سفیران سروش سعادت

موسسه حقوقی مهاجرتی

سفیران سروش سعادت

موسسه حقوقی مهاجرتی

  • ۰
  • ۰

ویزای کاری سوئد

دریافت ویزای کاری سوئد شرایط خاصی دارد و متقاضیانی که قصد دارند با کسب ویزای کاری سوئد وارد خاک این کشور شوند باید شرایط و مدارک مورد نیاز را دارا باشند. این نوشتار توسط کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده است و هدف آن مطلع سازی هموطنان عزیز از شرایط و مراحل کسب ویزای کاری سوئد و همچنین شرایط کار در سوئد می باشد. قصد داریم در این مقاله بطور اختصار به این سوالات پاسخ دهیم:

  • شرایط کسب و کار در کشور سوئد چگونه است؟
  • کاریابی و یافتن شغل در کشور سوئد به چه صورت است؟
  • شرایط دریافت ویزای کاری این کشور چیست؟
  • مدارک لازم برای دریافت ویزای سوئد چی می باشد؟

شرایط کسب و کار در سوئد

کشور سوئد در بخش شمالی قاره اروپا قرار گرفته است و یکی از اعضای منطقه ای است که موسوم نوردیک و همچنین منطقه اسکاندیناوی می باشد. این کشور، همسایگان معدودی دارد که با آنها مرز مشترک خاکی دارد و آنها تنها دو کشور نروژ در غرب و فنلاند در شرق می باشند. سوئد اما سواحل گسترده ای در کرانه دریای بالتیک و دریای شمال دارد و همین مسئله، فرصت های ارزنده اقتصادی و غیر آنرا پیش روی این کشور قرار داده است. از جمله این که صنایع دریایی و شیلات را در این کشور به یکی از صنایع مادر مبدل ساخته است.

این کشور چیزی در حدود 10 میلیون نفر جمعیت دارد و نرخ بیکاری در آن حدود 6% است.

اصولا سوئد یکی از پیشرفته ترین کشورهای دنیا به شمار می رود و شرایط مطلوب اقتصادی این کشور باعث شده است تعداد کارکنان و متخصصان خارجی که قصد ورود به خاک این کشور و کار در کشور سوئد را دارند به طور چشمگیری افزایش یابد. به طور کلی، میزان حقوق در کشور سوئد بالا می باشد و این کشور از لحاظ رفاه اجتماعی در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد. متقاضیان و کارکنانی که در کشور سوئد زندگی می کنند و مشغول به کار می شوند می توانند از خدمات درمانی و بهداشتی و همچنین سیستم آموزشی بسیار مدرن و پیشرفته این کشور به صورت کامل بهره مند شوند.

مراحل دریافت ویزای کاری سوئد

کسب ویزای کاری کشور سوئد و مهاجرت کاری به این کشور دارای چندین مرحله می باشد. در مرحله اول، متقاضیان می بایست اقدام به کاریابی در سوئد کنند. پس از یافتن شغل مناسب، متقاضی خارجی می بایست از کارفرمای کمپانی معتبر دعوت نامه و یا پیشنهاد کاری دریافت کند. به یاد داشته باشید که کارفرمای کمپانی سوئدی می بایست جهت جذب نیروی کار خارجی مجوز کسب کند، همچنین شایان ذکر است که شغل مورد نظر می بایست حداقل به مدت 15 روز آگهی شود.

بعد از این مرحله، کارفرمای کمپانی معتبر سوئد قادر است تا پروسه ارسال دعوت نامه کاری به متقاضی خارجی را شروع کند. متقاضی خارجی می بایست بعد از دریافت دعوت نامه کاری از کمپانی معتبر، مدارک خود را به همراه دعوت نامه کاری به کنسولگری و یا سفارت کشور سوئد تحویل دهند و همچنین فرم های دریافت ویزای کاری این کشور را نیز به صورت دقیق و درست تکمیل کنند.

