سفیران سروش سعادت

موسسه حقوقی مهاجرتی

سفیران سروش سعادت

موسسه حقوقی مهاجرتی

  • ۰
  • ۰

اخذ نمایندگی و سرمایه گذاری در Subway یکی از فرصت های ایجاد کسب و کار برای مهاجرین در کشور آمریکا محسوب می رود که با استقبال زیادی روبه رو شده است. معمولاً افراد با شنیدن کسب امتیاز گشودن رستوران با خدمات سریع فوراً رستوران های مک دونالد را به خاطر می آورند. اما Subway نیز از دیگر فروشگاه های زنجیره ای در آمریکا است که شرایط تبلیغات و اعطای نمایندگی را برای سرمایه گذاران فراهم می نماید. در سال 1965 فردی بنام دلوکا شرکتی موسوم به Subway را جهت ارائه غذاهای سالم و سریع تأسیس کرد که امروزه در اکثر کشورهای جهان این شرکت یکی از معروفترین نمایندگی های ساندویچ سرد بشمار می رود. ساب وی از ابتدای تأسیس خود بعنوان رقیب مک دونالد آغاز به فعالیت نمود. تا جائیکه برخی بر این تصورند که این شرکت دارای چندین فروشگاه زنجیره ای زیردریایی نیز می باشد.

در حال حاضر بیش از 25 هزار Sabway در آمریکا و بیش از 18 هزار نمایندگی آن در 98 کشور جهان مشغول به فعالیت هستند. لازم بذکر است در سال 1974 حق نمایندگی های این فروشگاه ها بصورت رایگان ثبت گردید. اگر چه میزان سرمایه گذاری از طریق تأسیس نمایندگی های ساب وی بستگی به ارزش ارز و ملک در کشورهای مختلف دارد، اما افراد با حداقل 15000€ (یورو) براحتی می توانند به اخذ نمایندگی و سرمایه گذاری در Subway بپردارند. متقاضیانی که قصد ایجاد کسب و کار از طریق ساب وی را دارند جهت آگاهی و کسب اطلاعت جامع تر می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایند.

شرایط نمایندگی و سرمایه گذاری در Subway

Subway رستورانی زنجیره ای با 53 سال قدمت با مالکیت خصوصی آمریکایی می باشد. این شرکت با اعطای نمایندگی به سرمایه گذاران و کارآفرینان در سراسر جهان به سرعت در حال رشد است. بطوریکه در سال 2017 بیش از 42000 نمایندگی در 100 کشور جهان از این شرکت تأسیس گردید. هزینه راه اندازی پایین و انعطاف پذیری در انتخاب مکان های تأسیس نمایندگی های Subway از مهمترین مزیت های سرمایه گذاری در این شرکت بشمار می رود. دفتر مرکزی این شرکت در شهر میلفورد آمریکا موقعیت دارد و چندین دفتر مرکزی این شرکت در کشورهای هلند، اتریش، استرالیا، مالزی و سنگاپور مشغول به فعالیت هستند. بسیاری افراد از این طریق مشغول به سرمایه گذاری در استرالیا هستند.

مزایای اخذ نمایندگی و سرمایه گذاری در Subway

همانطور که در بخش های قبل بیان شد، شرایط سرمایه گذاری در آمریکا و اخذ نمایندگی و سرمایه گذاری در Subway یکی از آسان ترین راه های سرمایه گذاری در این کشور است. مزایای سرمایه گذاری در Subway به شرح زیر می باشد:

  • قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات غذایی و تضمین سلامت آنها
  • پایین بودن میزان ریسک و ورشکستگی سرمایه گذاران
  • امکان سرمایه گذاری با کمترین سرمایه اولیه نسبت به فروشگاه های زنجیره ای مک دونالد
  • امکان بازگشت سرمایه در کمترین زمان
  • سود خالص ماهانه 5000 تا 10000€ (یورو) تخمین زده شده است.

مدارک لازم جهت نمایندگی و سرمایه گذاری در Subway

بدون شک سرمایه گذاری در هر کسب و کاری با ارائه مدارک و ثبت آن انجام می پذیرد. متقاضیانی که قصد اخذ نمایندگی و سرمایه گذاری در Subway را دارند نیز ملزم به ارائه مدارکی جهت سرمایه گذاری در ساب وی می باشند که به شرح زیر است:

  • برخورداری از اقامت کشور مورد نظر برای تأسیس شعبه
  • اسکن از تمامی صفحات پاسپورت متقاضی
  • اسناد ازدواج متقاضی
  • ارائه مدارک هویتی متقاضی
  • ارائه عکس از سرمایه گذار و همسر و فرزندان کمتر از 21 سال
  • اسکن مدرکی همچون بیمه نامه، سابقه کار، جوز کسب و گواهی اشتغال به کار
  • ارائه پرینت گردش حساب متقاضی
  • اصل و کپی مدارک تحصیلی
  • تکمیل فرم درخواست تأسیس نمایندگی
  • پرداخت هزینه های لازم

چگونگی اخذ نمایندگی و سرمایه گذاری در Subway

فرآیند سرمایه گذاری درSubway براساس مقررات خاصی انجام می پذیرد. بطوریکه این شرکت نوع محصولات و خدمات را برای سرمایه گذاران مشخص می نمایند و در تمامی طول مسیر حمایت های خود را از سرمایه گذاران خواهند نمود. در این مسیر امتیاز دهنده و یا شرکت ساب وی تمامی مسیر اجرایی و چگونگی اداره نمودن رستوران را به سرمایه گذار آموزش می دهد و وی را در انتخاب محل و چگونگی انجام فعالیت های تجاری از طریق دوره های آموزشی، دفترچه راهنما، کیفیت و کنترل و استراتژی های بازاریابی راهنمایی می نماید. سرمایه گذاران با عقد قرارداد و با شرط رعایت مفاد آن امکان حق استفاده از نام شرکت (Subway) را خواهند داشت. سرمایه گذاران در ابتدا و تنها یکبار مبلغی را بعنوان حق اولیه به شرکت پرداخت می نماید و پس از آغاز کسب و کار خود بصورت مستمر وجهی را به حساب شرکت برای استفاده از نام شرکت پرداخت می نماید. پس از ایجاد کسب و کار فرد بصورت مستقل عمل نموده و همچنین سود و زیان وی در کسب و کار تنها متوجه فرد سرمایه گذار می باشد و شرکت صاحب امتیاز یا Subway هیچگونه مسئولیتی در قبال سود و زیان نمایندگی ها ندارد.

نحوه کار و اخذ نمایندگی و سرمایه گذاری در Subway

نحوه کار نمایندگی های ساب وی بدین گونه است که طراحی و دکوراسیون نمایندگی ها توسط دفتر مرکزی انجام می گیرد. دفتر مرکزی انگلستان غذاها را بصورت هفتگی به نمایندگی ها ارسال می نماید و نمایندگی ها در طول یک هفته فرصت دارند تا آنها را به مشتریان عرضه نماید. در صورتیکه غذاها در طول یک هفته به فروش نرسد، نمایندگی امکان برگرداندن غذاهای مانده را به دفتر مرکزی خواهند داشت. تمامی ها غذاها بصورت شکیلی بسته بندی می گردند و از تنوع زیادی برخوردار می باشند و مخلفات آنها بصورت سلف سرویس در اختیار مشتریان قرار می گیرد. نمایندگی های Subway می بایست 5 الی 10% درآمد ماهانه خود را صرف تبلیغات نمایند و سایر درآمد وی مربوط به سرمایه گذار می باشد.

افرادی که قصد مهاجرت و ایجاد کسب و کار در کشورهای مختلفی را دارند می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره نموده و در مسیری صحیح گام بردارند. علاقمندان به موضوع مهاجرت می توانند قوانین مهاجرت به آمریکا را مطالعه نمایند.

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
02191003232
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
safiran_mohajerat
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان میرداماد - میدان مادر - خیابان سنجابی - پلاک بیست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#اخذ_نمایندگی_و_سرمایه_گذاری_در_SUBWAY
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

  • ۹۹/۰۹/۰۴
  • سفیران سروش سعادت سفیران سروش سعادت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی