سفیران سروش سعادت

موسسه حقوقی مهاجرتی

سفیران سروش سعادت

موسسه حقوقی مهاجرتی

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ویزای کاری سوئیس

اخذ ویزای کاری سوئیس در سال 2019-2020 برای کسانی که مایل به گرفتن اقامت در این کشور هستند فرصت فوق العاده ای به شمار می آید. همچنین افراد با پرداخت مالیات بعد از چند سال می توانند برای گرفتن اقامت دائم این کشور اقدامات لازم را انجام دهند. شاید کار در کشور سوئیس یکی از مناسب ترین روش های مهاجرتی پس از مهاجرت تحصیلی می باشد. جهت دریافت ویزای کاری سوئیس ابتدا باید مهاجرت به کشوری که از لحاظ اقتصادی ثابت نباشد و در قانون نظامی و قانون خاصی نداشته باشد از اهمیت بالایی برخوردار نیستند.

البته کشور سوئیس این گونه نیست و از شرایط اقتصادی و اجتماعی خوبی به خصوص در سال های 2020 برخوردار است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در راستای مهاجرت به کشور سوئیس در قالب مقاله زیر، اطلاعات ارزشمندی را به متقاضیان ارائه می دهد.

نرخ بیکاری در کشور سوئیس

شما می توانید برای مهاجرت به این کشور از طریق کار اقدام کنید. این کشور به نیروهای کار اهمیت خاصی می دهد. به همین دلیل نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین می باشد. با توجه به حجم بالای اطلاعات رایگانی که در مورد کار در این کشور در اختیار متقاضیان قرار داده می شود، می توانید به عنوان چراغ راه مهاجرت به این کشور عمل کند، جای هیچ نگرانی وجود ندارد. فقط متقاضی باید تلاش خود را در جهت رسیدن به شرایط مورد نظر بیشتر کند.

با رعایت شرایط زیر می توان احتمال کار در سوئیس را افزایش داد:

  • ارسال رزومه های کاری به موسسات کاریابی در سوئیس، امتیاز دریافت کار را برای متقاضی بیشتر می کند.
  • ارائه رزومه کاری قوی
  • ارائه رزومه تحصیلی متناسب با شغل مورد نظر
  • باید در نظر داشت که رشته های برق و مهندسی، شانس بیشتری برای دریافت کار دارند.

مدارک لازم جهت ویزای کاری سوئیس

جهت اخذ ویزای کاری کشور سوئیس، علاوه بر آماده کردن شرایط، نیاز به ارائه مدارک زیر می باشد:

  • ارائه کپی از صفحات گذرنامه یا پاسپورت
  • ارائه کپی از آگهی ها و تبلیغات کاری
  • ارائه مدرک درخواست های قبلی بابت پیدا کردن کار
  • ارائه رزومه کاری سابقه
  • ارائه کپی از مدارک و گواهی یا دیپلم ها باید به زبان آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و یا انگلیسی امکان پذیر می باشد.
  • ارائه کلیه مدارک تحصیلی مانند ریز نمرات، مدارک فوق لیسانس و ریز نمرات
  • ارائه مدارک زبان انگلیسی یا آلمانی
  • ارائه سند ازدواج و یا سند طلاق

اخذ اقامت با ویزای کاری سوئیس 2020

ابتدا متقاضی باید کسب و کاری را متناسب با شرایط خودش پیدا کند. سپس با یک کارفرما تقاضای درخواست کار خود را مطرح کند و بعد از بررسی درخواست، آن را برای به ثبت رساندن به اداره مهاجرت کشور مورد نظر ارجاع دهد.

شرایط ورود به کشور سوئیس با ویزای کاری به شرح زیر می باشد:

  • سهمیه متقاضی باید مشخص و معین شده باشد.
  • هیچ شخصی از این کشور برای کار و شغل مورد نظر تایید نشده باشد.
  • متقاضی به عنوان مدیر در یک کارگر ماهر، مهارت های تخصصی و چندین سال تجربه حرفه ای داشته باشد.

مدارک لازم برای پشتیبان ویزای کاری سوئیس

ارائه برخی مدارک نیز جهت تایید اطلاعات متقاضی در قانع کردن آفیسر مربوطه، توسط پشتیبان، الزامی است:

  • ارائه فرم درخواست در بعضی از کانتون ها به صورت آنلاین امکان پذیر می باشد.
  • ارائه پاسپورت و گذرنامه معتبر
  • ثابت کردن موقعیت کاری تبلیغ شده که هیچ شهروندی از کشورهای اتحادیه اروپا تایید نشده باشند.
  • ارائه رزومه کاری و تحصیلی معتبر
  • موقعیت شغلی و کسب و کار، شرح موقعیت شغلی در حال حاضر
  • مقایسه با تابعیت سوئیسی با تابعیت غیر سوئیسی انجام می شود.
  • ارائه گواهی بیمه سلامت

شرایط همراه و درآمد کار در سوئیس

اگر متقاضی، تشکیل خانواده داده باشد و دارای فرزند باشد، قطعا قصد دارد که با خانواده خود به این کشور مهاجرت کند. متقاضی کار در کشور سوئیس، این امکان را دارد که در این کشور می تواند خانواده خود را به عنوان همراه برید. همراه در امر مهاجرت، شامل همسر و فرزندان کمتر از 21 سال این امکان را دارند. در بعضی از موارد فرزندان باید ویزای همراه دریافت کنند.

فرایند دریافت ویزای کاری سوئیس

در این کشور نرخ بیکاری ملاک مناسبی می باشد که در مورد تصمیم گیری درباره مهاجرت کاری مورد بررسی قرار می گیرد. احتمالا برای کسانی به کار در سوئیس فکر می کنند در 10 سال گذشته نرخ بیکاری این کشور زیر 5% بوده است. برای کسانی که شهروندان اتحادیه اروپا می باشند با کسانی که خارجی هستند اصول و شرایط متفاوت می باشد. شهروندان اتحادیه اروپا این امکان را دارند بدون اخذ ویزا تا مدت 90 روز در این کشور ساکن باشند و به دنبال کار برای خود باشند. برای افرادی که در این کشور هستند اجازه کار در سوئیس را دارند. می تواند قبل از مجوز کار و اقامت از طریق کار در سوئیس باید به شخص پیشنهاد کاری شود و بعد از آن، کارفرما باید به ادامه مهاجرت مراجعه کنند.

برای تاییدیه دبیرخانه امور مهاجرت کشور درخواست دهند. فرد باید بتواند ثابت کند که هیچ شهروندی از کشور های اتحادیه اروپا که واجد شرایط شغل و کسب و کار تعیین شده را ندارد. دانشجویان این امکان را دارند که به صورت نیمه وقت مشغول به کار شوند و به هزینه های زندگی و تحصیلی خود کمک کنند. کارشناسان ارشد و حقوقی ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب مهاجرتی را به شما در مورد ویزای کاری سوئیس ارائه می دهند. نگران نباشید مشاوران ما از اول تا آخر در کنار شما عزیزان خواهند بود.

 

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
02191003232
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
safiran_mohajerat
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان میرداماد - میدان مادر - خیابان سنجابی - پلاک بیست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#ویزای_کاری_سوئیس
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

  • سفیران سروش سعادت سفیران سروش سعادت
  • ۰
  • ۰

اخذ ویزای کاری کشور سوئیس از جمله طرق و روشهای مهاجرتی محبوب برای متقاضیان ایرانی و سایر کشورهای اتحادیه اروپا محسوب می شود. اخذ ویزای کاری کشور سوئیس از سطح رقابتی بین متقاضیان اتحادیه اروپا و خارج از اتحادیه اروپا برخودار می باشد. با توجه به اینکه سوئیس سهمیه های محدودی برای کارگران خارجی دارد، اخذ ویزای کاری آن حالت رقابتی در بین متقاضیان مهاجرت به سوئیس از طریق کار دارد. متقاضیان با دست یابی به ویزای کاری سوئیس هم می توانند از سبک زندگی بالایی برخوردار شده و در ضمن اقامت خود را بدست آورند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه مشاوره ای تخصصی در باب شرایط اخذ ویزای کاری می باشند.

مهاجرت به سوئیس

امروزه افراد بسیار زیادی تمایل به مهاجرت به سوئیس از طریق اخذ ویزای کاری برای رسیدن به اقامت کل کشورهای اتحادیه اروپا و معاهده شنگن را دارند. روند مهاجرت کاری به سوئیس از شرایط سخت و دشواری برای شهروندان خارج از اتحادیه اروپا برخوردار است که در ادامه مقاله به صورت جامع به این موضوع می پردازیم. سوئیس کشوری ثروتمند با 7.5 میلیون جمعیت است. پایتخت کشور سوئیس برن می باشد. از شهرهای صنعتی و اقتصادی سوئیس می توان به ژنو و زوریخ اشاره داشت. سوئیس سالانه مورد استقابل درصد بالایی متقاضیان در خصوص اخذ اقامت موقت کوتاه مدت (توریستی) و اقامت های بلند مدت قرار گیرد. راه های مهاجرت به سوئیس و اخذ اقامت عبارتند از:

  • مهاجرت به سوئیس از طریق تولد
  • مهاجرت به سوئیس از طریق ازدواج
  • مهاجرت به سوئیس از طریق پناهندگی
  • مهاجرت به سوئیس از طریق تحصیل
  • مهاجرت به سوئیس از طریق کار
  • مهاجرت به سوئیس از طریق سرمایه گذاری

هزینه زندگی در سوئیس 

بررسی هزینه های تحصیل زندگی در سوئیس از جمله مشغله های ذهنی متقاضیان در باب مهاجرت است. سوئیس از جمله کشورهای پر هزینه اروپایی می باشد. زندگی در سوئیس گران است. یکی از پارامترهای حائز اهمیت در خصوص میزان هزینه های زندگی در سوئیس، اجازه منزل است. به طور طبیعی میزان هزینه های زندگی در خارج از مراکز اصلی از هزینه های پائین تری برخوردار می باشد. البته شایان ذکر است که برای کسب اطلاعات کامل در زمینه هزینه زندگی در سوئیس بهتر است مقاله ای را که در این زمینه به نگارش درآمده را مطالعه نمایید.

روند دریافت ویزای کاری سوئیس

شرایط برای افرادی که شهروند کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیستند متفاوت است و آن ها باید از یک کارفرمای سوئیسی دعوت نامه کار داشته باشند. کارفرمایان به مانند سایر کشورهای اروپایی باید شغل مورد نظر خود را 6 ماه در داخل سوئیس و در اتحادیه اروپا آگهی کنند؛ اگر کسی برای شغل مورد نظر پیدا نشد می توانند از متقاضیان خارجی کارمند خود را انتخاب کنند. بیش از %40 از نیروهای کار سوئیس را مهاجران خارجی که به این کشور مهاجرت کرده اند تشکیل می‌دهند.

افرادی که Job Offer از کارفرمایان سوئیسی دریافت کردند می‌ توانند در ابتدا از کارت اقامت یکساله که از نوع B یا L می‌باشد بهره‌مند شوند. کارت اقامت L هرگز تمدید نمی‌شود اما کارت اقامت B می تواند در صورت وجود شرایط لازم تا زمان مورد نیاز متقاضی تمدید شود. هنگامی که فردی بیش از 10 سال در کشور سوئیس مشغول به کار بوده باشد می تواند برای اخذ کارت اقامت C که برای اقامت دائم می باشد اقدام کند. بطور کلی پاسپورت معتبر، رزومه کاری متقاضی، دعوت نامه کار معتبر، مدارک تحصیلی و گواهی سلامت پزشکی مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کاری کشور سوئیس می باشند که باید تمام آن ها همراه با ترجمه رسمی ارائه شوند.

مهاجرت کاری به سوئیس

متقاضیانی که به عنوان یک کارمند جهت کار به سوئیس مهاجرت می کنند، نخست لازم است که کاری در سوئیس پیدا نمایند؛ پس از پیدا کردن شغل، کرفرما درخواست را اداره خدمات محلی را تحویل می دهد. درخواست مورد بررسی و سپس جهت تائید درخواست به اداره فدرال ارجاع داده می شود. به هنگام بررسی درخواست، اداره FOM فاکتورهایی را نظیر مهارت های زبانی، سن و توانایی انطباق با شرایط جدید را در نظر خواهد گرفت.

ویزای کاری کشور سوئیس تنها زمانی اعطا می شود که:

  • مدیر، متخصص یا کارگر ماهری (ارائه مدارک دانشگاهی به همراه تخصص سال های متمادی تجربه و حرفه)
  • هیچ فردی از یا شخص اروپایی (انجمن تجارت آزاد اروپا) برای این کار موجود نباشد

موانع اخذ ویزای کاری کشور سوئیس

اخذ ویزای کاری این کشور بسیار مشکل است، دلیل این سختی در سیاست دولت سوئیس نهفته است. در سال 2015، در مقابل پشت صحنه حس ضد مهاجرتی در حال افزایش، دولت سوئیس تعداد ویزاهای کار در دسترس برای شهروندان کشورهای غیر اروپایی را کاهش داد. سهمیه های کشورهای غیر اروپایی برای ویزاهای کار کوتاه مدت (ویزاهای L) و برای ویزاهای کار بلند مدت (ویزاهای B) هر کدام تا 1000 کاهش یافت. در همین راستا، مقامات مهاجرتی شیوه های درخواست را هم مشکل کردند، همانند بررسی نزدیک درخواست ها و شرایط دستمزد را افزایش داده و قوانین تمدید ویزا را دقیق تر کردند. این اقدامات اخذ ویزاهای کاری را مشکل تر ساخت، اما دست یابی به ویزای کار کشور سوئیس هنوز هم برای آن دسته از افرادی که شرایط را تامین می کنند یا افرادی که در یک صنعت دارای کمبود مهارت کار می کنند، امکانپذیر است.

مشاغل مورد نیاز سوئیس در سال 2020

به علت پایین بودن نرخ بیکاری و کمبود نیروی کار در کشور سوئیس کارفرمایان حقوق ها را بالاتر می برند تا نیروی کار مورد نیاز خود را تامین کنند. بیشتر فرصت‌های شغلی در کشور سوئیس در سال 2020 در شهرهای اصلی مانند زوریخ، لوزان و ژنو قرار دارند اما هزینه زندگی در این شهرها به نسبت گران تر است٬ موجود می باشند. یکی از بزرگترین منابع درآمد سوئیس صنعت گردشگری می باشد به همین جهت همواره در بخش‌های هتلداری و راهنمای گردشگری نیاز به نیروی کار وجود دارد.

محبوب ترین مشاغل برای کارفرمایان در کشور سوئیس به شرح زیر می باشد:

  • مهندسی عمران، مکانیک، صنایع و…
  • حسابداری و بانکداری بین المللی
  • رشته های پزشکی و داروسازی
  • مدیر فروش و کارشناس بیمه

وجود شرکت های بزرگ چند ملیتی در شهرهای اصلی کشور سوئیس فرصت خوبی برای استخدام مهاجران تحصیلکرده می باشد. متقاضیان برای پیدا کردن شغل مورد نظر خود در سوئیس می توانند از موسسات کاریابی معتبر در این کشور استفاده کنند.

درخواست ویزای کاری کشور سوئیس

فرم های درخواست و شرایط خاص از بخشی به بخش دیگر در سوئیس متفاوت است اما در کل، لازم است که متقاضیان برای اخذ ویزای کاری سوئیس مدارک زیر را در اسرع وقت تهیه نمایند:

  • فتوکپی از پاسپورت
  • رزومه کاری یا همان CV
  • کپی ها از آگهی های کاری
  • ارائه مدارک تحصیلی (تمامی مقاطع)
  • مدارکی دال بر تلاش جهت کاریابی در سوئیس
  • جزییات درباره دانشگاه/ محل آموزش عالی، همانند تاریخ ها، موضوعات و مقاطع تحصیلی

قوانین اخذ ویزای کاری سوئیس برای ایرانیان

ایرانیان در صورت احراز صلاحیت و نیز تهیه و تامین مدارک مورد نیاز جهت صدور ویزای کاری این کشور در سال 2020، می توانند اقدام به درخواست ویزا کنند. در این بین، افراد می بایست درخواست را برای ویزای ورود به سوئیس یا ویزای اقامت بلند مدت را به سفارت یا کنسولگری سوئیس در کشور مبدا تحویل دهند. FOM برای اشخاص، کارفرما و بخشی که تصمیم گیری را در آن بخش به عهده دارند، روادید اعطا می شود.

اداره بخش به سفارت یا کنسولگری سوئد اطلاع می دهد تا ویزای کاری کشور سوئیس برای اشخاص یا متقاضیان ایرانی صادر می شود. در صورت موافقت از جانب کارفرما، اشخاص می بایست پس از 14 روز برای ثبت در اداره ثبت اتباع از طریق دفاتر مهاجرت و بخشی از روادید اقامتی اقدام نمایند. اخذ روادید کاری در سوئیس به منظور اقامت در سوئیس می باشد که به منزله آغاز دوره کاری در سوئیس خواهد بود.

مدارک مورد نیاز جهت ویزای کاری سوئیس

جهت اخذ ویزای سوئیس نیاز به یکسری مدارک است. این مدارک شامل موارد ذیل است:

  • فرم درخواست
  • کپی از گذرنامه
  • مدارک و گواهینامه های دانشجویی
  • تایید دعوتنامه کاری که کارفرما منتشر کرده توسط دفتر رسمی استخدامی در سوئیس
  • کپی آگهی شغلی منتشر شده در مجلات حرفه ای، روزنامه های ملی
  • دلایل مربوط به آن عنوان شغلی که بدون متصدی مانده است
  • توضیحات مربوط به شرح وظایف عنوان شغلی مورد نظر
  • قرداد کاری که باید حداقل توسط کارفرما امضا شده باشد

اگر فرد اهل کشورهای اتحادیه اروپا باشد مدارکی که نیاز خواهد داشت شامل موارد ذیل می شود:

  • گذرنامه معتبر یا کارت شناسایی ملی
  • عکس های گذرنامه
  • کپی از قرارداد اجاره برای اثبات آدرس
  • قراداد کاری مربوطه

نرخ بیکاری در دو کشور آلمان و سوئیس تقریبا مشابه است و هر دوی این کشورهای شرایط ایده آلی دارند. با توجه به این که جمعیت سوئیس و آلمان رو به پیر شدن است، این کشورها سیاست های مهاجرپذیرانه ای دارند. با این تفاوت که در حال حاضر سوئیس ویزای جستجوی کار ندارد و بهترین راه برای اخذ اقامت آن از طریق تحصیل است. منتهی باید توجه داشت بر خلاف تحصیل در آلمان که رایگان است، شهریه دانشگاه و هزینه زندگی در سوئیس بسیار بالا است. در حالی که زندگی ماهیانه در آلمان حدودا 900€ (یورو) هیزنه دربرخواهد داشت، هزینه ماهیانه زندگی در سوئیس حدودا 2000€ (یورو) می باشد.

تفاوت ویزای کاری سوئیس و آلمان

اگرچه برای اخذ ویزای کاری سوئیس تنها دو راه تحصیل و سپس اخذ ویزای کاری یا داشتن پیشنهاد شغلی از ابتدای مسیر٬ وجود دارد٬ آلمان یکی از کشورهایی است که امتیاز ویژه ای برقرار کرده است. در سال 2020 کسانی که بخواهند در آلمان کار کنند لازم نیست لزوما پیشنهاد شغلی داشته باشند بلکه می توانند با ویزایی تحت عنوان ویزای جستجوگر کار به آلمان بروند و دنبال کار بگردند. این امتیاز از آن رو بسیار ویژه است که داشتن پیشنهاد شغلی بدون حضور در خاک کشور مورد نظر بسیار سخت و عملا نشدنی است.

اخذ اقامت و تابعیت از طریق ویزای کاری سوئیس

دشوارترین مراحل اخذ پاسپورت در جهان متعلق به کشور سوئیس است زیرا پاسپورت این کشور چهارمین گذرنامه برتر جهان است. شهروندان اتحادیه اروپا معمولا ساده تر می توانند پاسپورت سوئیس را دریافت کنند اما اخذ این پاسپورت برای شهروندان عادی نیز غیر ممکن نیست. شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا پس از 5 سال اقامت قانونی در سوئیس و پرداخت مالیات و سایر افراد با 10 سال اقامت می توانند پاسپورت سوئیس را به دست آورند. مقاله بالا توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در موضوع ویزای کاری سوئیس ارائه شده و امید است مطالعه آن مفید بوده باشد.

سوالات پرتکرار در خصوص ویزای کاری کشور سوئیس

برای اخذ ویزای کاری کشور سوئیس اطلاع از موارد زیر الزامی است:

  • ویزای کاری سوئیس به چه کسانی تعلق می گیرد؟ مدیر، متخصص یا کارگر ماهری (ارائه مدارک دانشگاهی به همراه تخصص سال های متمادی تجربه و حرفه)، هیچ فردی از یا شخص اروپایی (انجمن تجارت آزاد اروپا) برای این کار موجود نباشد.
  • برای درخواست ویزای کار سوئیس ارائه چه مدارکی الزامی است؟ فتوکپی از پاسپورت، CV، کپی از آگهی های کاری، ارائه مدارک تحصیلی (تمامی مقاطع)، مدارکی دال بر تلاش جهت کاریابی در سوئیس، جزییات دانشگاه متقاضی.
  • قوانین اخذ ویزای کاری کشور سوئیس چیست؟ در صورت احراز صلاحیت و تهیه مدارک مورد نیاز جهت صدور ویزای کاری این کشور، می توانید اقدام به درخواست ویزا کنید.
  • بعد از ارائه درخواست ویزا چه مراحلی طی می شود؟ FOM برای اشخاص، کارفرما و بخشی که تصمیم گیری را در آن بخش به عهده دارند، روادید اعطا می شود. اداره بخش به سفارت یا کنسولگری سوئد اطلاع می دهد تا ویزای کاری برای اشخاص صادر می شود. در صورت موفقیت ار جانب کارفرما، اشخاص باید پس از 14 روز برای ثبت در اداره ثبت اتباع از طریق دفاتر مهاجرت و بخشی از روادید اقامتی اقدام نمایند.
  • آیا به راحتی می توان ویزای کاری سوئیس را دریافت کرد؟ اخذ ویزای کاری این کشور بسیار مشکل است، دلیل این سختی مربوط به سیاست دولت سوئیس است.

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
02191003232
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
safiran_mohajerat
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان میرداماد - میدان مادر - خیابان سنجابی - پلاک بیست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#ویزای_کاری_سوئیس
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

 

  • سفیران سروش سعادت سفیران سروش سعادت
  • ۰
  • ۰

تحصیل دندانپزشکی در سوئد یکی از بهترین گزینه های تحصیل در اتحادیه اروپا و حوزه شنگن در میان دانشجویان بین المللی محسوب می شود. سوئد ششمین کشور بزرگ اروپایی است که مردم این کشور از کیفیت، استاندارد های بالای زندگی، امنیت و رفاه اجتماعی در سطح بالا برخوردار هستند. با توجه به سیستم آموزشی کشور سوئد، این کشور در بخش آموزش به رشد قابل توجهی در میان دانشگاه های اروپایی دست یافته است و با فراهم نمودن زمینه تحصیل به زبان انگلیسی مورد توجه اکثر دانشجویان بین المللی قرار گرفته است. کارشناسان خبره ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شناسایی گزینه های مناسب تحصیلی در دیگر کشورها دانشجویان علاقمند تحصیل در کشورهای اروپایی را همراهی می نمایند.

دانشجویان بین المللی برای اخذ پذیرش و ورود به دانشگاه های سوئد ملزم به ارائه مدرک زبان انگلیسی هستند. البته اکثر دانشگاه های این کشور با برگزاری دوره های زبان انگلیسی شرایطی را فراهم نموده اند، تا دانشجویانی که از مدرک زبان برخوردار نیستند، نیز بتوانند برای تحصیل در دانشگاه های این کشور اقدام نمایند. اگر چه دانشگاه های متعددی در سوئد وجود دارد، اما برخی از دانشگاه های این کشور همچون اوپسالا، گوتنبرگ، لوند و کارولنیسکا نقش موثری را در جذب دانشجویان بین المللی در این کشور ایفا می نمایند. تحصیل دندانپزشکی در سوئد همانند سایر رشته ها با شرایطی همراه است که در ادامه این مقاله بیان خواهیم نمود.

بررسی تحصیل دندانپزشکی در سوئد

دندانپزشکی یکی از رشته های پردرآمد و پر متقاضی در جهان بشمار می رود و دانشگاه های دندانپزشکی سوئد از جمله دانشگاه های معتبر پزشکی بشمار می روند. دانشجویان برای اخذ پذیرش در این رشته می باید از مدرک زبان انگلیسی با حداقل نمره 7 برخوردار باشند. تحصیل دندانپزشکی در این کشور بمدت 5 سال طول خواهد کشید و دانشجویان در این دوره به یادگیری آموزش های نظری و تئوری در بیمارستان ها و جراحی های دهان و دندان می پردازند.

برنامه های دندانپزشکی سوئد شامل دوره های زیر می باشد:

  • دندانپزشکی عمومی
  • آموزش تکنسین دندانپزشکی
  • دوره های بهداشت دهان و دندان
  • دندانپزشکی تخصصی

دانشجویان با پایان هر یک از دوره های فوق می توانند مدرک مخصوص به آن را دریافت نمایند. لازم بذکر است دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در دوره های تخصصی دندانپزشکی را دارند، می باید ابتدا دوره های عمومی را گذرانده و با کسب مهارت های لازم نسبت به پذیرش در دوره های تخصصی تحصیل دندانپزشکی در سوئد اقدام نمایند.

مدارک لازم برای تحصیل دندانپزشکی در سوئد

متقاضیانی که قصد تحصیل دندانپزشکی در سوئد را دارند، می باید پس از اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور نسبت به اخذ ویزای تحصیلی سوئد اقدام نمایند. از همین رو ارائه مدارک زیر به سفارت این کشور الزامی است:

  • ترجمه و تأیید آخرین مدرک تحصیلی بهمراه ریز نمرات آن ها
  • مدارک هویتی متقاضی (کارت ملی، شناسنامه)
  • انگیزه نامه تحصیلی
  • ارائه مدرک معتبر زبان انگلیسی با حداقل نمره مورد نیاز
  • تمکن مالی دانشجو برای پرداخت هزینه های تحصیل و زندگی در سوئد
  • گواهی عدم سوء سابقه کیفری
  • گواهی سلامت دانشجو
  • نامه اخد پذیرش تحصیلی از سوی دانشگاه های سوئد

لازم بذکر است، دانشجویان متقاضی تحصیل دندانپزشکی در سوئد می باید بیان نمایند، که دروس مربوط به رشته پزشکی همانند زیست شناسی را در در دوره دبیرستان خود گذرانده اند. همچنین دانشجویانی که قصد تحصیل به زبان سوئدی را دارند، می باید از مدرک زبان سوئدی با حداقل سطح C1 را برخوردار باشند.

هزینه تحصیل دندانپزشکی در سوئد

همانگونه که می دانید دانشجویان بین المللی برای تحصیل در دانشگاه های سوئد ملزم به پرداخت شهریه می باشند. هزینه های تحصیل در دانشگاه های مختلف سوئد با یکدیگر متفاوت است. با توجه به امکانات آموزشی در دانشگاه های سوئد هزینه های تحصیل در این کشور بسیار مناسب تر از هزینه های تحصیل در آمریکا و اروپا می باشد. البته دانشجویان علاوه بر هزینه های تحصیل می باید هزینه های زندگی در سوئد را نیز در نظر داشته باشند. دانشجویان امکان انجام کار ضمن تحصیل در سوئد را دارند و از این طریق نیز می توانند برخی از هزینه های زندگی خود در این کشور را تأمین نمایند. دانشجویان امکان انجام کار ضمن تحصیل در سوئد را دارند و از این طریق نیز می توانند برخی از هزینه های زندگی خود در این کشور را تأمین نمایند.

دانشگاه های معتبر دندانپزشکی در سوئد

سوئد دارای دانشگاه های معتبر با رنکینگ های بالایی می باشد و با توجه به اینکه هزینه های تحصیل در سوئد در مقایسه با دانشگاه های پزشکی آمریکا و انگلستان مقرون به صرفه تر است، مورد توجه دانشجویان زیادی قرار دارد.

از معتبرترین دانشگاه های دندانپزشکی سوئد می توان دانشگاه های زیر را نام برد:

  • دانشگاه اوپسالا
  • دانشگاه اومئو
  • دانشگاه گوتنبرگ
  • دانشگاه لوند

علاوه بر دانشگاه های فوق انستیتو دندانپزشکی کارولینسکا نیز از معتبرترین مراکز دندانپزشکی در سوئد بشمار می رود که امکانات بسیار مناسب آموزشی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد. کتابخانه این مرکز یکی از بزرگترین کتابخانه های حوزه اسکاندیناوی بشمار می رود. دانشجویان جهت آگاهی از شرایط تحصیل در دیگر رشته ها می توانید از مشاوره های مفید موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند گردیده و با برقراری ارتباط با کارشناسان این مجموعه از بهترین گزینه های تحصیلی مطلع گردید.

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
02191003232
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
safiran_mohajerat
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان میرداماد - میدان مادر - خیابان سنجابی - پلاک بیست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#تحصیل_دندانپزشکی_در_سوئد
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

  • سفیران سروش سعادت سفیران سروش سعادت
  • ۰
  • ۰

تحصیل پزشکی در سوئد یکی از فرصت های مهاجرت به اروپا می باشد. سوئد صاحب یکی از قوی ترین اقتصادهای دنیا و یکی از بهترین نظام های آموزشی است و افراد زیادی در پی اخذ پذیرش از دانشگاه های آن هستند. سوئد همچنین سطح تولید ناخالص داخلی بالایی دارد و در کنار دانمارک و نروژ یکی از شادترین کشورهای دنیا می باشد. در مقاله پیش و که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده سعی بر این است تا در خصوص تحصیل پزشکی در سوئد به سوالات ذیل پاسخ داده شود:

  • شرایط تحصیلی در سوئد چگونه است؟
  • زبان تحصیل در کشور سوئد چیست؟
  • مدارک لازم برای تحصیل در این کشور چه می باشد؟
  • مراحل لازم برای اخذ پذیرش در سوئد چگونه می باشد؟
  • کار پس از تحصیل و نهایتا اقامت در این کشور چه وضعی دارد؟

 

تحصیل در دانشگاه های پزشکی سوئد 

دانشگاه های پزشکی سوئد یکی از معتبر ترین دانشگاه های پزشکی جهان هستند و فارغ التحصیلان این دانشگاه ها از جایگاه علمی بالایی برخوردارند. از طرفی هم امکانات این دانشگاه ها جهت آموزش به دانشجویان، بسیار مجهز است و هم بودجه های تحقیقاتی فراوانی به هر دانشگاه تعلق می گیرد تا در خصوص پیشرفت علم پزشکی و کشف و درمان بیماری ها اقدام نمایند. بدین جهت تحصیل در پزشکی سوئد فرصت بسیار عالی از نظر علمی می باشد و اکثر این دانشگاه ها نیز مورد تایید متقن وزارت علوم و تحقیقات ایران می باشد و مدارک فارغ التحصیلی از دانشگاه های سوئد در ایران نیز اعتبار بالایی دارد.

زبان تحصیل پزشکی در سوئد 

برای تحصیل در رشته پزشکی مهم ترین و نخستین موضوع، مسئله زبان انگلیسی است. متاسفانه برای تحصیل در این کشور در رشته پزشکی نه تنها باید به زبان انگلیسی تسلط داشت بلکه فراگیری زبان سوئدی نیز الزامی است. علت این دو زبانه بودن برای تحصیل در رشته دندان پزشکی بحث آموزش علمی و آموزش عملی است.

در حقیقت در طی تحصیل در سوئد جدید ترین منابع علمی جهان که البته به زبان انگلیسی می باشد در دانشگاه مورد تدریس قرار می گیرد و به طبع اساتید در کلاس های درس به زبان انگلیسی سخن می گویند. از طرفی ضرورت فراگیری زبان سوئدی بدین جهت می باشد که برای گذراندن مراحل عملی پزشکی معمولا دانشجویان در یکی از بیمارستان های کشور سوئد مشغول به گذراندن دوره خود می شوند که برای برقراری ارتباط راحت با بیماران می بایست به زبان سوئدی مسلط باشند. همچنین گاهی اوقات بعضی از اساتید در دانشگاه های سوئد دوره ها و کلاس هایی را برگزار می نمایند که به زبان سوئدی است.

مقایسه تحصیل در سوئد با سایر کشورها

با توجه به مطالب فوق، افرادی که به زبان انگلیسی تسلط ندارند برای تحصیل در سوئد بایستی هم به زبان انگلیسی مسلط شوند و به دنبال دریافت مدرک آیلتس و یا تافل باشند، و هم باید برای فراگیری زبان سوئدی نیز اقدام کنند که این امر پروسه مهاجرت تحصیلی فرد متقاضی را بسیار دشوار و زمان بر خواهد کرد. همچنین مدارک زبان سوئدی که برای ارائه جهت پذیرش دانشگاه نیاز می باشد شامل نمره B2 در آزمون TISUS و یا آزمون SVENSKA است. بدین جهت تحصیل پزشکی در سوئد در مقایسه با تحصیل پزشکی در کانادا و تحصیل رایگان پزشکی در مجارستان بسیار سخت تر و طولانی تر خواهد بود. از این رو و به عنوان گزینه جایگزین، تحصیل پزشکی در کانادا توصیه می شود.

مدارک لازم جهت تحصیل پزشکی در سوئد در سال 2020

برای تحصیل در رشته پزشکی در این کشور در سال 2020 هر فرد متقاضی می بایست در خصوص تکمیل موراد و مدارک زیر اقدام نماید تا بتواند موفق به اخذ پذیرش و تحصیل در این کشور شود. هر فرد برای دستیابی به پذیرش تحصیلی خویش در کشور سوئد باید مدارک تحصیلی خود را مطابق خواسته دانشگاه ارائه دهد. مهم ترین مدارک مورد نیاز هر فرد به شرح زیر است:

  • ارائه پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه تاریخ اعتبار
  • ارائه تمامی ریز نمرات دوره دبیرستان به همراه پیش دانشگاهی به صورت ترجمه شده
  • ارائه عکس پرسنلی به تعداد 3 عدد برای سفارت
  • اسکن عکس برای ارسال اینترنتی جهت اخذ پذیرش
  • ارائه انگیزه نامه کامل
  • ارائه فرم CV (معرفی نامه شخصی)
  • ارائه توصیه نامه از اساتید معتبر برای پذیرش تحصیلی (الزامی نمی باشد صرفا شانس پذیرش را افزایش می دهد)

مراحل پذیرش تحصیلی در رشته پزشکی در سوئد

برای تحصیل در دانشگاه های پزشکی سوئد بایستی تمامی موارد زیر را به درستی انجام داده تا در نهایت با ارائه مدارک و اسناد مورد نیاز بتوان در دانشگاه های پزشکی سوئد پذیرش شد.

هزینه زندگی در سوئد

سوئد یکی از کشورهای حوزه اسکاندیناوی است که نسبت به سایر کشورهای این حوزه از جمله نروژ و دانمارک٬ ارزان قیمت تر می باشد. زندگی در سوئد ماهیانه بین 1000€ تا 1200€ (یورو) هزینه خواهد داشت. البته دانشجویان با رزرو خوابگاه های دانشگاهی یا اجاره اشتراکی منزل با دانشجویان دیگر می توانند هزینه های خود را حتی به ماهی 800€ (یورو) نیز برسانند. در واقع زندگی در سوئد نسبت به ایران بدون احتساب اجاره منزل 83.99% گران تر است.

اجاره خانه نیز در سال 2020 در سوئد در مقایسه با ایران 83.59% گران تر است. البته سوئد یکی از معدود کشورهایی است که ویزای همراه صادر می کند و خوشبختانه همراه نیز اجازه کار دارد و می توان تمام یا بخش اعظم هزینه ها را از این طریق پرداخت نمود. علاقه مندان به تحصیل در سوئد می توانند جهت آگاهی از مدارک و شرایط لازم برای اخذ پذیرش سوئد با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل کنند.

سوالات پرتکرار در خصوص تحصیل پزشکی در سوئد

متقاضیان تحصیل پزشکی در سوئد در سال 2020 موارد زیر را مطرح می نمایند:

  • زبان تحصیل پزشکی در سوئد چیست؟ زبان تحصیل پزشکی در سوئد انگلیسی می باشد ولی افراد متقاضی می باید در دوره های کارآموزی به زبان سوئدی تسلط داشته باشند.
  • شرط معدل برای تحصیل پزشکی در سوئد چند است؟ برای تحصیل پزشکی متقاضیان باید معدل بالای 14 داشته باشند ولی درصد قبولی با معدل بالای 16 بیشتر می باشد..
  • بازار کار پزشکی در سوئد چگونه است؟ رشته پزشکی در سوئد در بحران نیروی کار قرار دارد که همین موضوع توانسته ذهن افراد را در خصوص کار و اقامت پس از تحصیل به سمت خود سوق دهد.
  • میانگین درآمد رشته پزشکی در سوئد چقدر است؟ میانگین درآمد در شاخه های مختلف با هم متغیر است و از 37786 الی 127175 کرون می باشد.
  • شرایط کار پزشکی پس از تحصیل چیست؟ دانش زبان سوئدی، گذراندن دوره های مهارت و قبولی در آزمون، آشنایی با قوانین و سپری کردن دوره های کارورزی بالینی موارد حائز اهمیت است.

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
02191003232
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
safiran_mohajerat
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان میرداماد - میدان مادر - خیابان سنجابی - پلاک بیست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#تحصیل_پزشکی_در_سوئد
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

  • سفیران سروش سعادت سفیران سروش سعادت
  • ۰
  • ۰

با توجه به زبان رسمی زبان انگلیسی در نیوزلند و کیفیت عالی نظام آموزشی این کشور، اعزام دانشجو به نیوزلند بهترین روش مهاجرتی به این کشور است. البته تحصیل در نیوزلند و هزینه های زندگی در این کشور نسبتا بالا می باشد و مهاجرین به این کشور بایستی از وضعیت مالی خوبی بهره مند باشند. اعزام دانشجو به نیوزلند در تمامی مقاطع از جمله کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا امکان پذیر است و متقاضیان اعزام دانشجو به نیوزلند با داشتن مدرک زبان آیلتس یا تافل و برقراری شرایط دانشگاه مورد نظر می توانند به این کشور مهاجرت کنند و به تحصیل بپردازند. مسلما برای مهاجرت تحصیلی به هر کشوری نیازمند مشاوره متخصص و با تجربه خواهید بود لذا موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با در اختیار داشتن کادری مجرب آماده همکاری در این زمینه و مهاجرت به بهترین طریق و در کم ترین زمان ممکن می باشد.

درباره اعزام دانشجو به نیوزلند

کشور نیوزلند در نیمکره جنوبی در همسایگی کشور استرالیا قرار دارد و از جزایر بزرگ و کوچک تشکیل شده است. مردم این کشور به زبان انگلیسی صحبت می کنند و واحد پول این کشور دلار نیوزلند است. نظام آموزشی این کشور بسیار مجهز و مدرن است و از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است. ولینگنتون پایتخت این کشور است و همچنین از شهرهای دانشجویی نیوزلند است. شهرهای دانشجویی این کشور عبارتند از:

  • ولینگتون (Wellington)
  • آوکلند (Auckland)
  • کرایست چرچ (Christchurch)
  • همیلتون (Hamilton)

این کشور که در جوار اقیانوس آرام قرار گرفته است دارای آب و هوایی معتدل و 4 فصل است و شهرهای این کشور بسیار پیشرفته و دارای امکانات عالی است و زندگی در آن از کیفیت خوبی برخوردار می باشد.

نظام آموزشی نیوزلند

نظام آموزشی نیوزلند در مقطع مدارس به دو دوره ابتدایی و متوسط تقسیم می شود. طبق قانون اساسی کشور نیوزلند، تمامی شهروندان و تبعه های نیوزلندی در مدارس دولتی این کشور به صورت رایگان تحصیل می کنند. تحصیل در مدارس نیوزلند از 6 تا 16 سالگی به صورت اجباری است. تحصیل در مهد کودک در نیوزلند اختیاری است با این وجود، حدود 9% از کودکان به مهدکودک ها و سایر موسسات پیش دبستانی می روند. از 3 تا 5 سالگی، کودکان می تواند فارغ از نوع ویزا، به طور رایگان تا 20 ساعت در هفته به کودکستان برود. دولت به موسسات پیش دبستانی یارانه می دهد و از این طریق به خانواده های جوان کمک می کند. در موارد دیگر، یک ساعت نظارت کودک در یک مهدکودک از 7 تا 10NZD (دلار نیوزلند) برای هر کودک ضروری است.

در نیوزلند حدود 4000 مهد کودک دارای مجوز وجود دارد که شامل مهد کودک ها، مراکز آموزشی، مراکز بازی و گروه های بازی کودکان است. در بعضی از موسسات پیش دبستانی معلمان ثبت نام شده ای وجود دارند و در برخی دیگر والدین نظارت خود را بر روی بچه ها انجام میدهند. همچنین در برخی موارد فرصتی برای دعوت معلمان به خانه وجود دارد که این کمک هزینه نیز توسط دولت می تواند انجام شود. با وجود این واقعیت که بسیاری از موسسات پیش دبستانی به زبان انگلیسی تدریس میکنند، بسیاری از موسسات پیش دبستانی وجود دارند که کودکان مهاجر را هدف قرار می دهند و به زبان های دیگر آموزش میدهند.

مزایای اعزام دانشجو به نیوزلند در سال 2020

تحصیل در نیوزلند و اعزام دانشجو به نیوزلند دارای مزایای بسیاری است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

مدارس نیوزلند و اعزام دانش آموز به نیوزلند

مدارس در نیوزلند به دو صورت دولتی و خصوصی فعالیت می کنند. تحصیل در مدارس دولتی نیوزلند برای شهروندان و تبعه های نیوزلندی است. همچنین کودکی اگر حداقل یکی از والدین وی تابعیت، اقامت یا حتی ویزای کاری داشته باشد می تواند وضعیت یک دانش آموز محلی را بدست آورد. اگر این شرایط وجود نداشته باشد، آنگاه کودک دانشجویی بین المللی محسوب می شود و هزینه تحصیل در مدارس دولتی از 12000NZD (دلار نیوزلند) در سال یا بیشتر خواهد بود.

حتی با آموزش رایگان والدین هزینه های ناچیزی برای لباس مدرسه، کتاب های درسی و فعالیت های فوق برنامه باید بپردازند. مدارس خصوصی ارزش ها و اهداف خاص خود را دارند و اغلب از فلسفه و دین خاصی پیروی می کنند. مدارس خصوصی برنامه های آموزشی خود را تدوین می کنند و ملزم به رعایت برنامه آموزش ملی نیستند. هزینه تحصیل در مدارس خصوصی از حدود 25000NZD (دلار نیوزلند) در سال آغاز می شود.

اعزام دانش آموز به نیوزلند در سال 2020

دوره ابتدایی و متوسطه در نیوزیلند سطح دوم سیستم آموزشی کشور است. سیستم آموزش مدارس در نیوزلند شامل 13 سال است و کودکان از 5 سالگی تحصیل می کنند و در سنین 18 تا 19 سالگی به پایان می رسند. مدارس در نیوزیلند بسیار با کیفیت هستند و آموزش عمومی و همچنین موضوعات خاص در کلاس های بالاتر آموزش داده می شود. علاوه بر این دروس موسیقی در کلاس های مجهز، کلاس های تئاتر، رباتیک، کلاس های هنری و رقص، فعالیت های ورزشی، اسکیت، اسب سواری و موارد دیگر ارائه می شود و همه این کلاس ها حتی در مدارس دولتی خوب قابل دسترس است. یک از ویژگی های بسیار جالب مدرسه در نیوزیلند این است که کودکان می توانند در 5 سالگی، مدرسه را شروع کنند و لازم نیست منتظر آغاز سال تحصیلی بعدی باشند.

اعزام دانشجو به نیوزلند در مقطع کارشناسی

تحصیل کارشناسی در نیوزلند اولین سطح تحصیلی در دانشگاه های این کشور اس و مدت تحصیل در این مقطع حدود 4 سال می باشد. تحصیل در این مقطع به زبان انگلیسی ارائه می شود و متقاضیان برای اعزام دانشجو به نیوزلند در این مقطع بایستی مدرک زبان حداقل 6 آیلتس را ارائه کنند. البته مدارک تافل و PTE نیز در میان دانشگاه های این کشور معتبر است. علاوه براین دانشجویان بایستی دارای مدرک دیپلم 12 ساله معتبر باشند. ممکن است دانشگاه برای متقاضیان یک دوره یک ساله را برای آمادگی و اخذ نمره های لازم برای دانشجویان برگزار کند. هزینه تحصیل در این مقطع نیز با توجه به رشته متفاوت است و از 20000NZD (دلار نیوزلند) شروع می شود.

اعزام دانشجو به نیوزلند در مقطع کارشناسی ارشد

پس از مقطع کارشناسی در نیوزلند تحصیل کارشناسی ارشد در نیوزلند به دانشجویان ارائه می شود که آن هم به زبان انگلیسی است و متقاضیان اعزام دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد بایستی مدرک آیلتس حداقل 6.5 را داشته باشند و یا مدرک معادل را در تافل و آزمون های معتبر دیگر ارائه نمایند. برای ورود به این مقطع دانشجویان بایستی مدرک کارشناسی معتبر و ترجمه شده خود را ارائه نمایند. علاوه بر این در آزمون ورودی دانشگاه های این کشور در بسیاری از رشته ها شرکت نمایند و با کسب نمره بالا در این آزمون شانس ورود و اعزام دانشجو به نیوزلند را کسب کنند. هزینه تحصیل در این مقطع نیز با توجه به رشته متفاوت است و از 25000NZD (دلار نیوزلند) در سال بالاتر می رود.

اعزام دانشجو به نیوزلند در مقطع دکترا

افرادی که دارای مدرک معتبر کارشناسی ارشد هستند می توانند برای اعزام دانشجو به نیوزلند در مقطع دکترا درخواست دهند و با داشتن مدرک آیلتس حداقل 7 در نیوزلند به تحصیل دکترا بپردازند. تحصیل دکترا در نیوزلند نیز با توجه به رشته به مدت 3 الی 4 سال به طول می انجامد و هزینه تحصیل در آن از 5000NZD (دلار نیوزلند) آغاز می شود. برای تحصیل در مقطع دکترا در نیوزلند دانشجویان بایستی با دانشگاه و اساتید مربوط به رشته تحصیلی خود مصاحبه نمایند و قبل از ورود به دانشگاه استاد راهنمای خود را پیدا کنند.

علاوه بر این دانشجویان بایستی مدارک معتبر دیگر شامل رزومه تحصیلی، انگیزه نامه، مقالات و دیگر مدارک را ارائه نمایند. فارغ التحصیلان دکتری در نیوزلند می توانند پس از تحصیل در نیوزلند با ویزای کاری نیوزلند در این کشور اقامت یابند. از آنجایی که تحصیل در مقطع دکتری شغل محسوب می شود، دانشجویان در این دوره حقوق دریافت می کنند. با دریافت این حقوق می توانند هزینه های خود را برای زندگی و تحصیل پوشش دهند.

هزینه اعزام دانشجو به نیوزلند در سال 2020

به صورت کلی هزینه اعزام دانشجو به نیوزلند بالاست که البته متناسب با کیفیت بسیار عالی دانشگاه های این کشور است. هزینه اعزام دانشجو به نیوزلند در مقاطع مختلف و حتی دانشگاه های این کشور متفاوت است. البته دانشجویان می توانند با استفاده از بورسیه تحصیلی در نیوزلند از پس هزینه های سنگین تحصیل در نیوزلند بر بیایند. به صورت کلی و میانگین هزینه های اعزام دانشجو به نیوزلند در جدول زیر آمده است. البته این هزینه ها فقط شهریه دانشجویی می باشد و دانشجویان بایستی هزینه زندگی در نیوزلند را نیز در یاد داشته باشند و حساب کنند.

اعزام دانشجو به نیوزلند و ویزای تحصیلی

برای اعزام دانشجو به نیوزلند و تحصیل در این کشور متقاضیان بایستی ویزای تحصیلی نیوزلند را دریافت نمایند. برای دریافت این ویزا که حدودا 3 ماهه صادر می گردد دانشجویان در ابتدا بایستی نامه پذیرش خود را از دانشگاه مورد نظر در نیوزلند دریافت نمایند سپس با مراجعه به کنسولگری این کشور و ارائه مدارکی از جمله مدارک زیر برای دریافت اخذ ویزای تحصیلی نیوزلند اقدام نمایند.

  • ارائه نامه پذیرش از دانشگاه نیوزلند
  • تکمیل و ارائه فرم درخواست ویزای تحصیلی نیوزلند
  • فیش پرداخت هزینه درخواست ویزا
  • گذرنامه دارای حداقل 3 ماه اعتبار
  • بیمه درمانی
  • گذرنامه و مدارک شناسایی
  • 2 قطعه عکس سایز پاسپورت
  • ارائه گواهی پزشکی
  • اثبات محل اقامت
  • اثبات تمکن مالی برای زندگی در نیوزلند
  • مدارک تحصیلی و همچنین مدارک زبان و آزمون های داده شده

یکی از مزایای تحصیل در این کشور نیز استفاده از ویزای همراه است و همچنین همراهان می توانند در نیوزلند مشغول به کار شوند و اجازه کار در طول تحصیلی همسر خود را دارند. برای اطلاع از آخرین تغییرات و شرایط مهاجرتی به کشورهای مختلف دنیا می توانید از موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کمک بگیرید و از تجربه متخصصین این مجموعه بهره مند شوید. جهت تماس با ما می توانید به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین اقدام کنید.

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
02191003232
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
safiran_mohajerat
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان میرداماد - میدان مادر - خیابان سنجابی - پلاک بیست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#اعزام_دانشجو_به_نیوزلند
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

  • سفیران سروش سعادت سفیران سروش سعادت
  • ۰
  • ۰

کار در نیوزلند

کار در نیوزلند در سال 2020 یکی از گزینه های فوق العاده پرطرفدار برای مهاجرت به این کشور است چرا که شرایط کار در این کشور در وضعیت مناسبی قرار دارد و آمار بیکاری همواره پایین بوده است. منتهی علاقه مندان کار در این کشور باید توجه داشته باشند که برای ورود با ویزای کاری اجباری است که یک پیشنهاد شغلی از کارفرمای نیوزلندی ارائه دهند. در مقاله پیش رو که توسط تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه شده سعی بر این بوده تا اطلاعاتی در خصوص کار در نیوزلند و مطالب مرتبط دیگر با این عنوان ارائه گردد که امید است مطالعه آن مفید باشد. از جمله سوالاتی که افراد در همین باب در ذهن دارند و سعی شده پاسخ آنها به طور مختصر بیان گردد عبارتست از:

  • شرایط ویزای کار نیوزلند چیست؟
  • چه افرادی واجد شرایط این نوع ویزا می باشند؟
  • کار در نیوزلند برای ایرانیان به چه صورت است؟

البته اگر چه هزینه های زندگی در کشور نیوزلند یا به نسبت بسیاری از کشورهای جهان بیشتر است اما باید به این نکته نیز اشاره داشت که نیروی کار در این کشور نیز درآمد به مراتب بیشتری را دریافت خواهند داشت.

مهاجرت از طریق کار به نیوزلند در سال 2020

متقاضیانی که در سال 2020 تمایل به مهاجرت به نیوزلند از طریق کار را دارند می بایست در ابتدای امر ویزای کاری این کشور را دریافت کنند. اخذ ویزای کاری نیوزلند کمی شبیه استرالیا است اما در عین حال شرایط مختص به خود را دارد که بدین صورت می باشد:

طیف ویزاهای کاری در کشور نیوزلند گسترده می باشد و اشخاص متقاضی می بایست با بررسی شرایط هر کدام نسبت به این امر اقدام نمایند. از جمله مواردی که در این باب حائز اهمیت می باشد، پیشنهاد شغلی می باشد که می بایست با رشته تحصیلی منطبق باشد.

مقدمه ای بر ورود به نیوزلند به منظور کار

هر فردی که قصد دارد در این کشور به کار مشغول شود، می بایست یک رزومه کاری قدرتمند برای خود تهیه کند. نوشتن رزومه کاری نیاز به تخصص دارد و هر فرد باید با دقت فراوانی نسبت به تهیه آن اقدام کند. به منظور سهولت روند کار، متقاضیان کار در این کشور، سایت های فراوانی بوجود آمده است که به افراد کمک می کند تا روزمه کاری خود را نگارش کنند. متقاضیان باید کلیه سوابق تحصیلی و کاری مرتبط با آن را به صورت مجزا فراهم آورند. کلیه جوایز، مقالات و هر آنچه که از دید فرد دارای اهمیت است، می تواند در نگارش CV دارای اهمیت باشد.

 

ویزای کاری استعدادهای درخشان در نیوزلند

یکی از گزینه هایی که برای کار در این کشور پیش روی افراد قرار می گیرد، از طریق استعداد ممکن می شود. منظور از استعداد توانایی افراد در رشته های هنری، ورزشی و فرهنگی است. همه افرادی که قصد استفاده از این ویزای کاری در کشور نیوزلند را دارند، تنها در صورتی که بتوانند از طریق اسنادی توانایی خود را به اثبات برسانند قادر خواهند بود تا راهی این کشور شوند.

پس از آنکه فرد مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کاری را در اختیار سفارت این کشور قرار داد، می بایست مبلغ 601.636 NZD (دلار نیوزلند) را برای بررسی مدارک خود پرداخت کنند. این مبلغ به هیچ عنوان قابلیت استرداد نخواهد داشت. پس از آنکه مراحل صدور ویزا سپری شد، هر فرد باید برای صدور ویزای خود مبلغ 96.129 NZD (دلار نیوزلند) را به سفارت نیوزلند پرداخت کند. مراحل صدور این ویزای کاری حدودا 5 ماه به طول خواهد انجامید، اما در صورتی که سفارت در رابطه با مدارک فرد دچار تردید شود ممکن است روند صدور ویزای کار استعدادهای کشور نیوزلند به مدت زمان بیشتری نیاز داشته باشد.

لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند در سال 2020

کشور نیوزلند 4 لیست متفاوت برای مشاغل مورد نیاز خود در سال 2020 ارائه داده است که شامل موارد زیر می شود:

  • مشاغل مورد نیاز بلند مدت
  • مشاغل مورد نیاز منطقه ای
  • مشاغل مربوط به ساخت و ساز و زیر ساخت ها
  • مشاغل سطح بندی شده

هر گاه فردی شغلی در این لیست داشته باشد، می تواند با آسودگی خاطر بیشتری برای دریافت ویزای کار در این کشور اقدام کند. این لیست شامل مشاغل مختلفی در حوزه های مختلف کاری از مهندسی، ساخت و ساز تا پزشکی و علوم دیگر است. باید توجه داشت که هر شغل معرفی شده در این لیست دارای ضوابطی مشخص است که هر فرد باید همه آن ها را در اختیار داشته باشد.

اخذ ویزای کشور نیوزلند

یک مثال ساده در این رابطه، مهندسی عمران است که به عنوان یک نیاز بلند مدت شناخته می شود. فردی که قصد اقدام در این رابطه را دارد باید حداقل مدرک لیسانس عمران را داشته باشد به شرط آن که در آن دوره 240 واحد درسی را با موفقیت پشت سر گذاشته باشد. فرد همچنین باید حداقل 3 سال سابقه کار داشته باشد به صورتی که در 18 ماه گذشته حداقل 12 ماه سابقه کار مرتبط با شغل مورد نظر خود در نیوزلند را داشته باشد. چنین فردی در صورتی که امتیازات لازم مطابق جدول بالا را اخذ کند می تواند ابتدائا آنلاین درخواست اخذ ویزای نیوزلند را داشته باشد. نکته مثبت در این خصوص امکان اخذ همزمان ویزای همراه است چرا که فرد اصلی از همان ابتدا اجازه کار دارد.

اگرچه هزینه زندگی در نیوزلند در سال 2020 با محاسبه اجاره خانه 110.98% گران تر از ایران است اما رفاه اجتماعی و سطح درآمد نیز در نیوزلند به میزان قابل توجهی بالا است. در مقاله بالا که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه شده سعی بر این بود تا در خصوص کار در نیوزلند و شرایط امتیازبندی موجود در سال 2020 مورد بررسی قرار بگیرد.

سوالات متداول در خصوص کار در نیوزلند

از سوالات پرتکرار در خصوص کار در نیوزلند در سال 2020 عبارتند از:

  • برای بررسی مدارک ویزای کار در نیوزلند چه مبلغی باید پرداخت شود؟ می بایست مبلغ 601.636$ (دلار نیوزلند) را برای بررسی مدارک خود پرداخت کنند.
  • هزینه صدور ویزای کار نیوزلند در سال 2020 چقدر است؟ هر فرد باید برای صدور ویزای خود مبلغ 96.129$ (دلار) را به سفارت نیوزلند پرداخت کند.
  • برای کار در نیوزلند به چند امتیاز احتیاج است؟ افراد برای اینکه بتوانند ویزای کاری این کشور را بدست آورند باید حداقل 100 امتیاز دریافت کنند.
  • لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند شامل چه مواردی است؟ کشور نیوزلند 4 لیست متفاوت برای مشاغل مورد نیاز خود ارائه داده است که شامل مشاغل مورد نیاز بلند مدت، مشاغل کوتاه مدت یا فصلی، منطقه ای و سطح بندی شده می شود.
  • شرایط سابقه کار جهت اخذ ویزای کار نیوزلند چیست؟ فرد باید حداقل 3 سال سابقه کار داشته باشد به شرط اینکه در 18 ماه گذشته حداقل 12 ماه سابقه کار مرتبط با شغل مورد نظر خود در نیوزلند ارائه نماید.

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
02191003232
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
safiran_mohajerat
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان میرداماد - میدان مادر - خیابان سنجابی - پلاک بیست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#کار_در_نیوزلند
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

  • سفیران سروش سعادت سفیران سروش سعادت