مراحل دریافت ویزای کاری سوئد عبارتست از:

  • کاریابی در کشور سوئد
  • دریافت دعوت نامه معتبر
  • مراجعه برای اخذ ویزای کار

کاریابی در کشور سوئد

مهاجرت کاری اصولا یکی از بهترین انواع مهاجرت است زیرا کمترین هزینه را دارد و از ابتدا نیز می توان به درآمد در کشور جدید رسید. همانطور که گفته شد، متقاضیان و کارکنان خارجی که قصد دارند با کسب ویزای کاری کشور سوئد وارد خاک این کشور شوند و کار کنند، می بایست در نخستین گام شغل مناسبی بیابند. کاریابی در کشور سوئد با مراجعه به موسسه ها و سازمان های معتبر کاریابی، سایت های اینترنتی کاریابی، آگهی های روزنامه های معتبر و همچنین آژانس های استخدام نیروی کار در زمینه های مختلف انجام می شود. در این بخش قصد داریم به بهترین و معتبر ترین مراکز و موسسه های کاریابی در کشور سوئد اشاره کنیم. شما عزیزان می توانید با مراجعه به مقاله مهاجرت به سوئد از روش ها، هزینه ها و شرایط ورود به خاک این کشور اروپایی به صورت کامل آگاه شوید.

راه های کاریابی در سوئد:

  • مراجعه به سازمان ها و موسسات کاریابی
  • سایت های اینترنتی و فضای مجازی
  • روزنامه ها و نشریات آگهی استخدامی
  • معرفی دوستان و آشنایان
  • مراجعه حضوری به شرکت های بزرگ

اخذ ویزای کاری سوئد با کمپانی Career Builder Hiring Company

هدف این کمپانی استخدام نیروی کار در زمینه های مختلف و همچنین هدایت مردم جهت توسعه اقتصاد جهانی می باشد. با مراجعه به Career Builder Hiring Company متقاضیان می توانند در کمپانی های مختلف معتبر شغل مناسبی پیدا کنند و موجب رشد کسب و کار خود شوند. در بیست سال اخیر متقاضیان زیادی توسط این کمپانی شغل مورد نظر خود را پیدا کرده اند. لازم به ذکر است که این کمپانی یک کمپانی بین المللی می باشد که در بخش های مختلف قاره اروپا، آمریکا و همچنین کانادا شعبه دارد.

Step Stone Hiring Company

این کمپانی کاریابی در سال 1996 فعالیت خود را شروع کرده است و بیش از 600.000 نفر در ماه از طریق این کمپانی مشغول به کار می شوند و شغل مورد نظر خود را پیدا می کنند. این کمپانی بیش از 60.000 کمپانی را ساپورت می کند و کمپانی های زیادی جهت جذب نیروی کار به Step Stone Hiring Company مراجعه می کنند. این کمپانی با در نظر گرفتن شرایط متقاضیان، بهترین فرصت های شغلی را معرفی می کند و لازم به ذکر است که کمپانی Step Stone از بزرگترین سازمان های استعداد یابی به شمار می رود.

مدارک لازم جهت دریافت ویزای کاری سوئد

برای کسب ویزای کاری کشور سوئد نیاز به داشتن شرایط و مدارک خاصی می باشد که بطور خلاصه عبارتست از:

  • پاسپورت معتبر (اعتبار حداقل یک سال)
  • دعوت نامه کاری از کارفرمای کمپانی معتبر سوئدی
  • مدارک تحصیلی و مدارک پزشکی
  • فرم های درخواست ویزای کار کشور سوئد
  • مشخص کردن محل سکونت در کشور سوئد
  • پرداخت هزینه های مربوطه

هموطنان عزیز اگر به فکر مهاجرت به سوئد از طریق کار هستید و قصد اخذ اقامت دائم سوئد را دارید می توانید جهت مطلع شدن از شرایط ورود به خاک این کشور و مسائل بعد از ورود، همچون هزینه زندگی در سوئد با کارشناسان ما تماس بگیرید و طبق هماهنگی های قبلی به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید و از خدمات ما برخوردار شوید.

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
 vipvisaa
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان میرداماد - میدان مادر - خیابان سنجابی - پلاک بیست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#ویزای_کاری_سوئد
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

  • ۹۸/۱۲/۰۶
  • سفیران سروش سعادت سفیران سروش سعادت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی