص مهاجرت به آمریکا در سال 2020 ارائه گردیده است.

مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری

یک از شاخصه های آمریکا این است که این کشور، مهد کاپیتالیسم (سرمایه گذاری) است. این مسئله پیش از هر چیز، دلالت بر بنیان و رویکرد اقتصادی آن کشور دارد. سرمایه گذاری در آمریکا و مهاجرت به آن کشور رویای سرمایه داران بین المللی است. دولت آمریکا نیز از آن استقبال می کند و بدین منظور ویزایی را تحت عنوان EB5 در نظر گرفته است که طبق ضوابط خاصی اقدام به صدور آن می نماید.

انواع ویزاهای سرمایه گذاری آمریکا عبارتند از:

  • ویزای سرمایه گذاری منطقه ای با 500000$ (دلار آمریکا) EB5
  • ویزای سرمایه گذاری مستقیم با 500000$ (دلار آمریکا) EB5 مستقیم
  • ویزای سرمایه گذاری (کاری) E2

متقاضی دریافت ویزا، نیاز به مدرک زبان و یا سوابق مدیریتی ندارد. لازم است که دست کم یک میلیون دلار آمریکا در مورد دلخواه خود و یا پانصد هزار دلار آمریکا در یکی از مواردی که دولت مشخص کرده است، سرمایه گذاری نماید. همچنین ویزای دیگری تحت عنوان EB2 وجود دارد که این فرصت را به متقاضی می دهد که وارد آمریکا شود و ظرف دو سال بتواند کسب و کار مورد نظر خود را به راه اندازد. در صورت موفقیت، ویزای او قابل تمدید و نهایتا قابل تغییر به اقامت دائم (گرین کارت) خواهد بود.

مهاجرت به کشور فرصت ها در سال 2020

آمریکا همواره یکی از انتخاب ها جهت زندگی بهتر بوده است. البته کشور امریکا دارای نقاط ضعف و قوت هست، مانند همه کشورهای دنیا. اما شاید بتوان گفت با توجه به استانداردهای زندگی کشور امریکا در سال 2020 یکی از کشورهای درجه یک می باشد. یکی دیگر از دلایل انتخاب کشور امریکا جهت مهاجرت این است که این کشور را کشور فرصت ها می نامند و یا به اصطلاح میتوان ره صد ساله را در امریکا یک شبه رفت. اما به غیر از این و با توجه به انگلیسی زبان بودن این کشور و همچنین مهاجرپذیر بودن امریکا همچنان در صدر انتخابهای مهاجرتی است. این کشور همواره از ایده های جدید و نو استقبال کرده و به افرادی که دارای استعدادخاص نیز میباشد امکانات خاص میدهد. یکی از این امکانات نوعی صدور ویزا به نام ویزای افراد خاص یا همان ویزای eb1 می باشد.

درباره کشور آمریکا

آمریکا سرزمینی بسیار وسیع در میانه آمریکای شمالی است و بیش از پنجاه ایالت دارد. از آن جا که این کشور به صورت فدرال اداره می شود. برخی قوانین از ایالتی به ایالت دیگر فرق می کند. از تمام نژادها و ملیت ها تا تمام ادیان و مرام ها را می توان در این کشور دید. این کشور، چهارمین کشور جهان از نظر وسعت و سومین از نظر جمعیت می باشد. سیستم آموزشی و دانشگاهی آمریکا اصولا معیار استاندارد آموزشی و پژوهشی در دنیا است. دانشگاه های این کشور همواره جزء برترین های دنیا بوده است. علاوه بر کیفیت، از نظر کمیت نیز ایالات متحده در این زمینه پیشتاز است.

در آمریکا بیش از 5000 دانشگاه و مرکز آموزش عالی وجود دارد که در تمامی رشته ها به آموزش مشغول اند. علاوه بر آموزش، ایالات متحده در مسئله پژوهش نیز جلودار است. بیشترین مراکز پژوهشی و تحقیقاتی دنیا در تمامی زمینه ها و علوم در آمریکا هستند و محققان بسیاری از جای جای دنیا با این مراکز همکاری دارند. 

مهاجرت به آمریکا از طریق کار

ایالات متحده بزرگ ترین اقتصاد دنیا را دارد و صنعتی ترین کشور جهان است. تولید ناخالص داخلی (GDP) ایالات متحده بیش از یک پنجم تولید ناخالص کل دنیا را تشکیل می دهد. آمریکا بازار بزرگ و نیروی کار عظیمی دارد. از نیروهای ساده در صنایع کلاسیک و پایین دستی تا متخصصین صاحب رای در تکنولوژی های مدرن و محرمانه. اقتصاد در این کشور، چه در بخشهای تولید و چه خدمات، صاحبان سرشناس ترین برندهای دنیا می باشند. انواع ویزاهای کاری آمریکا عبارتند از ویزای کاری آمریکا H1-B، ویزای کاری آمریکا H2-B و ویزای کاری آمریکا EB3.

این کشور بیشترین نوع ویزا را برای گروه های مختلف در نظر گرفته که در شرایط مختلف آن ها را برای متقاضیان واجدالشرایط صادر می کند. مانند ویزای مانند H1-B برای نیروی کار ماهر و متخصص، ویزای H2-B برای کارهای موقت، ویزای EB3 برای نیروی کار غیرماهر ویزاهایی دیگر. 

مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل

این کشور با داشتن بیشترین مراکز آموزش عالی و همچنین بالاترین سطح کیفی آموزشی و پژوهشی در دنیا، همه ساله پذیرای بیشترین تعداد دانشجویان بین المللی است. افرادی که در رشته های مطلوب و سطوح عالی تحصیل کرده اند، همانند مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل به سهولت جذب بازار کار شده و نهایتا اقامت دائم این کشور را به دست می آورند.

آمریکا در حال حاضر برای ایرانی ها ویزای تحصیلی صادر می کند. البته چندین پیش شرط دارد:

  • اخذ پذیرش تحصیلی در شرایط سنی خوب و معقول
  • دارا بودن مدرک زبان
  • اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های با رنکینگ بالا
  • پرداخت قسمت اعظم هزینه تحصیل به دانشگاه مقصد
  • قوی بودن پاسپورت متقاضی (یعنی قبلا کشورهای معتبر دنیا ویزا اخذ کرده باشد)

مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و تولد

ازدواج با یک شهروند آمریکایی به شرط رعایت ملزومات قانونی، منجر به دریافت حق اقامت دائم و تابعیت آمریکا خواهد شد. فرآیند دریافت گرین کارت آمریکا بر اثر ازدواج با یک آمریکایی چیزی در حدود 4 سال زمان می برد و پس از آن تا دریافت تابعیت و پاسپورت آمریکایی نیز تا 16 ماه زمان خواهد برد. مطابق قواعد حقوق بین الملل خصوصی، اعطای تابعیت آمریکا بر اساس سیستم خاک می باشد. یعنی افراد خارجی که در خاک آمریکا به دنیا بیایند، مستحق دریافت تابعیت آمریکا می باشند. پس از رسیدن آن کودک به سن 21 سال تمام، والدین وی نیز می توانند گرین کارت آمریکا را دریافت نمایند. لازم به ذکر است که ازدواج های صوری دیگر در کشور امریکا تبدیل به ویزا و اقامت نخواهد شد.

پناهندگی در آمریکا

آمریکا کشوری است که همه ساله مقصد پناهجویان بسیاری از سراسر جهان قرار می گیرد. میزان بالای مهاجران به این کشور، تاثیر قابل توجهی بر اقتصاد این کشور می گذارد ولی دولت این کشور مبتنی بر سیاست های حمایتی از حقوق بشر، با آن ها مدارا کرده است. ولی دولت کنونی این کشور و خصوصا رئیس جمهور آن، رویه کاملا متفاوتی را در پیش گرفته و سخت ترین رویکرد را نسبت به پناهجویان در پیش گرفته است. پناهندگی پروسه ای غیرقانونی است که به خاطر خطرات فراوانی که دارد هرگز توصیه نمی شود.

آمریکا پرطرفدارترین مقصد مهاجرت است چرا که از ظرفیت های عظیمی در تمامی بخش ها برخوردار است. شرایط مهاجرت به امریکا در سال 2020 برای دانشجویان٬ خصوصا کسانی که از دانشگاه های برتر آمریکا همچون دانشگاه کلمبیا یا هاروارد پذیرش گرفته اند٬ ساده تر است. این مقاله توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص راه های مهاجرت به آمریکا در سال 2020 تهیه شده و امید است مطالعه آن مفید بوده باشد.

سوالات پرتکرار در خصوص مهاجرت به آمریکا

برای مهاجرت به آمریکا در سال 2020 باید از پاسخ سوالات زیر مطلع باشید:

  • چرا مهاجرت به آمریکا برای افراد از اهمیت ویژه ایی برخوردار است؟ با توجه به انگلیسی زبان بودن این کشور و همچنین مهاجرپذیر بودن، آمریکا در صدر انتخاب های مهاجرتی می باشد. این کشور همواره از ایده های جدید و نو استقبال کرده و به افرادی که دارای استعداد خاص میباشند امکانات ویژه میدهد.
  • مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری چگونه ممکن است؟ از طریق ویزای سرمایه گذاری منطقه ای با 500000$ (دلار آمریکا) EB5، ویزای سرمایه گذاری مستقیم با 500000$ (دلار آمریکا) EB5 مستقیم، ویزای سرمایه گذاری (کاری) E2.
  • برای دریافت ویزای سرمایه گذاری چه شرایطی لازم است؟ متقاضی دریافت ویزا، نیاز به مدرک زبان و یا سوابق مدیریتی ندارد. لازم است که دست کم یک میلیون دلار آمریکا در مورد دلخواه خود و یا 500000$ (دلار آمریکا) در یکی از مواردی که دولت مشخص کرده است، سرمایه گذاری نماید.
  • انواع ویزاهای کاری آمریکا کدامند؟ ویزای H1-B برای نیروی کار ماهر و متخصص، ویزای H2-B برای کارهای موقت، ویزای EB3 برای نیروی کار غیرماهر و ویزاهایی دیگر.
  • اخذ ویزای تحصیلی آمریکا 2020 چه شرایطی دارد؟ اخذ پذیرش تحصیلی در شرایط سنی خوب و معقول، دارا بودن مدرک زبان، اخذ پذیرش از دانشگاه های با رنکینگ بالا، پرداخت قسمت اعظم هزینه تحصیل به دانشگاه مقصد و قوی بودن پاسپورت متقاضی.

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
02191003232
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
safiran_mohajerat
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان میرداماد - میدان مادر - خیابان سنجابی - پلاک بیست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#مهاجرت_به_آمریکا
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

  • سفیران سروش سعادت سفیران سروش سعادت
  • ۰
  • ۰

از موارد مورد توجه متقاضیان مهاجرت به یونان بررسی هزینه زندگی در یونان براساس آخرین قیمت ها در 2020 است. یونان از جمله کشورهای ارزان اروپایی محسوب میشود. این کشور با بهره مندی از زیبایی‌های تاریخی و طبیعی مقصد بسیاری از مهاجران بوده و است. شاید میزان هزینه های زندگی در یونان مورد سوال بسیاری از متقاصیان مهاجرت به یونان باشد. همواره با اطلاع از میزان هزینه های زندگی می توان برنامه ریزی بهتری برای مهاجرت داشت. سوالات بسیاری ممکن است در این زمینه ذهن مخاطبان را به خود مشغول نماید. از جمله:

  • هزینه های خوراک در کشور یونان به چه صورت است؟
  • میزان درآمد ها در کشور یونان کفاف هزینه های زندگی را می دهد؟
  • هزینه اجاره مسکن و خرید آن در کشور یونان براساس آخرین تغییرات به چه میزان است؟

هرچند برای بررسی هزینه زندگی در یونان ابتدا باید نوع سبک زندگی شما و تعداد افراد خانواده شما بحث و بررسی انجام گیرد. اما در این گفتار تلاش شده است اطلاعات کاملی در این زمینه به مخاطبان داده شود. در صورت هرگونه سوال در مورد هزینه های زندگی در یونان با مشاوران موسسه سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

معرفی کشور یونان

یونان کشوری است در ناحیه جنوب شرقی اروپا قرار دارد. همسایه های این کشور از شمال بلغارستان و آلبانی در سمت غربی با دریایی یونان و از جنوب با دریای اژه از سمت شزق نیز با ترکیه هم مرز می باشد. بزرگترین شهر این کشور و پایتخت یونان شهر زیبای آتن است.

مردم این کشور به زبان یونانی صحبت می کنند. شهر آتن را می توان به عنوان اولین شهر بازی های المپیک معرفی کرد. تاکنون این شهر در حدود صد دوره المپیک را به خود دیده است. از نظر آب وهوایی می توان گفت این کشور سه نوع آب وهوای کاملا متفاوت دارد ولی به علت وجود دریاها در اطراف این کشور از نظر آب وهوایی معتدل و مطلوب برای زندگی می‌باشد. اقتصاد کشور یونان را می توان گفت بر پایه اقتصاد داخلی می باشد.

تولیدات داخلی و از طرفی صنعت گردشگری در این کشور سهم بسزایی در تامین اقتصاد این کشور دارد. واحد پول یونان یورو است. می توان گفت هزینه های زندگی در یونان به نسبت کشور ایران چهل درصد بیشتر است. سالیانه افراد بسیاری برای کار در یونان یا تحصیل در یونان اقدام می کنند.

مواد غذایی و هزینه زندگی در یونان

هزینه های خوراک در یونان می توان بنا به رژیم غذایی شما متفاوت باشد. صرف یک وعده غذایی در رستوران های این کشور می تواند از 10 تا 50$ (دلار) برای شما هزینه بر باشد. اما اگر تمایل به صرفه جویی هزینه های خود در این کشور دارید می توانید با انجام خرید های کلی از فروشگاه های زنجیره ای و تهیه غذا در منزل تا حد زیادی در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

تاثیر حمل و نقل بر هزینه های زندگی در یونان

با توجه به این که کشور یونان از سطح حمل و نقل مطلوبی برخوردار است با استفاده بهینه از وسایل حمل ونقل می توانید تا حد زیادی در هزینه های خود صرفه جویی نمایید در ادامه به بررسی هزینه های حمل ونقل با وسایل نقلیه در این کشور می‌پردازیم:

  • بلیط یک طرفه (حمل و نقل محلی): 1.30€ (یورو)
  • گذر ماهانه (قیمت معمول): 30.00€ (یورو)
  • شروع تاکسی (تعرفه عادی): 3.40€ (یورو)
  • تاکسی 1 کیلومتر (تعرفه عادی): 0.79€ (یورو)
  • تاکسی 1 ساعت انتظار (تعرفه عادی): 11.00€ (یورو)
  • بنزین (1 لیتر): 1.58€ (یورو)

هزینه زندگی در یونان در سال 2020

عواملی همچون داشتن ماشین شخصی و یا محصل بودن افراد خانواده از عواملی است که می تواند در میزان هزینه زندگی در یونان اثرگذار باشد. همچنین منطقه مورد نظر شما برای اقامت نقش تعیین کننده ای در هزینه های زندگی دارد. چرا که هزینه زندگی در یونان در مناطق مختلف می تواند تفاوت زیادی داشته باشد. به طور مثال در منطقه ای در مرکز شهر می تواند هزینه‌ی مسکن بیشتری را در برگیرد. از طرفی هزینه های رفت وآمد و حمل و نقل شما کاهش می یابد. از سوی دیگر هزینه مسکن در مناطق اطراف شهر کمتر خواهد بود.

اگر تمایل به مهاجرت به یونان دارید باید بدانید کشور یونان کشوری پرشور و فعال است. این کشور در سراسر دنیا به علت آب و هوای مناسب و پاک و فرهنگ غنی و تاریخی کهن شهرت فراوانی دارد. برای زندگی در این کشور ماهانه به مبلغ 600 تا 1.500 € (یورو) احتیاج دارید. هزینه های زندگی در یونان بسیار بیشتر از ایران است. اما می توان گفت هزینه مسکن و اجاره مسکن در این کشور 20% از ایران ارزان تر ارزیابی می شود.

اگرتمایل مهاجرت به یونان را دارید و یا در صورت وجود هرگونه سوالی در حوزه سبک زندگی در این کشور و هزینه های زندگی می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایید.

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
02191003232
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
safiran_mohajerat
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان میرداماد - میدان مادر - خیابان سنجابی - پلاک بیست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#هزینه_زندگی_در_یونان
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

  • سفیران سروش سعادت سفیران سروش سعادت
  • ۰
  • ۰

کارآفرینی در اتریش یکی از راه های سرمایه گذاری در این کشور است که در نهایت منجر به اخذ اقامت دائم و تابعیت این کشور برای متقاضی اصلی و خانواده وی می شود. با توجه به وضعیت اقتصادی مناسب کشور اتریش این کشور گزینه خوبی برای سرمایه گذاری محسوب می شود، متقاضیان می توانند از از طریق ثبت شرکت یا کارآفرینی و یا خرید ملک سرمایه گذاری در اتریش را تجربه کنند. اتریش کشوری در اروپا مرکزی است که جزء کشورهای صنعتی در دنیاست و عضوء اتحادیه اروپا می باشد، اتریش در همسایگی کشور آلمان قرار گرفته است و به عنوان یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای سرمایه گذاری، کار و تحصیل محسوب می شود. در ادامه با تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید تا اطلاعاتی در رابطه با کارآفرینی در اتریش کسب کنید.

شرایط عمومی کارآفرینی در اتریش

دولت اتریش به عنوان کشوری صنعتی با ارتقاء اقتصاد و تعلیم نیروی کار ماهر و متخصص و ایجاد استانداردهای بالا در سرانه تولید ناخالص کشور توانسته شرایط مطلوبی برای کشور فراهم کند. این کشور پیشرفت های زیادی در صنایع غذایی، مهندس مکانیک، مواد شیمیایی، ساخت وسایل نقلیه و ساخت تجهیزات و فلزات داشته است، اتریش با داشتن محصولات متالوژی، منسوجات و ماشین آلات اهمیت بسیار بالایی در بحث سرمایه گذاری داشته به طوری که توانسته تولید ناخالص داخلی را به صورت سالانه افزایش دهد. کشور اتریش همانند بسیاری از کشورهای عضوء اتحادیه اروپا از یورو به عنوان ارز رسمی استفاده می کند و به طور مستقیم با اقتصاد سایر کشورهای عضوء اتحادیه اروپا مراوده دارد. دولت اتریش حامی کارآفرینان بوده و پایه های اصلی اقتصاد کشور را بر اساس سرمایه گذاری کارآفرینان داخلی و خارجی و شرکت های بزرگ چند ملیتی برقرار کرده است.

شرایط کارآفرینی در اتریش

در رابطه با شرایط کارآفرینی در کشور اتریش باید گفت متقاضی برای ثبت شرکت و کارآفرینی باید دارای ایده نو و خلاقانه ای باشد تا طرح اقتصادی توسط دولت این کشور پذیرفته و حمایت شود. اگر طرح شما توجیه اقتصادی داشته باشد و مشخص شود به اقتصاد کشور اتریش کمک می کند با آن موفقت می شود و یک گواهی تضمین از اتاق بازرگانی اتریش برای فرد صادر می شود. با دریافت این گواهی فرد می تواند از طریق سفارتخانه یا کنسولگری کشور اتریش ویزای سرمایه گذاری را دریافت کند. پس از اعلام درخواست به سفارتخانه و ارائه مدارک لازم بین 5 تا 8 هفته ویزای شما صادر می شود. مدارک لازم جهت اخذ ویزای سرمایه گذاری اتریش عبارتند از:

  • ارائه مدارک گردش حساب بانکی
  • گواهی عدم سوء پیشینه تایید شده توسط مراجع مربوطه در کشور مبدا
  • ارائه گذرنامه معتبر با حداقل اعتبار تعیین شده
  • ارائه مدارک شناسایی
  • مشخص شدن نوع کارآفرینی و ارائه بیزینس پلن
  • گواهی مجوز تاسیس شرکت در کشور اتریش
  • اجازه نامه ثبت شرکت در اتریش

دیدگاه دولت اتریش به کارآفرینی

دولت اتریش در سال های اخیر توجه ویژه ای به کارآفرینی داشته است و از کارآفرینان چه کارآفرینان اتریشی و چه خارجی ها حمایت کرده است. به همین دلیل است که قوانین مختلفی به جهت حمایت از کارآفرینان بین المللی به تصویب رسانده چرا که به این ترتیب با اعطای تابعیت به آن ها می تواند سرمایه های خارجی بیشتری را جذب کند. بالاتر رفتن فعالیت کارآفرینان در اتریش علاوه بر این که با بالا بردن گردش مالی نرخ تورم را کاهش می دهد، فرصت های شغلی بیشتری را نیز ایجاد می کند. به همین دلیل است که در حال حاضر اتریش یکی از بهترین و ایده آل ترین کشورهای دنیا به منظور پیدا کردن شغل می باشد.

نرخ مالیات و کارآفرینی در اتریش

در کشور اتریش به طور معمول نرخ مالیات شرکت ها 25% تعیین شده است، در این کشور بار مالیاتی موثر تشکیلات سرمایه گذاری 23.1% اعلام شده است. در صورت کارآفرینی معافیت مالیاتی تا 9% امکان پذیر است لازم به ذکر است کارآفرینی در کشور اتریش در مقایسه با کشور آلمان هزینه های کمتری برای سرمایه گذار دارد. همانطور که گفته شد برای کارآفرینی در کشور اتریش به بیزینس پلن قوی و معتبر نیاز دارید در این صورت 35% از مالیات دریافت شده به شما برگردانده می شود. از مزایای کسر مالیاتی می توان به معاف مالیات آموزشی اشاره کنیم به این صورت که کارکنانی که در دوره کارآموزی و آموزشی شرکت می کنند شامل 20% معافیت از مالیات می شوند.

اخذ اقامت اتریش با کارآفرینی

ثبت شرکت و کارآفرینی در اتریش یکی از روش های اخذ اقامت این کشور است که به واسطه آن سرمایه گذار علاوه بر کسب سود و درآمد اقامت دائم و تابعیت این کشور را به دست می آورند. سرمایه گذاران با ثبت شرکت و شروع کار ابتدا کارت قرمز سفید قرمز با اعتبار 2 ساله دریافت می کنند در صورتی که در کار خود موفق باشید پس از گذشت 2 سال می توانید کارت خود را تمدید کنید. پس از گذشت 5 سال از شروع سرمایه گذاری موفق در کشور اتریش فرد می تواند اقامت دائم این کشور را کسب کند. با گذشت مدت زمان مشخص، تسلط به زبان رایج در کشور اتریش و رعایت قوانین اتریش می توانید تابعیت و پس از آن پاسپورت این کشور را برای خود، همسر و فرزندانی با سن کمتر از 18 سال کسب کنید.

همانطور که گفته شد کشور آلمان در همسایگی اتریش قرار گرفته است برای کسب اطلاعات در رابطه با سرمایه گذاری در این کشور مقاله بهترین سرمایه گذاری در آلمان را مطالعه کنید. هموطنان عزیز می توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با کارآفرینی در اتریش و یا سایر کشورهای مورد نظر همه روزه به صورت حضوری و غیر حضوری با تیم موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشند.

 

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
02191003232
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
safiran_mohajerat
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان میرداماد - میدان مادر - خیابان سنجابی - پلاک بیست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#کار_آفرینی_در_اتریش
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

  • سفیران سروش سعادت سفیران سروش سعادت
  • ۰
  • ۰

در این مقاله به بررسی مهاجرت به اتریش از طریق ویزای کار پرداخته می گردد. این مقوله پیچیدگی‌ هایی دارد که باید کاملا مورد بررسی قرار گیرد. اتریش جزو کشورهای اروپایی است. در نتیجه قوانین حاکم بر آن تقریبا مشابه با سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا است. این کشور دارای دانشگاه‌ های رایگانی دارد که شرایط مناسبی را جهت دانشجویان سراسر دنیا فراهم نموده است.

شرایط ویزای کار در اتریش

افراد از هر گوشه و کنار جهان می‌ توانند از طریق ویزای کار به این کشور مهاجرت نمایند. بنابراین مهاجرت به اتریش از طریق ویزای کار امری غیر ممکن نیست. اما فرآیندی دارد که می باید توسط متقاضی مرحله به مرحله به دقت انجام گردد. بر اساس آمارهای بانکی در سطح جهانی، اتریش عنوان هفتمین کشور ثروتمند جهان را دارا است.

این کشور از لحاظ اقتصادی پایدار و باثبات است. از این رو، نرخ تورم کشور اتریش در سطح پایینی قرار دارد. به تناسب همین موضوع، مخارج زندگی و اجاره‌بها مسکن نیز بسیار کم است. به همین دلیل بسیاری از مهاجران، اتریش را جهت مهاجرت و کسب و کار انتخاب می‌ نمایند. دانشگاه‌ های سطح بالا جهت تحصیل رایگان، هزینه‌ های زندگی در سطح پایین، مخارج تحصیلی بسیار کم، همگی از دلایل مهاجرت به این کشور است.

مهاجرت به اتریش از طریق ویزای جستجوی کار

اخذ فرصت 6 ماهه جهت یافتن شغل، از جمله روش‌ های اخذ ویزای کار در اتریش به شمار می‌ رود. شما توسط این مجوز به مدت 6 ماه مهلت دارید تا شغل مورد نظر خود را پیدا کنید. چنانچه در طول این مدت موفق به یافتن کار نشوید، میباید به کشور مبدا بازگردید. در صورت کسب 70 امتیاز از 100 امتیاز، مجاز به اخذ ویزای کاری خواهید بود. بنابراین سعی بر جمع‌ آوری امتیازهای لازم داشته باشید. تاییدیه مجوز کاری شما برای یافتن شغل به مدت 6 ماه، از سوی اداره کار اتریش صادر و موافقت می‌ گردد.

مهاجرت به اتریش از طریق ویزای کار با کارفرما

یکی دیگر از روش‌ها دریافت پیشنهادکاری ازسوی شرکت یا کارفرما در اتریش است. این پیشنهاد میباید کتبا و به‌ صورت دعوتنامه از سوی شرکت یا کارفرمای موردنظر باشد. درنهایت شما از این طریق موفق به اخذ ویزای کار و مهاجرت به اتریش از طریق ویزای کار می‌ شوید. مدت اعتبار این نوع ویزا 2 سال می‌ باشد.

بدین ترتیب که AMS می باید نسبت به درج آگهی مورد نظر به‌ مدت 3 ماه در اتریش اقدام نماید. پس از آن در صورتی که نیروی کار یافت نگردید، مجددا همان درخواست نیروی کار را به‌ مدت 3 ماه در اتحادیه اروپا آگهی کند. نهایتا چنانچه هیچ نیروی کاری پیدا نشد، شغل موردنظر نصیب شما می‌ گردد. درنتیجه می‌ توانید نسبت به انجام مراحل اخذ ویزای کار و مهاجرت اقدام نمایید.

اما این راه مشکلاتی را دارد که انجام این پروسه را محال می‌ نماید. به این دلیل که همیشه در بازار کار، اولویت با نیروی بومی همان کشور است. بنابراین وقتی شخصی یا شرکتی جهت درخواست نیروی کار آگهی می‌ دهد، نیروهای بومی دست به کار می‌ شوند. آنها دارای پاسپورت اتریش بوده وعضو اتحادیه اروپا هستند. پس در درجه اول شغل موردنظر نصیب آنان می‌ گردد. مدت زمان لازم برای این روش، 5 ماه است. ضمنا فرد متقاضی پس از 4 سال کسب و کار و اقامت در اتریش و پرداخت‌ مالیات‌ ها، می‌ تواند اخذ اقامت دائم نماید.

شرایط اخذ ویزای‌ کار در اتریش

شرایط اخذ ویزای کاری در اتریش به شرح زیر می باشد:

  • دارا بودن مدرک لیسانس به بالا و سوابق شغلی به مدت حداقل 3 تا 4 سال (سابقه کار مربوط به پایان تحصیلات دوره لیسانس باشد)
  • ارائه مدرک زبان توسط متقاضی
  • فرد متقاضی از همان ابتدا مجاز به همراه بردن خانواده‌اش به اتریش را ندارد. بلکه پس از یافتن کار و مستقر شدن در این کشور، می‌توانند نسبت به درخواست مهاجرت خانواده‌اش اقدام نماید.
  • شخصی که در اتریش مشغول کار شده است، به طور متوسط ماهیانه می‌تواند بین 2500 تا 5000€ (یورو) حقوق و دستمزد دریافت کند. در اکثر موارد، کسب و کار در رشته‌های مهندسی مشمول این مبلغ حقوق می‌گردند.

اتریش و آلمان در حوزه اقتصادی جزو شرکای اصلی یکدیگر هستند. بنابراین فردی که موفق به اخذ ویزای کار اتریش می‌ گردد، به راحتی می‌تواند به اقتصاد کشور آلمان ورود نماید.

کارت قرمز سفید قرمز اتریش

دانشجویان دانشگاه‌ های اتریش می‌ توانند پس از پایان تحصیلات و فارغ‌ التحصیلی در اتریش اقامت کرده و کارت قرمز سفید قرمز اتریش اخذ کنند. با در دست داشتن این کار به‌ راحتی شغل موردنظر خود را یافته و در آینده اقامت و تابعیت این کشور را بگیرند. افراد دارای ویزای تحصیلی در این مورد موفق‌ تر هستند. کارت قرمز سفید قرمز، کارت ویزای کاری اتریش است که توسط آن به‌ راحتی می‌ توان در این کشور مشغول کار شد.

چنانچه تصور می‌کنید جهت اخذ ویزا و مهاجرت به اتریش از طریق ویزای کار دچار مشکل هستید، پیشنهاد ما مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت است. این موسسه می‌تواند شما را در زمینه تحصیل در اتریش، اخذ ویزای کار در اتریش و سایر درخواست‌ های شما همراهی نماید. بنابراین جهت کسب اطلاعات تکمیلی و مشاوره از طریق مشاوران و وکلای مجرب، با موسسه تماس بگیرید. کارشناسان ما به صورت حضوری و یا تلفنی پاسخگوی مشکلات و سوالات شما در این راه هستند.

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
02191003232
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
safiran_mohajerat
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان میرداماد - میدان مادر - خیابان سنجابی - پلاک بیست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#مهاجرت_به_اتریش_از_طریق_ویزای_کار
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

  • سفیران سروش سعادت سفیران سروش سعادت
  • ۰
  • ۰

اطلاع به روز و دقیق از مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار سوئد و تهیه صحیح آن می تواند پروسه مهاجرتی متقاضی را با بهترین شکل رقم بزند. در هر کشوری به شرایط و مدارک متعددی نیاز دارد تا بتوان ویزای کار را اخذ کرد. قوانین هر کشوری درخصوص صدور روادید متغیر می باشد، کشور سوئد نیز از این قانون مستثنی نیست در ادامه مقاله متعلق به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی مدارک و شرایط لازم برای گرفتن ویزای کار سوئد می‌ پردازیم.

  1. شرایط دریافت ویزای کاری سوئد چیست؟

  2. بهترین راه مهاجرت به سوئد چیست؟

  3. مدارک لازم برای ویزای کاری سوئد چه مدارکی است؟

برای اخذ ویزای کار در کشور سوئد یکی از معتبرترین راه‌ها این است که متقاضی بتواند یک دعوت نامه کاری یا Job offer از یک فرد یا مدیر یک شرکت معتبر در سوئد دریافت کند. شخص متقاضی نیز باید دارای شرایط لازم در این خصوص باشد، کشورهایی مانند نیوزلند،کانادا، استرالیا و دانمارک برای اخذ ویزای کار دارای سیستم امتیاز بندی می باشند. دانشجویان با همراه داشتن دعوت نامه می‌توانند برای ویزای کشور سوئد اقدام کنند.

مدارک لازم جهت اخذ مجوز کار و ویزای سوئد

برای دریافت مجوز کار در کشور سوئد مدارک زیر لازم است:

  • گذرنامه معتبر با حداقل 1 سال اعتبار یا همان پاسپورت
  • کسب درآمد کافی از اشتغال
  • کارفرما باید آگهی استخدام در کشور سوئد و اتحادیه اروپا را انتشار داده باشد.
  • تکمیل فرم در خواست برای کارکنان توسط کارفرما وارائه آن

بررسی مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار سوئد

مدارک مورد نیاز برای ویزای کار در کشور سوئد شامل موارد زیر است:

  • فرم درخواست و فرم‌ های مختلف برای انواع ویزای کار در سوئد
  • کپی از کلیه صفحات گذرنامه، شامل اطلاعات شخصی، مدت اعتبار پاسپورت
  • ارائه سند اشتغال و اسناد دیگر که که از کارفرمای خود دریافت نموده‌اید.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار سوئد، موارد فوق هستند و هزینه دریافت ویزای کار در کشور سوئد، 2000 SEK می‌باشد.

تقاضانامه برای مهاجرت به سوئد

افراد می‌توانند از طریق سایت مورد نظر، تقاضانامه خود را ارسال کنند. اداره مهاجرت وظیفه بررسی درخواست‌ها را دارد. اگر شخص از طریق سفارت اقدام کرده باشد، اداره مهاجرت سوئد آن درخواست را دریافت می‌کند و به بررسی آن می‌پردازد. حدود یک ماه طول می‌کشد تا درخواست به اداره مهاجرت برسد. درخواست‌ های تکمیل شده که به همراه مدارک مورد نیاز و لازم هستند زودتر از درخواست‌های دیگر بررسی می‌شوند. بعضی از درخواست‌ها احتیاج به تکمیل مجدد دارند.

در صورت ارسال درخواست از سایت، درخواست کننده یک ایمیل از سوی اداره مهاجرت دریافت می‌کند که در آن رای نهایی مبنی بر قبول یا عدم قبولی ذکر شده است. بعد از آن متقاضی می‌تواند نسخه اصلی را از سفارت مورد نظر دریافت کند، سفارت مورد نظر با متقاضی و درخواست کننده تماس می‌گیرد و کارفرما نیز رای نهایی را از سوی اداره مهاجرت دریافت خواهد کرد، برای اخذ رای نهایی از سفارت مورد نظر، نشان دادن شناسنامه واجب است. برای مهاجرت به سوئد، همراه داشتن کارت اقامت واجب و ضروری است.

شرایط ویزا و کار در سوئد

یکی از شرایط پذیرش برای ویزای کار این است که در آگهی پذیرش شوید. فرآیند پیدا کردن شغل بدین گونه است که ابتدا 3 ماه در داخل کشور و سپس 3 ماه در اتحادیه اروپا برای شغل مورد نظر آگهی داده شود. در صورت اینکه در داخل کشور شخصی برای متصدی کار یافت نشد از کشورهای خارجی از جمله ایران، نیرو برای شغل مورد نظر جذب می‌کنند در صورت قبول و پذیرش کار در آگهی، متقاضی می‌تواند برای گرفتن ویزا اقدام کند.

اخذ ویزای کشور سوئد امری حقوقی است که باید مراحل قانونی و حقوقی آن سپری شود و همچنین کارفرما باید مجوز این را داشته باشد تا برای متقاضیان، تقاضای ویزای کار کند. در صورتیکه کارفرما در سوئد بتواند مالیات شخص متقاضی را پرداخت کند و حقوق کافی را برای فرد پرداخت کند، در اصطلاح به وی اسپانسر گویند، بدون داشتن اسپانسر، اقدام برای ویزای کار، امری بسیار سخت است. افراد کلاهبردار برای اینکار بسیار زیاد هستند و شما باید مراقب این افراد باشید.

ویزای تحصیلی سوئد 

یکی از راه‌ های مناسب برای اخذ ویزای کار این است که متقاضی به عنوان دانشجو با اخذ ویزای تحصیلی کشور سوئد وارد شود، در دوره تحصیل زمان مشخص را در اختیار دارد تا شغل مورد نظر خود را پیدا کند و بعد از پایان تحصیلات خود، مشغول به کار شود، وی از طریق شغل خود می‌ تواند ویزای کاری دریافت کند و بعد از پرداخت مالیات به مدت 3 تا 4 سال برای اخذ دائم درخواست و اقدام کند.

متقاضیان رشته‌ های IT فناوری اطلاعات، کامپیوتر و برنامه نویسی، برای کار در سوئد در مدت زمان کمی می‌ توانند برای اجازه کار در سوئد اقدام کنند و ویزای کار سوئد را دریافت کنند. متخصصین این رشته‌ ها با حقوق بسیار مناسب و کسب شرایط خیلی خوب می‎‌ توانند اخذ اقامت کشور سوئد را برای 4 سال دریافت کنند و همچنین بعد از این مدت می‌ توانند برای اقامت دائم اقدام کنند.

مدارک تحصیلی:

  • مدرک زبان آیلتس
  • هزینه تحصیلی
  • ترجمه دارک تحصیلی
  • نامه پذیرش تحصیلی
  • تمکن مالی

داشتن مدرک ایلتس 6 از دیگر شرایط مهم اخذ اقامت و ویزای کاری سوئد می‌باشد. مدت زمان دوره ویزای کار و اخذ اقامت کاری در این کشور بین 8 الی 10 ماه است. در مجموع می‌ توان گفت سوئد، یک کشور مناسب برای کار کردن است. مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار سوئد در مقاله فوق بخوبی شرح داده شد. در صورت نیاز وکلا و کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همچنین شما را با دیگر شرایط و مدارک لازم کشورهای دیگر آشنا می‌ کنند.

مهاجرت کارگر ماهر به سوئد

ویزای مهارت یا Skilled Worker همان ویزای کار است، پروسه این ویزا در بسیاری از کشورها مانند کشور سوئد کمی وقت گیر است. پروسه اخذ این ویزا با وجود اینکه دشوار است اما روش‌هایی برای رسیدن و تسهیل کردن آن وجود دارد. یکی از راه‌ ها این است که در کشور سوئد بتوانید یک کارفرما پیدا کنید و به طور قانونی در آن کشور مشغول به کار شوید. برای رسیدن به این هدف بهتر است به عنوان دانشجو وارد سوئد شوید و در طول تحصیل به محض اینکه شغلی آگهی شد، آن را درخواست کنیم. در این صورت ویزای تحصیلی شما به ویزای کار تبدیل می‌ شود.

سوالات پرتکرار درباب مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار سوئد

متقاضیان اخذ ویزای کار سوئد در خصوص مدارک مورد نیاز سوالات زیر را عنوان می نمایند:

  • شرایط کار در سوئد برای ایرانیان به چه صورت است؟ بازار کار در سوئد از شرایط ایده آلی برای خارجی ها برخوردار است و افراد باید با داشتن زبان سوئدی و جمع آوری رزومه قوی نسبت به این امر اقدام کنند.
  • شرایط اخذ ویزای کاری سوئد چیست؟ ارائه پیشنهاد کاری از سوی کارفرمایی در سوئد و گواهی دال بر زبان سوئدی از مدارک مورد نیاز است.
  • مدارک لازم جهت اخذ ویزای کاری سوئد چیست؟ تکمیل فرم های مربوط به سفارت، ارائه پیشنهاد کاری و اخذ درآمد کافی از موارد مهم می باشد.
  • بهترین راه برای کار در سوئد برای علاقه مندان چیست؟ افراد می توانند با اخذ ویزای تحصیلی نسبت به مهاجرت به این کشور و برخورداری از شرایط کار حین تحصیل برخوردار شوند.
  • هزینه ویزای کار در سوئد چقدر است؟ میزان هزینه ها در خصوص روادید کاری تقریبا 2000 کرون سوئد است و برای الحاق اعضای خانواده نیز متغیر می باشد.

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
02191003232
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
safiran_mohajerat
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان میرداماد - میدان مادر - خیابان سنجابی - پلاک بیست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#مدارک_لازم_جهت_اخذ_ویزای_کار_سوئد
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

  • سفیران سروش سعادت سفیران سروش سعادت